♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 10 月 27 日  星期五 晴天
運動日! 開心

好耐冇見! ttc e+上唔到我個日記!!.\__/.
今天好早起身了!7點半!then dress up..8:15搞掂. 呀v個電話打唔通><
打俾kc問佢今日要幾點番到,佢岩岩先起身咋!crazy!25分出門口!
冇紮頭髮,撞到呀v同kat3=] 番到去個個都唔紮XD但我又紮番喎xD
全校1齊做運動!好白痴呀!跟住就到重頭戲了!划艇機比賽!
我有份呀!*w*" 開波之前1齊嗌4E!!加油!!! *v*"'
周發同我地女仔講:[你地慢慢黎,唔駛急,記住覺得唔掂就唔好
死頂呀知唔知?!我地會幫你地追番嫁!] 好感動!好細心呀佢!
跟住劉子浩第1個開波!好勁呀佢!佢甩左呀,A班又勁快喎!佢勁追la,
跟住變左第1呀!超勁!我地o係佢格離勁嗌佢個名又勁嗌4E!好正呀!
我真係好中2 E種感覺!跟住佢地都好勁!呀pool嗌得好大聲!我讓左俾大佬划!
佢真係好勁呀!第5個係周發!我地又勁嗌幫佢打氣!keep得好好!到呀pool!!
我地既女將!超俾心機!好勁呀!跟住pool划完差d暈!嚇死我!!好彩冇事!!
個個都take care佢!到yan b!佢都好勁呀!我地個個都好想win!
第9個到老江!佢真係好勁!追番第1番黎!最尾何誠朗,俾人地追番晒!
不過我地1早都知唔會攞第1!點知第3都冇!因為以為淨係同f.4比賽!
不過都好開心!因為好團結!d男仔都1齊打氣!好正呀個feel!!!!=D
1定要同佢地好fd好fd!!!=]  完左玩攤位!兵兵波果個最好玩!
原來我唔係退步左好多!/\/\" 12點幾聽完野就換3!去睇妄想!
食吉吉家then買票又買野食!等左好耐先入得!見到洛婷&儀!
入到去佢地坐我地前面!套野唔係好知講乜,好亂!睇到有d激動!
有d潮人好嘈!.\____/. 完左o係吉島島行 4點11番家!
nice day!
下次划艇比賽1定要win!分開男女好d!
4E is the best!
______________________________________________________________

有d人以前應承左人既野1樣都冇做到.以前講得咁好聽
原來乜都係假既 我 唔會再信你地 好無奈.
okay 以後有咩都唔會煩到你地
[已經 沒眼淚] 應承左自己唔可以咁易喊 

       

刊登時間︰2006-10-27 09:17 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 10 月 19 日  星期四 晴天
唉!! 鬱悶

好多quiz呀!第1堂maths,10分都冇囉!
第2堂chem,又唔夠時間又唔識!
第3堂電腦,本身都要既,跟住唔駛,好彩咋!!
尋日放學整班牌,勁嘔囉!但係又冇人整!今日要交喇!食大便lu!-_-
___________________________________________

 girls 50問: (copy from v_v)

1.有冇化妝既習慣:          1時時啦
2.用開邊隻香水:           D&G..but 唔係成日用=p
3.用咩牌子化妝品:          LOLA/ANNA SUI/DHC/Fasio等等啦
4.幾高:               唔答!!
5.幾重:               唔答!!
6.覺得自己靚唔靚:          好靚!!!XD
7.長/短頭髮:              我都係唔短 又唔長啦
8.喜歡咩類型既男仔:         高過我 細心 個樣唔好太樣衰 對人好 有上進心 等等
9.有咩缺點既男仔一定做唔到你男友:  DIRTY 花心 無上進心 成日爆粗 係中2拍拖唔係真心中2
10.有好姐妹嗎:            當然有啦!=D
11.喜歡同邊個講是非:         十分多個啦xP
12.喜歡同邊個傾心事:        好fd既fd/\/\
13.有咩性格既女仔你唔鐘意:    發姣果d! 煩 黑我憎 見利忘義 搵我D野黎講 扮mk果d等
14.對上一套電影同邊個睇:     唔記得lu
15.喜歡有男友的日子還是自由身:   /////
16.有人講過你靚女嗎:        cos無:D
17.喜歡化妝嗎:          e+唔太中2.
18.異性通常點評價你:           除左kc之外都冇乜人俾過評價!kc我憎你!XD
19.覺得自己有d咩優點令異性睇得上眼: 是完全沒有的-_____________-"
20.還有留住前度男友的物品嗎:     //////
21.最想改善既地方:         好多!!唔數啦!自己知算lu!
22.愛情還是錢:           愛情
23.動還是靜:             動多d:]
24.喜歡的顏色是:           白 黑 橙 紅 粉紅 黃(deborah!)
25.同男友出街係佢比哂錢嗎:     ////
26.男友是軟飯王嗎:        無男友=D
27.愛打機嗎:            ok愛嫁
28.覺得自己係個點既人:      低能婆 冇乜優點既1個普通人
29.有人對你唔住,會點:        唔知喎
30.喜歡的品牌是:          很多!不詳列了!
31.袋中常有既野係:       電話  銀包 key 等
32.對像要有幾高:        高過我就ok了
33.懶惰還是勤奮:         懶到爆=____=
34.理想是:           好勁既餅師!!*v*
35.想幾時結婚:         23-26
36.男性朋友有幾多個:      唔知呀
37.女性朋友有幾多個:      都係最fd果幾個
38.朋友多數吸煙嗎:       唔係
39.會受mk仔挑逗嗎:       nonono
40.有幾多人追:         一個都無^___^
41.手機喜歡摺的還是直的:    also =]
42.喜歡拍照嗎:         ok啦
43.軟弱,受保護嗎:         唔算係
44.覺得自己邊部分最靚:     NONE
45.喜歡甜嗎:          YES!
46.有用面膜的習慣嗎:      Sometimes
47.覺得自己的缺點是:      many
48.在掛念誰:          哈哈
49.喜歡跟誰sms:         e+好少send lu~
50.現在的時間是:        16:50

       

刊登時間︰2006-10-19 11:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« September 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
Dutasteride ... (Chassype)