♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 11 月 5 日  星期日 晴天
WoO~ 愉快

hiya!
I'm very excited now
because i make a new blog
it's xanga.but it have some problem
i don't know how to make it well.
but i will keep use this qooza=]
my xanga:
www.xanga.com/kiu_fmk
thx car help me to make it!

       

刊登時間︰2006-11-05 02:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 11 月 4 日  星期六 晴天
作文班* 驚訝

今日點幾先起身 自己都嚇親 then dress up.
2:00出門 番作文班 見到朱古力(趙靜) =]
上去 d notes都唔知咩黎既. v都番埋黎
今堂唔知仲咩成日分心 下次派番份文 1定好差
因為我自己都唔知作緊乜 上堂睇果d廣告
好正 好好睇 覺得香港d廣告好垃圾!不知所謂
成日搞爛'get' (黃師奶教既XD) 外國果d好有深度
完左v同我番LK 報失 報失都要$ 8達嘟好扼$!!
我邊有$報失呢/__\ 遲d先算啦
我o係度諗 好彩我交左作文班d$ ! 我銀包入面得百幾蚊咋嘛
但就冇左好多好多心愛既puri同超真珍貴又影唔番既bb相>_<
真係有$都影唔番嫁 所以 我會咀咒你1世! 不得好死!
我會咀咒埋你下1代 同你中2既人! 你1定會有報應嫁!
因住衰最尾果10年! 祝你1世坐監! .\____________/.
講真 住屯門既好人 數埋都唔知有冇100個
d男人又咸濕又冇公德 d女人又冇禮貌又粗魯又自私
又多潮童 又多賊 個個都淨係識諗自己
好多人都係用名牌但買支旗都唔制 真係好諷刺!!
所以我大個1定唔會住屯門 我要住半山XD
而家好窮 連食飯都冇$ 唔好話想睇戲啦
真係倒楣...唉.

       

刊登時間︰2006-11-04 07:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
Dutasteride ... (Chassype)
Viagra Ohne ... (Chassype)
Amoxicillin ... (Chassype)
Alopecie Phy... (Chassype)