♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 5 月 16 日  星期二 晴天
尋日&今日 開心

講番尋日先la..第1堂中文,我d key唔見左,10v冇帶-[]-''罰企-.-
英文亦如是-00-''' 公民,講性格同選科,我都唔知讀乜好?_?
maths勁計數..lunch yf食,宣道個男仔好xx-_-''食唔落..
art,好彩婉婉有多d粉!thz*同kc1齊整,原來我開粉好有天份!=]
epa,派朱古力,女仔1人1粒=]我食左兩粒,勁偷偷地俾多粒人=P
但我食完先記得自己仲咳緊唔食得><'' 放學聽升學講座,開頭好留心..
但聽聽下差唔多訓著左T^T" 完左之後,嗌晒d男仔走,都知咩事la,
痴線!大派m巾!=口='''我地閃走左冇拎!低能!我地都f.3仲派-000-''
我地班d男同學真係好奇..晚上食緊飯,婉打黎,有票喇!好開心!thz婉!
等果d人俾個包裝我,真係死左都未有得睇-[]-''唔會再信佢地lor!講就講得好聽..
___________________________________________________

今日6點醒左,6點30起身,跟住搞埋d野,番學,條街冇乜人,行得好舒服=D
番到學校都未有得上課室,咁就食個早餐先la,拎左vocab出黎睇,
俾人誤會我咁乖溫書..呵呵*xP 上到去,睇下有乜功課做,做左d maths.,
其他都o係locker-0-''10v番黎,佢又冇帶key-口-''' 好唔覺意咁串asuka,
我唔係有心嫁!sor呀!佢好似嬲左我a....>< " eng,miss v話下堂係last,
成日都走net teacher嫁...週會變maths,做數..第2堂,miss mok扼人!.\/.
普,勁拼音..好鬼難!! lunch,老鉗記食,幾好味* 成班為左ivy同徒弟唱歌仔,
勁搞野!!xD 天日1定要拖手仔唱啊!!! 嘻嘻.,..大哥同polin終於有機會喇xPP
中文,5sir冇番,劉萍黎同我地睇片,開頭好留心嫁,之後睇睇下好眼訓..
個頭中左去後面=P睇完之後,我唔知點解好憎毛澤東!佢真係好狗賤!d思想好低能!
果陣d學生真係勁白痴!又冇腦,做完d野又唔認錯lor,賴晒落人地度,唉!不過d
中國人內地係咁嫁喇.... eng,vocab quiz,80幾分,是但la. 講Eg,,1般la.
放學,籃球比賽好似取消左..番屋企等睇電視. 今晚1定要記得打俾卡卡!@_@

       

刊登時間︰2006-05-16 06:11 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 5 月 14 日  星期日 晴天
媽媽節*

今日係媽媽節!仲有孫敏結婚既日子!真係公喜晒!!=]
本來今日都去婚禮嫁...唉! 尋晚睇夫鬼天狗幫睇睇下訓著左,,
真係'咋'!!今日訓到成2點先起身=P 之後1路睇電視,,
睇到4點幾5點就同mama baba1齊出去攞位,去到5點幾,
之後就去食飯lu.,.,打邊爐,哥哥6點幾先黎到..食完就番屋企,
番到屋企岩岩好8:30,睇女人唔易做.好似有兩個結局.唔知係點呢~
明天唔知番唔番學,睇下病情如何再作打算吧..

       

刊登時間︰2006-05-14 08:58 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言