♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 5 月 20 日  星期六 晴天
星期6* 愉快

日記,過左4000喇..唔記得叫4000果個人留言tim><"
講番達文西密碼a,,套戲真係好睇!但聽講睇左書之後睇就會覺得悶..
套戲d情節做得好好呀!成套做兩個中多d,但完全唔覺得悶啵!
好有思考性!有晒起承轉合!!好gd!出左碟之後我1定會租多次黎睇!
但我唔信個故事!!=P

今天,堆左果個人lu尋晚!今日唔去lu!=] 我都唔係好想去lu e+,
可能之前想去係因為虛榮心la.今日10:30起左身,12點dress up,
1點3出門口,番到去岩岩好!軒帶埋佢d fd番,2boy1girl..玩個game,
出去搵番晒自己組d紙..好激!幾好玩!有d似之前prefect camp咁玩,
但範圍就細d..我地組搵唔到1張,相信係俾d f.2'蚊'走左!cheap!
好彩係波波佢地果組win先!miss搵我地幾個,原來佢問番我地maths
d成績,我話得50..但佢都請我地食野!1人1份=] 之後1齊玩大富翁!!
嗌外賣,好快輸晒d$>_<"" eric都係!xD 勁唔好彩!得好少地咋!
又踩yuk個地,要俾成$4500!我果陣得番千幾蚊咋!之後我宣佈破產!
出去玩數字波!!超激!我地屈死eric!好白痴呀!佢輸晒xDD俾我地射龜!
之後打波=D 波波 榮 俊俊好好人!佢地幫我練走籃!=] 星期1考喇!
不過我都唔識=P 玩到5點幾6點走lu!番屋企*好熱!

       

刊登時間︰2006-05-20 07:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 5 月 19 日  星期五 晴天
超多野玩的1天! 愉快

今天好喪早番到學校,7:30!全班最早=P 做maths,應該係抄!xP
上到去hea下咁,上phy,余老鉗d冷笑話都有人笑-0-凍到我打冷震!
條友俾人串係唔會駁番人既!大家可以放心串佢xPPP中史,開頭諗住悶,
但點知今堂幾好玩!幾開心啵*落堂叫我地唱國歌!!冇人唱=P 到R.S,
講放縱!5sir話第2間學校有個女仔5年級開始同人搞野,仲落左4,5次仔,
crazy!how come so terrible!1定冇得再生!ENG,fll話大考要考埋
king lear果d!silly&holy!!.\/. fll再次遲放lunch!! 飲茶with外星1族!
吃了很多!還是each $15!=] 回校,maths,教新野,還ok,我教瓜瓜喎*
勁野!其實我都唔多掂xDD 放學,epa 1min talk..我份報紙救左好多人!
law sir話幾好,個個都幾好,唔肯講分>_<" 完左同外星1族o係canteen
傾計,坐,幫ivy做訪問!=P 答得好* 之後成硼人去左瓜home!睇貓!幾cute!
但我驚!瓜瓜好似個媽媽!好有愛心啊!!*w*佢姐姐幾靚!又nice! 之後去
左公園玩翹翹板@_@"好激呀!正正正! 5點幾同v&婉去食野!!番屋企!
1番到屋企就換3出去!食飯+睇達文西密碼!!好野!好想睇!同媽 哥 嫂食kfc!
8點入埸*4個1齊睇!好好好好睇!俾5個good套戲!睇到10點幾先散埸!
勁耐!=] 天日再打點好睇!!留意喇!記得去睇!正!

       

刊登時間︰2006-05-19 11:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言