♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 6 月 30 日  星期五 晴天
日記呀!=] 愉快

喪耐冇打!!電腦壞左!打打下熄左機=口='' 講番之前,又考完試喇><
成績麻麻!-.- 第1日考完試去左睇戲!with v_v 大哥 kc,<搞乜鬼>笑死xD
第2日唔知考完咩又同eyoz ,大波,tsam,侄女仲有個衰人去唱k!果日幾開心!
之後幾日考試冇去玩!last day maths,死左-0-''放學同勁多人去踩冰!
喪多人!但有人不請自來!=0=" 有me v_v 車車 瓜瓜 eyzo kaka 毛毛 gladys
candy yiu karen tsam 大波 大哥 kc 徒弟 addy 仲有個衰人.唔知仲有冇,
唔記得喇!實在太多人!*w*但玩得好開心!!!=] 第時都要1齊去!唉!真係唔想
放假!我好中2同3E班我中2既同學去玩!!唔捨得呀! 之後果幾日番去對卷&tsa.
又番去考野咁la,29(尋日)考完同v_v 大哥 kc去green box唱k!
$54 ok la happy hour黎講,果個姐姐幾好人=] 去左間超細既室,1'山'門就笑死!
轉左間大少少,唱左好多歌!可以唱到8點嫁!但我要番屋企煮飯>_<"
勁唱kay既愁人節!勁好聽!*v*"大哥原來咁中2唱女仔歌既xD
佢唱得勁高音!我地下次鬥kay既 我歌..故我在!睇下你點死xP 玩得好開心!=]
6:30走lu..nice day!=D
today成日o係屋企冇出街*

日記唔用pw lu* 我打得就唔怕人睇!
唔學得d人咁!!

       

刊登時間︰2006-06-30 06:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 6 月 5 日  星期一 晴天
5+6+1=] 愉快

好多日冇冇冇打喇!!全世界既fans們久等了xDD
星期5,都唔係好記得做過乜,淨係知上左3堂中文,
第3堂中文係lunch之前,玩d 2選1,幾好玩=] 估野,
勁恐怖!!嚇死我!話個男人o係屋出面笑先恐怖!!>_<
紅雨,提早放學!*w*升上中學都係第1次!=] 行去搭的的,
濕到我a..落湯翹>_<" 好彩hannah o係度,我地先咁怏搭到!
唱k,我 v 卡卡 婉,happy!! 唱左好多!=D之後去行街with v 婉.
then番家!nice day!
__________________________________________

星期6,早上要番tsa,冇起身,成8點8先起!趕到我a.. maths先,
冇乜點聽/__\" 小息o係toliet俾d姣婆望住黎講lor唔該!
見點呀你!又唔大聲d?! 死cheap guy!收皮la你!淨係識溝高form!
shit u!.\/." then eng quiz,唔係好難!=]我有33/38!=]
simon低我1分=P 完左去yf食野with vv..then團契.勁無奈lor,
有人話我係神經病lor我有神經病就斬q死左你la on dog! 白痴仔!
樣衰!! then番home睇電視!=] 不思議遊戲,日本果套排球野,
野豬,電車,捉鬼天狗幫!套套都好感人!捉鬼大結局!>_<"好好睇呀!
____________________________________________

today好早番到學校,7:43..上去hea,10v好耐都未番,冇得做tsa本野><
then上堂..悶悶悶!lunch school食,之後P.E,考試!我入左4球!=]
放學quiz phy,全軍覆沒!! oh my god! 唉!

       

刊登時間︰2006-06-05 04:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言