♥♥|<Iu"s BloG♥♥
唉 好煩 真係好煩 原來身邊既人1直係咁. 欺騙 欺騙 欺騙 欺騙 欺騙 欺騙 欺騙 欺騙 欺騙 欺騙 欺騙 欺騙 真心還是假意 仍未搞得清.. 希望講得清清楚楚,
刊登時間︰2006-11-13 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今天很早起了床 吃了早餐 然後dress up. 1:10出門 聽到有人俾人搶電話!好驚!唔見埋電話真係即刻去跳樓! 今天波和榮帶詩 琦和yuk都回來了 唱完詩玩左個game就上去lu 今天早到 派番份文 我同v都高分過佢地今日教果d野好有用! 有d係之前未教過既 比賽 組組都超勁! 其實我地都有22分啦 已經好好啦 好滿足 完左落去join番佢地 同琦嗌外賣 好好味=] 傾計 出去打羽毛球 波波超奸! 玩左好耐 走之前o係度玩紙巾 有人甩褲呀XD 笑死! 好好玩 好似好耐冇咁開心笑過lu 番到屋企7點幾 睇擁抱每1刻花火 真係好好睇*w* 張敬軒同師兄唱歌好好聽! 就黎考試喇 好驚 聽番好多舊歌 無限既感觸湧現 p.s 多謝yuk的禮物=D
刊登時間︰2006-11-11 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]