今日早左d番學,番到去,溫下history,尋日溫晒la,唔太難今次d範圍,
尋晚溫果陣,我呀哥岩岩番,跟住佢食飯,問我溫咩,我話history,
跟住問我講緊咩,我話2次大戰之後果d la,跟住佢o係度好似講書咁講俾我聽,
有多冇少,原來我地e+ d history讀得好表面嫁咋.真係犀利!仲講d我唔識既英文..
第1次對自己呀哥另眼相看!講番今日考history,唔多夠時間lor,
好彩今次做左問答先.heehee^__^ 之後小息,大哥問我有冇帶計數機,
我話冇喎,polin佢地都話要,,乜考chem要計數機嫁咩?_?冇去到借啵.
之後考la,好少野做咋ma..好多都唔識,吹出黎既*有1題要計數,
我諗我唔係連+-*/ 都唔識計既=] 果題應該岩,小息岩岩溫左xP
about用左20mins做la,做完寫下歌詞咁la,之後放學同v子去左大班粥食,
好味的*之後番家lu.訓覺!好眼訓啵,1點訓到4點幾.,之後睇下電視咁la,
之後6點2食飯lu... 好野!!天日最後1日ut喇!!100000000個開心!!!
哈哈!整過晒成個日記面喇!係咪靚左好多呢?!天日再改多少少野就大功告成! |