今日最後1日喇...><" 番去散學禮..悶到暈!但好俾心機唱校歌!!
因為係中3最後1次唱喇!差唔多放果陣,同v_v讀韓文,笑到暈!xD
之後去食野,晒到pk!-.-" then去v_v果邊,m記,同baby勁勁勁cute!
同佢玩!實在太可愛了!啜番兩啖先!=] 5點到走lu*
今日其實搞到有d無奈同尷尬-.-"
____________________________________________
以下係對3E咁多位同學講既野:
我地番埋今日學咋..真係好唔捨得大家!唔經唔覺都識左大家2-3年lu~
今年3E真係好團結!!=] 1諗番起下年就要各散東西,就好傷感><"
呢幾年,好感激大家帶俾我咁多歡樂!我衷心咁多謝大家!!
同大家相處既e段日子,日日都覺得好快樂!自己對呢班愈黎愈有歸屬感!
簡單講番發生過咩事la* 開學冇耐,成大半班留低整壁報,我就帶晒d野飲
上黎,搞到大家俾余老太捉,果次真係好對唔住大家!讓我再講多次sorry!
之後11月旅行日,仲記唔記得大家o係旅遊巴上面1齊唱歌既情景?!
果日真係好開心!跟住christmas party前夕,1大班女仔報置個門口!
整左好多好多波波!!勁靚!辛苦晒大家喇果次!! 後尾d同學吵架事件..
算lu*都過左咁耐!之後仲發生左好多野!我都唔記得咁多lu=P
仲有幫大波(ivy)同我徒弟(禮禮xD)上台唱班歌,真係超超超團結!
自己都覺得自己愈黎愈愛3E了!!=D 同大家1齊上堂,1齊去旅行,
1齊玩等等既珍貴回憶,我1家會記住!我1定唔會忘記大家,同3E!
希望大家都唔好忘記我,同3E!!同大家相處既2-3年,真係o係大家身上
學識左唔少野!同時多謝大家對我既忍耐同包容!o係課堂上既1點1滴
細心,我都唔會忘記!雖然下年唔能夠同晒你地1班係1個遺憾!
但仍衷心祝大家前程似錦!以後開開心心! =]
We are the best
because we are 3E!!=D
我愛你地呀!!
|