今日9點9起身,之後搞埋d野la,then睇不思議遊戲cartoon,
睇到戲肉要出門口-O-''番到scl見到我d妹妹=] 之後入了hall聽中文野,
有d悶but好有用d野,so都有聽到.放左同妹妹們去yingfung食野,
then佢地送我番scl,thz!>3<'' 團契講左自己d野覺得好舒服!感謝主!
今日好多f.3番,全部都係3c既boys,,達理's fds,好似有王克明等人,,welcome!
又去了食野,d人唔等我同琦-_-'''4點幾走lu,去了3妹家,佢地買定酒等我,,
blue ice..我麻麻地la,有d肚痛=u= 之後睇電腦d野,6點幾落左公園飲埋
d blue ice....眉眉叫人飲自己又唔飲晒佢喎,我飲得最快=]but塊面好晒
!
then買了d野食,我就番home lu*番到home又食飯-.-' 飽死.
之後入去,我呀哥同佢gf番到黎,我呀哥勁話我飲酒lor!-口-''無奈死!!
跟住我訓覺唔理佢地,呵呵!!之後9點幾起身,勁傾電話,同yi講左ok耐,
傾d男仔好麻煩!激鬼氣!之後又同10v傾左陣..仲有其他la,
傾到12點幾俾人cut線.......
|