尋日番崇拜,遲左起身,較錯時間起身
跟住同琦番,去到俊俊樓下,見到波波&榮.
他們等了很久了,sor!!好耐冇番喇!番到去,都係咁la,有點兒悶.
完左之後有聚餐,我地好似好衰咁.淨係聚餐先番...食了兩件西餅!哈哈!好味!
之後同yingfung食左少少野,勁飽!個肚full晒!xP
之後番學校溫書,琦仔溫左1陣就走左lu.我同波波&榮繼績,溫了d maths,
溫了dd phy,亁爸教我地=]] 又溫了中屎,周文又幫我地溫=]教會d人真係好好!
mak姐又俾左勁多糖同m&n同朱古力我地食=D 周文見我冇乜心機溫maths,
就問我覺得自己最高攞幾分,我話75,佢話8折左之後,
即係我攞到60分佢送份禮物俾我,
我覺得佢地真係勁關心我地!!果刻feel到好感動!!!
之後7點到走lu,
溫了5個中書,好耐都未試過lu*番屋企又溫了中屎,,好支力呀!
___________________________________________________
今日番學考maths同中屎,臨考maths之前先發現自己冇帶計數機-0-"
1出課室門口就"蚊"左10v陪我去借,d miss ar sir唔肯借-.-"
跑去f.2果度借,終於借到喇,真係要唔該晒林仔!之後上到去,婉話佢冇,
佢又"蚊"左我落去,,笑死!佢跑果邊,我跑哩邊xDDDDDD 之後落到去俾吳sir鬧..
好惡呀!好彩都借到!之後maths份卷好難!唔多識做!又未做晒!唔夠時間lor!凸
之後考中屎,1般la,最後果兩題有24分嫁,不過我唔夠時間做,..
第1題做左少少就話夠中.. 凸!!
果兩題我識嫁!份野咁多字寫又唔俾多d時間喎..凸凸凸!
收卷果刻真係好想喊!唉!我真係好失敗!唉唉唉....放學同10v去m記食,
之後諗住去人屋企玩,點知個個屋企都唔得...
[ 難道我天生這樣毫無運氣? 天空海闊是這樣大,可憐胸襟未算大! ]
XPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
之後都係決定番屋企lu*番屋企睇漫畫,又溫了1陣epa,不過記唔入腦-_-"'
10v唔可以溫!等間佢勁過頭踢左佢入理科喎xp
之後落去食飯,大快活,都話唔想去嫁la,食果個什麼清湯牛腩菜飯...
唔覺得係人食既野......攞d牛腩去餵狗隻狗都唔食!我淨係食左d飯-0-"
之後番屋企.10萬個無奈o係我肚內/-_________-\ |