♥♥|<Iu"s BloG♥♥
hiya! I'm very excited now because i make a new blog it's xanga.but it have some problem i don't know how to make it well. but i will keep use this qooza=] my xanga: www.xanga.com/kiu_fmk thx car help me to make it!
刊登時間︰2006-11-05 02:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日點幾先起身 自己都嚇親 then dress up. 2:00出門 番作文班 見到朱古力(趙靜) =] 上去 d notes都唔知咩黎既. v都番埋黎 今堂唔知仲咩成日分心 下次派番份文 1定好差 因為我自己都唔知作緊乜 上堂睇果d廣告 好正 好好睇 覺得香港d廣告好垃圾!不知所謂 成日搞爛'get' (黃師奶教既XD) 外國果d好有深度 完左v同我番LK 報失 報失都要$ 8達嘟好扼$!! 我邊有$報失呢/__\ 遲d先算啦 我o係度諗 好彩我交左作文班d$ ! 我銀包入面得百幾蚊咋嘛 但就冇左好多好多心愛既puri同超真珍貴又影唔番既bb相>_< 真係有$都影唔番嫁 所以 我會咀咒你1世! 不得好死! 我會咀咒埋你下1代 同你中2既人! 你1定會有報應嫁! 因住衰最尾果10年! 祝你1世坐監! .\____________/. 講真 住屯門既好人 數埋都唔知有冇100個 d男人又咸濕又冇公德 d女人又冇禮貌又粗魯又自私 又多潮童 又多賊 個個都淨係識諗自己 好多人都係用名牌但買支旗都唔制 真係好諷刺!! 所以我大個1定唔會住屯門 我要住半山XD 而家好窮 連食飯都冇$ 唔好話想睇戲啦 真係倒楣...唉.
刊登時間︰2006-11-04 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]