| 2006 年 5 月 18 日 星期四 |
 | |
星期4  |
經過KC的意見,已經冇用到震震震lu*而1入黎彈出黎同走果陣句野都改左=]
今日番學,路上撞到佢地3個,1齊行..番到去做tsa reading..
上地理,ok的*eng,mce..好無聊-.-" art,,我個野咁都73分喎,
李玉芬同欣做model,欣個頭好似洋蔥xD李玉芬就不予置評=口="'
中文,企左大半堂..lunch,同v z c 1齊去粥鋪食=] 買左糖俾5sir,
番到去,投票,有人好燸xDD忍唔住開左><"俾班禽獸食哂!!!>_<"
上maths,好難呀d數!miss仲話大考出好多呢課同下1課,死緊la!!
都唔多識!點算!?! chem,成組dict,好唔抵!我地岩哂嫁!但唔係最快..
呀sir都冇講清楚寫邊度,搞到我地miss左d時間!+得4分哂,
仲等我lunch溫得咁辛苦-_-"白費心機!!
距離7月8號 仲有51日咋!!開心開心!快d到!=]
愛情...不像小朋友玩泥沙般簡單,
愛情...會經過很多很多困難的考驗..
'不思議遊戲'告訴我們這個道理以及
只要自己喜歡的人幸福,那就是自己的幸福了.
我很讚成啊* 我 相信你地二人,,
1定可以戰勝這個時間的關口!1定會得到幸福!
大家也要幸福啊! =]
|
|

刊登時間︰2006-05-18 04:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 5 月 17 日 星期三 |
 | |
大成功!!!!  |
如題,大成功!!/\/\"
今朝52分先出門口,幾驚遲到!!好彩我行得快=D 番到去,勁趕!趕功課!
d英文!好彩有瓜瓜幫我* 閱讀堂,我睇果本,都唔知係咪書黎嫁!勁多字!
講d野我都唔識既,都唔岩我地睇既!上eng,t&p,悶到暈!勁眼訓,但唔訓得!
坐呢個位真係慘!!T^T" 電腦,做左d功課,但有d唔識做>.<' 落左去食早餐,
打左中都食緊,d SI prefect 坐o係我地後面等我地'汁'埋d野先走lor-0-"
咩事?!乜e+d SI係咁做野嫁咩!?冇大冇細!如果我仲做緊,個職位大過你廿倍!
phy,余老鉗勁俾10v同侄女串=P又唔夠人串喎..中文無lala變左普通話!
又咩事?!但5sir有番嫁啵..勁讀d野,讀左成堂!先+得果1分-口- 我條'利'打晒結..
lunch,學校食,要幫我地班既候選人拉票!=] 3a跟風,人唱歌佢地又唱lor-00-"
bcd班都冇人出黎,到我地班!成大堆人衝左上台!!唱改版春田花花同好爸媽!!
個個都有唱!好大聲!上台之前好淆嫁!但真係估唔到個個都肯唱咁大聲!
呢刻真係覺得3E勁團結!!good!!!上到課室,我地幾個玩過山車,又玩海盜船!
xDD笑死左!miss入到黎我地仲high!勁拍手又歡呼!!劉萍又播片,點知原來搞錯
所以又上番maths..今堂勁計數!!好勤力!xP last 上music,做w.s, 抽籤考試,
10v 2號,即係我都係...到大哥,佢又抽中1號!成班笑到痴晒線!上次已經係1,
今次又係,勁抵死xPP 放學咋咋林番屋企睇電視!條街喪大風!裙都吹起埋..
好彩冇人睇到o者... 今日 ,, 打風呀!3號風球,其實都幾似8號..又唔掛8號喎!
距離7月8號 仲有52日咋!快d到la!! 今日個助選,真係大成功!! |
|

刊登時間︰2006-05-17 06:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|