♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 4 月 1 日  星期六 晴天
賣旗日* 愉快

今朝6點9起身,仲早過番學!之後搞埋d野la,8點出門口,比原定遲左少少,

去了7仔買早餐,o係車站見到白紙軒,佢咁既年齡仲黎做童子軍-0-"

仲要唔幫我買旗喎.過份!之後去到市中,我同zoey食野先,有好多bird..驚.

之後行黎行去搵地盤,跟住o係天橋,淆底!猜包剪x..有個先生行過黎話,唔駛猜喇.

跟住佢幫我地買旗,好好人呀!=]之後係咁賣,個袋愈黎愈重呀!好多人幫我地買=)

我地問個外國人幫我地買,佢同我地講english,好驚!勁緊張!佢都係幫我地買左!^^

之後又有位先生,我叫佢幫我買旗,佢攞左1堆散紙出黎,我諗住佢淨係入1兩個la,

點知佢1個1個咁入晒落去,有成10蚊到la,好大方!!勁o係度捕lrt d人,

勁講先生買支旗a/小姐買支旗a同埋多謝晒...11點幾,個旗袋重到暈喇!

隻手就bick喇!好痛呀!help!之後行去新墟,見到兩個前ttc人,俾左幾毫子攞左我兩個旗-0-"

姑寒鬼!!之後o係新墟坐左陣就去交旗袋lu,隻手唔受控制喇..之後行左去蔡以喬搭車,

見到大哥..冇散紙,去唱$,之後番左教會,葉劍英黎講道,仲有呀ken,

個呀ken sit next to me,he talk to me,sure that i'm very nice la.

講d野有少少悶,但好有道理,最後果句講得最好..我明白了..所以..想說對不起,

昨天說了悔氣說話,對不起!好支力呢!隻手真係冇力,同bb仔鬥大力都1定輸硬.

明天再說吧,我應作出什麼決定呢?煩惱呀!明天bbq怎麼樣,如何是好?

看來我還是真的不適合做這個所謂的主席..此終是失敗者.

       

刊登時間︰2006-04-01 05:36 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 3 月 31 日  星期五 晴天
today** 開心

嘩!今日訓到成1點先起身呀!懶訓豬><"可能尋日玩得開心得滯,

今日起身覺得腰酸背痛>_<老了!好鬼支力啵,今日都係唔出街玩喇.

2點落左去搵meiling拎野,見到琦仔&她的lg..xD 之後去左羅p玲屋企攞野,

之後番屋企lu*食野,睇左陣etv,之後睇漫畫,,嘿!隻手冇乜力,就黎broke喇..

婉同candy去了prefect camp啵,hapi吧!之後6點幾食飯lu,飽了.

天日morning去賣旗,企o係度3個中.,我唔知我頂唔頂得住...

之後要番教會,有個佈道會,中1-中3都可以番嫁!!!得閒就黎la!=]

唔打了,手真的很累..  有人日記暗指女仔化妝會山雞變鳳凰
                                  ..無奈..過分..說話不留餘地.討厭!!

P.S: bbq那事,請你們幾個不要再告訴我不知道了.即使你們幾個不去,
      什至只有我和10v,我還是會去的.婆婆媽媽似的!是男孩來的嗎?討厭!

       

刊登時間︰2006-03-31 06:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言