♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 3 月 28 日  星期二 晴天
>222<''

今天考epa+phy,epa ok la,後面果d好多都係吹出黎既!

之後小息,周圍走去借計數機,好彩問到人借,jenny媽=]

之後考phy,d分既比重好多呀!計數果題計錯左-0-"

都唔知合唔合格呀!慘慘!星期日溫了好耐d公"息"嫁ma,

點知佢出得果1題-O-''好彩算係夠時間做,1定要寫快d d字!

放學去了我家拎野,之後去了m記食野,魚柳包餐好好味=D

迫v子睇"不思議遊戲"漫畫,條友仔都唔係睇既.淨係睇男仔...

之後打俾人問去唔去得佢地屋企la,個個都唔得..問林+俊邊個屋企得la,

佢話李毓芬,已經冇諗住去嫁la,佢屋企...dirty到暈!!不過v子還是打了給她,

結果換來粗口問候-_________- 巴屎閉!凸 之後都係番屋企lu,

我訓左o係床睇漫畫,我呀媽問我,你又睇牙?!佢好無奈,

之後睇睇下訓著左,1起身都已經6點30lu..

       

刊登時間︰2006-03-28 06:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 3 月 27 日  星期一 晴天
尋日+今日 不安

尋日番崇拜,遲左起身,較錯時間起身  跟住同琦番,去到俊俊樓下,見到波波&榮.

他們等了很久了,sor!!好耐冇番喇!番到去,都係咁la,有點兒悶.

完左之後有聚餐,我地好似好衰咁.淨係聚餐先番...食了兩件西餅!哈哈!好味!

之後同yingfung食左少少野,勁飽!個肚full晒!xP

之後番學校溫書,琦仔溫左1陣就走左lu.我同波波&榮繼績,溫了d maths,

溫了dd phy,亁爸教我地=]] 又溫了中屎,周文又幫我地溫=]教會d人真係好好!

mak姐又俾左勁多糖同m&n同朱古力我地食=D 周文見我冇乜心機溫maths,

就問我覺得自己最高攞幾分,我話75,佢話8折左之後,
即係我攞到60分佢送份禮物俾我,

我覺得佢地真係勁關心我地!!果刻feel到好感動!!!  之後7點到走lu,

溫了5個中書,好耐都未試過lu*番屋企又溫了中屎,,好支力呀!

___________________________________________________

今日番學考maths同中屎,臨考maths之前先發現自己冇帶計數機-0-"

1出課室門口就"蚊"左10v陪我去借,d miss ar sir唔肯借-.-"

跑去f.2果度借,終於借到喇,真係要唔該晒林仔!之後上到去,婉話佢冇,

佢又"蚊"左我落去,,笑死!佢跑果邊,我跑哩邊xDDDDDD 之後落到去俾吳sir鬧..

好惡呀!好彩都借到!之後maths份卷好難!唔多識做!又未做晒!唔夠時間lor!凸

之後考中屎,1般la,最後果兩題有24分嫁,不過我唔夠時間做,..
第1題做左少少就話夠中..
凸!!
果兩題我識嫁!份野咁多字寫又唔俾多d時間喎..凸凸凸!

收卷果刻真係好想喊!唉!我真係好失敗!唉唉唉....放學同10v去m記食,

之後諗住去人屋企玩,點知個個屋企都唔得...
[ 難道我天生這樣毫無運氣? 天空海闊是這樣大,可憐胸襟未算大! ]
XPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

之後都係決定番屋企lu*番屋企睇漫畫,又溫了1陣epa,不過記唔入腦-_-"'

10v唔可以溫!等間佢勁過頭踢左佢入理科喎xp

之後落去食飯,大快活,都話唔想去嫁la,食果個什麼清湯牛腩菜飯...

唔覺得係人食既野......攞d牛腩去餵狗隻狗都唔食!我淨係食左d飯-0-"

之後番屋企.10萬個無奈o係我肚內/-_________-\

       

刊登時間︰2006-03-27 07:24 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言