好多日冇冇冇打喇!!全世界既fans們久等了xDD
星期5,都唔係好記得做過乜,淨係知上左3堂中文,
第3堂中文係lunch之前,玩d 2選1,幾好玩=] 估野,
勁恐怖!!嚇死我!話個男人o係屋出面笑先恐怖!!>_<
紅雨,提早放學!*w*升上中學都係第1次!=] 行去搭的的,
濕到我a..落湯翹>_<" 好彩hannah o係度,我地先咁怏搭到!
唱k,我 v 卡卡 婉,happy!! 唱左好多!=D之後去行街with v 婉.
then番家!nice day!
__________________________________________
星期6,早上要番tsa,冇起身,成8點8先起!趕到我a.. maths先,
冇乜點聽/__\" 小息o係toliet俾d姣婆望住黎講lor唔該!
見點呀你!又唔大聲d?! 死cheap guy!收皮la你!淨係識溝高form!
shit u!.\/." then eng quiz,唔係好難!=]我有33/38!=]
simon低我1分=P 完左去yf食野with vv..then團契.勁無奈lor,
有人話我係神經病lor我有神經病就斬q死左你la on dog! 白痴仔!
樣衰!! then番home睇電視!=] 不思議遊戲,日本果套排球野,
野豬,電車,捉鬼天狗幫!套套都好感人!捉鬼大結局!>_<"好好睇呀!
____________________________________________
today好早番到學校,7:43..上去hea,10v好耐都未番,冇得做tsa本野><
then上堂..悶悶悶!lunch school食,之後P.E,考試!我入左4球!=]
放學quiz phy,全軍覆沒!! oh my god! 唉! |