♥♥|<Iu"s BloG♥♥
唉!!!我好無奈呀! 我唔會再同我呀媽出街嫁喇! 好黑人憎呀!!.\ _ /."" 正c忽!! 晒我時間!! 頂!真係好'火文'呀!!!!!!!!!!!! 好想打人呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
刊登時間︰2006-07-30 06:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
好多日沒打日記了!大家掛念我嗎?!?我也很掛念你們喔! 天天都在家!悶死了!起身就是看電視..然後就吃東西,, 接著又跑去訓..然後又看電視-00-"因此變了大肥豬xDD 十分頹廢的生活啊! 但我晚上也有寫日記!=] 還在中文默書簿上寫下對3E的話以及這年來發生過的事.. 寫滿了6版!勁!有機會也給大家看看=D 今天本來出街的.. 可惜因下雨的關係而取消了.. 唯有下次再去... 睇東京喵喵!好好睇!!青山同學真係好靚仔!!XDDDD then睇排球女將!超好睇!阿梢超慘!!下集1定要睇! 等緊睇我miss係大佬2!!唔知野豬大左結局未?!
刊登時間︰2006-07-29 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]