♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 5 月 24 日  星期三 晴天
1+2+3* 滿足

簡單講下前日同尋日la.. 其實我都唔係好記得做過咩喇-.-
淨係記得星期1番學,本來好開心既,但之後個電腦又俾我整壞左/__\"
又要賠$..唔可以再玩電腦喇...好好好sad...喊左好耐.
尋日番學,差少少遲到,上bio,好悶-口- maths,又係差唔多la,
世史,quiz,唔識,我地扮野失敗左>_<"' eng,又係講果d,lunch,
yf,好大碗!!食死人!番學校,上兩堂中文..5sir之前冇番,miss左我地
好多堂,仲話要考到第10課,e+先教第9課-0000-"'都唔知趕唔趕到..
第2堂,冇人攞到5sir送出既波羅包>_<'' 放學,番屋企,考慮去唔去睇,
終於決定左去喇!搞搞搞,到4點11出門口!m記等!見到2,3,4妹!=]
買m記上車食!我地入少左$=P 搭左好耐先出到去!去到又搭的!
6點幾去到國際展貿中心!兜左兩個大圈先搵到條隊尾!超多人!
等左ok耐..7點8到入得,原來全部都係企位!我地第4,5行,等到8點3到,
RAINIE先出黎!我地全程勁high爆!勁嗌!又嗌歌,又嗌RAINIE!
又嗌I LOVE YOU!!=D 成10點先散場!留低,等d人走,我地先走!
勁影相!!哈哈!搭的士,勁搞笑!我地叫唔好跳錶xP11點幾先搭車番屋企!
番到屋企12點lu*入到屋企1坐低就俾人問我係咪食玻璃大!?! 無奈=口=
但好開心!我地嗌得好大聲!超正!=]
今日番學,上到課室冇乜人,第1堂中文..都係咁上下...eng,又係講果d..
講左好多堂!公民,講蝴蝶=口=''' 訓著左!maths ,quiz,勁多唔識!!
lunch,yf,多謝10v借$俾我!我個銀包得番$5-0-" 尋日好犯賤!
用晒d$!搞到連飯都差d冇得食-000-"" art,課室,miss冇番,
fok sir代堂,坐左去10v佢地度玩,吹水,唱歌仔xP 唱出去滾xD
又唱食香蕉xPPP 跟住個小息,張desk俾人整到跌左lor-0000-"
玩到整跌人地d野-口-"' epa,又o係果度坐,畫手冊=] 放學,mmlc
打日記,我諗以後要打日記的話都要o係mmlc打喇..
仲有我以後都應該唔會再on msn同icq嫁喇!大家要搵我,就寄信俾我la,
再見喇!! 7月8,卡卡,我對你唔住,我諗我去唔到喇!/__\"'

       

刊登時間︰2006-05-24 04:28 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 5 月 21 日  星期日 晴天
sundaY! 開心

today is sunday,but the sky was no sun./__\"
I changed the background music =]
today woke up at 12:30 .. 打鼓!尋晚玩黎玩去都係D ><"
已經係玩basic嫁喇喎!最咋果隻喎!証明左我係冇打機既天份..
岩岩玩,終於打到攞B喇!!*v*'' 我既目標係打到S級!哈哈!
之後搞下p.t.h個project... 好眼訓!尋晚d電視好好睇呀!
有不思議(唔記得睇),有野豬,有電車,仲有捉鬼天狗幫睇!*w*'
不過下個星期6好多都冇得睇!好似得番捉鬼咋!!好sad/_\''
今晚又冇王子變青蛙睇喎..仲sad/__\ 下個禮拜6悶爆!!
唉! 係啵,星期2,楊丞琳個演唱會仲有兩張票!有冇人想睇呀?_?
想睇就搵我地la!!=] 功課,掂都未掂過-000-"'

       

刊登時間︰2006-05-21 02:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言