♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 6 月 1 日  星期四 晴天
星期4* 開心

嘩嘩聲又到星期4喇!我又miss左好多日冇打喇!><"
尋日去左賣旗..天水圍-.-"7點3起身,好彩我媽媽嗌我,
唔係實唔知醒!同波波 俊俊 榮1齊番學校先,榮又遲!.\/.
之後搭車出天水圍!分開賣!我同俊俊1齊賣!落雨!
好少人肯停低幫我地買!但有d人同我講辛苦晒,落雨都要賣,
聽左好開心!之後11點幾就搭車走lu*番LK,又賣多左陣,
不過only賺多$2 ><"之後番home,拎野去polin's home,
make fruit tart!!*w*polin屋企有兩隻猫!好驚佢地!>_<
then搞到4點幾5點先走!番到屋企睇日式面包王!=]
東和馬好勁!尋日講佢地8強要整動物面包!佢對手整動物面包係
最勁果個,但東和馬整左1個1般人1定整唔到既綠色面包!
係隻烏龜!佢對手整左條龍!兩個都好勁!好似青龍對玄武咁xD

講番今日,番學冇帶遮>_< 淋到個頭濕晒!so poor..
vv又冇帶locker key-0-'' 上phy,好留心,因為冇得做中史,
答問題,岩左d=]] 之後上中史,幾好玩!劉萍d動作勁搞野!xP
then上R.S,我地班個投影機壞左,去左新翼個演講室上堂!
勁正!坐得好舒服=]又大喎!ENG,king lear,好彩我睇晒!=]
我識答D問題=D lunch竟然冇遲放,有史以黎都係第1次!!
第1次同班男仔1齊食lunch,搞左好耐,都係去番紅高梁食.
KC勁搞笑!笑到我同10v死!!xDD d男仔食得好快!
我果碗都唔知係咪面黎嫁!1舊舊既.\/."' 差d遲!我地4個搭的士!
maths,本來去演講室上嫁,then又去左最尾個課室..好快上完!
放學mmlc..

       

刊登時間︰2006-06-01 03:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 5 月 29 日  星期一 晴天
好多日冇打>< 開心

如題,好多好多日冇打日記喇!發生左咩事我都唔係好記得lu=P
淨係記得星期611點番tsa..maths..晏晝番團契,好好玩!
1人有$3,要夾$送野俾咁多個導師!!=] 我地果組用左$20..
整左間屋出黎!!又唔係話好靚,但我地個個都好俾心機整!!
好開心!!!=D d導師個個都好開心!=]]] 完左就番家lu,thz俊俊
借遮俾我! 約左去swimming!!!extremely happy!約左7:15
銀圍等,去問瓜瓜借浮板先!其實我唔識游水!我去其實係諗住玩水!xP
我7:05就去到喇-_-"等到7:25佢地先黎!@_@" 冇乜人,好玩!
d水1定唔止1.3米深lor=口=" 成個場都係得11個人(計埋我地!)
正!但水面好多地球昆蟲!shit u!個天+埋水面多過1千隻!so terrible!!
ugly!! 玩到9點30,沖涼,走人!行了去卓以居,諗住食m記,點知''山''左-0-"
轉去7仔!食完同vv番LK,食消夜!實肥死!=P 之後番屋企!

星期日成日都o係home!冇街出!睇電視..王子變青蛙,
睇左大半俾人轉左去明珠睇X-man=0=" shit u!我等左成個禮拜先有日睇
王子變青蛙!頂u個lung!!.\/."

       

刊登時間︰2006-05-29 10:20 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言