♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 8 月 18 日  星期五 晴天
今日 愉快

今日同左v_v去唱k+買書!!其實呢偏野係o係neway打既=P
日記過左5000!!=D多謝大家既支持!!
要等呀!搭9先入得!=[ 好似好耐大去過唱k咁! 有機會再打番la=]
大哥仲有10日就番lu* 好期待今個星期6呀!!!=]]]]]]]

       

刊登時間︰2006-08-18 12:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 8 月 9 日  星期三 晴天
333.. 不安

今朝7點幾俾我呀哥嘈醒左-0-"叫我幫手整佢個頭-.-"
大佬你體諒下你個妹la!我尋日成3點幾先訓呀!過份!.\+/.
不過都係起左身幫佢=0=今日放榜,佢都可以搞到d時間咁'抆'嫁lor!
無lala又要噴黑番個頭,唔染咪唔駛煩囉!重要差d遲到喎!唉!!
佢走左我就玩電腦喇..跟住佢9點幾打黎問我地學校收唔收人,
我話有14分咪收lor,佢話我有14分就唔駛去你果間啦-_-"
我問佢有幾分,佢話5分-口-''我聽到有少少無奈=口="
又話最少攞14分!!e+都唔知佢點搵學校!人地話知你係咩名校a!
考得咁差!! 而家有d驚!佢咁努力讀都係得5分,咁兩年後既我呢?!?
0分定1分?!?好驚呀!我仲記得f.1果陣係覺得f.5離e+好遠好遠嫁!!
會考?有排啦!原來唔係lor!仲有兩年咋!兩年過得好快嫁咋!
我好後悔以前冇好好咁讀書 淨係掛住吃喝玩樂 /___\
我唔想第時做雙失!!死啦!我感覺到前所未有既不安...
唔知點算好...我唔想o係m記賣野..唔想去酒樓洗碗..唔想汁紙皮..
會考對我黎講真係好恐怖! 前路好似好灰暗咁 ... T^T"|
 

background music轉左做"我很想愛他"! 唔知點解好中2呢首歌=]

講d開心d既野a!
s
ummer camp !!
日期:29/8-31/8!!
地點:未定!XD
時間:未定!XD
人數:不限!!!=D
大家快d報名參加啦!!!=]



       

刊登時間︰2006-08-09 09:51 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言