嘩嘩聲又到星期4喇!我又miss左好多日冇打喇!><"
尋日去左賣旗..天水圍-.-"7點3起身,好彩我媽媽嗌我,
唔係實唔知醒!同波波 俊俊 榮1齊番學校先,榮又遲!.\/.
之後搭車出天水圍!分開賣!我同俊俊1齊賣!落雨!
好少人肯停低幫我地買!但有d人同我講辛苦晒,落雨都要賣,
聽左好開心!之後11點幾就搭車走lu*番LK,又賣多左陣,
不過only賺多$2 ><"之後番home,拎野去polin's home,
make fruit tart!!*w*polin屋企有兩隻猫!好驚佢地!>_<
then搞到4點幾5點先走!番到屋企睇日式面包王!=]
東和馬好勁!尋日講佢地8強要整動物面包!佢對手整動物面包係
最勁果個,但東和馬整左1個1般人1定整唔到既綠色面包!
係隻烏龜!佢對手整左條龍!兩個都好勁!好似青龍對玄武咁xD
講番今日,番學冇帶遮>_< 淋到個頭濕晒!so poor..
vv又冇帶locker key-0-'' 上phy,好留心,因為冇得做中史,
答問題,岩左d=]] 之後上中史,幾好玩!劉萍d動作勁搞野!xP
then上R.S,我地班個投影機壞左,去左新翼個演講室上堂!
勁正!坐得好舒服=]又大喎!ENG,king lear,好彩我睇晒!=]
我識答D問題=D lunch竟然冇遲放,有史以黎都係第1次!!
第1次同班男仔1齊食lunch,搞左好耐,都係去番紅高梁食.
KC勁搞笑!笑到我同10v死!!xDD d男仔食得好快!
我果碗都唔知係咪面黎嫁!1舊舊既.\/."' 差d遲!我地4個搭的士!
maths,本來去演講室上嫁,then又去左最尾個課室..好快上完!
放學mmlc..
|