| 2006 年 7 月 6 日 星期四 |
 | |
4*  |
尋晚冇乜訓,睇彊c ,諗番d野,睇到嘔黃膽水-_-"
睇波,PRO輸左..c朗拿度呀>_<" 好似有少少唔公平!
施丹有12碼點解c朗拿度冇喎!唉!希望佢地拎番個季軍la!!
之後同哥哥耡dee!我代表PRO,佢代表FRA,呵呵!11比9!
我幫c朗拿度爭番啖氣!=] 睇完忍者龜過多陣先訓!但都唔眼訓..
11點幾起身,拎書俾個ee,有$300幾=] 之後2點同瓜,ka去吉島
買野,熱到暈!o係新果間野拍puri =D 幾好啵.kaka係衰人!
then去美食廣場hea..老喇我地!走果陣見到ey zo..
同kaka番家lu* 唉!唔識講呀! |
|

刊登時間︰2006-07-06 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|