| 2006 年 4 月 23 日 星期日 |
 | |
哇哈哈!!超開心呀今日!!  |
哈哈哈哈!!今日超開心呀!!勁開心呀!!100000000000000個開心!!!=]]]
早上去左飲茶..then去左拜山..跟住又去左3聖飲茶,,又飲-0-''
then出左市中搵asuka!睇呀BEN!!!!=]之後又話會有KAY!!asuka好開心!
仲有張繼聰,鄧kin雲同赤子.BEN過左黎我地度=]同我地傾計,佢話我冇換3,
我話有洗咪得lor,好野!!BEN認得我呀!!!超開心的!又同左BEN影相!!^^
之後BEN個節目做完,我地過左佢度!=]又影相,同BEN自拍!!見到KAY!
佢好靚呀!!之後叫佢幫asuka簽碟,佢話asuka咁好既(買佢隻碟)!
幫佢地影, 但我自己就同唔到KAY影>< 之後本來可以同鄧KIN雲影,
但佢要入去,又影唔到. 張繼聰幫左我簽名!好好人呀佢地!
之後有人問我地玩唔玩遊戲,咪去左lor, 開頭諗住同KAY玩既,
yi&jamie就同張繼聰玩,之後我地等緊,BEN走lu,我同佢byebye呀!好nice!
thenYi佢地o係上面跳舞做動作,,勁搞野!XD 笑死我地!之後到我地,
點知係同赤子玩,唔係同KAY..好失望..>< 但KAY走果陣有同我地byebye!!
哈哈!好開心!跟住我,asuka同個肥仔上左去台, 勁淆!勁震!我都唔識赤子既,
3個有1個靚d,我地要控個足球,肥仔兩野, 我同asuka1下.,個波勁重勁硬!
我著短褲-.-''好樣衰la!之後赤子送記念品俾我地, 係1張有好多簽名既poster,
有BBS!Mandy!Don!KAY!赤子,張繼聰,鄧kin雲, alex,yumiko,胡琳,劉愷威,
葉宇澄,林苑,林子萱,王浩信,梁晴晴.好多個呀! 超開心!!=] 之後走lu,
冇聽赤子唱歌la,見到大哥xP 之後同asuka行下街咁就番家lu!
今日超開心!!下次見到KAY1定要同佢影!!!開心死lu*今晚會訓唔著!
1世都唔會忘記尋日同今日!!!好開心呀真係!=]]]]]]]]]KAY唱life好正!好好聽!
|
|

刊登時間︰2006-04-23 05:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 4 月 22 日 星期六 |
 | |
尋日+今日!  |
補打尋日先la,尋日勁早起身!6點幾起左喇!之後有時間洗埋頭同食埋早餐先番!=]
番到去好唔慣!早得滯..睇ttctv,好無聊!then上堂咁la,都唔知做乜!勁流鼻水!><'
又勁打'黑痴'!超辛苦!對眼好似擘唔大咁,好想訓!勁唔想講野!成個人收晒!!
好耐都未試過咁辛苦!!之後終於到lunch喇!去左飲茶.有me 琦 波 俊 承 榮
miss sir 天任哥.唔係去平時果間,但好食好多呀!好飽,唔駛我地俾$,搭的番scl,
傾傾計,差d遲!出左去食飯果陣冇咁辛苦,但番到scl又係咁-0-'好唔掂la總之就,
成日都冇乜講野.最尾epa,派卷,64!幾勁!2妹高過我!勁野!放學去左3妹家,
整大菜糕,我整既..2妹話好食過yingfung果間=] 6點幾番home lu我.
我想參加果個比賽呀...但我好驚..點算好?! 多謝尋日借handkerchiefs俾我 d人!!
_________________________________________________
今日8點30先起身,要番tsa-.-' 遲到,中文,聆聽,第1個9/10!=]
第2個,8/9!!幾勁!叻女la我xD 之後eng,慘lu,listening得14/24-0-''
reading得廿幾/30幾...放學,同asuka w z c 搭去吉島,then轉bus,60x,
出去!個c 機唔知點開車!勁震架車!震到我想嘔!之後w落車先,
我同asuka唔知邊個站落,落左之後行左勁耐先搵到!好晒好熱!去到咩印度會餐廳,
先知原來係室外bbq!-0-''又熱又晒!又冇杯!之後問人攞杯飲野,又燒野食咁la,
係勁多人用1個大爐!冇位既!好迫!d野食全部都有蒜蓉,連芝士腸,腸仔,魚蛋,
豬肉丸都有! 唔係食左好多野,BOB行左過黎,我勁驚!唔出聲,但BOB好好人!
又hi我地果d!=] 之後食完野幫asuka同sam影相!=]我唔敢影..之後同BOBBOB影!!
好開心呀! 佢勁好人!勁nice咁對我地!!佢第1次腕我都對我好好呀!!=D
後尾上左個有冷氣既野度 睇佢地個mv!!!好正呀!BEN唱歌勁好聽!!睇完又落番去,
玩遊戲,我同asuka出左去!=P 本來去BOBBOB果組,但太多人,去左BEN果組!
好勁la我地!我地組win得最多!!=] 之後又影影相!!我同左BEN影!=]]]
之後又同BBS 3個1齊影!asuka都有la緊係!!=] 超開心!!!之後5點幾走lu,
asuka媽媽好搞野!佢俾左asuka98年既1張相我睇!xD
asuka話我係第1個睇既人!xP 之後佢地送我地搭車,asuka媽媽借散紙俾我搭車!
架260x好舒服!好好坐!新車!7點到番到home lu..食飯,晏d睇老馮日記,我諗幾好睇!
遲d先post今日d相=]]]]]]多謝asuka令我認識BEN BOB SAM!!!!!=D
THX ASUKA個wallpaper!用番1排先!=] 但asuka我唔係叫雀屎!!.\/.''
|
|

刊登時間︰2006-04-22 08:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|