今朝6點9起身,仲早過番學!之後搞埋d野la,8點出門口,比原定遲左少少,
去了7仔買早餐,o係車站見到白紙軒,佢咁既年齡仲黎做童子軍-0-"
仲要唔幫我買旗喎.過份!之後去到市中,我同zoey食野先,有好多bird..驚.
之後行黎行去搵地盤,跟住o係天橋,淆底!猜包剪x..有個先生行過黎話,唔駛猜喇.
跟住佢幫我地買旗,好好人呀!=]之後係咁賣,個袋愈黎愈重呀!好多人幫我地買=)
我地問個外國人幫我地買,佢同我地講english,好驚!勁緊張!佢都係幫我地買左!^^
之後又有位先生,我叫佢幫我買旗,佢攞左1堆散紙出黎,我諗住佢淨係入1兩個la,
點知佢1個1個咁入晒落去,有成10蚊到la,好大方!!勁o係度捕lrt d人,
勁講先生買支旗a/小姐買支旗a同埋多謝晒...11點幾,個旗袋重到暈喇!
隻手就bick喇!好痛呀!help!之後行去新墟,見到兩個前ttc人,俾左幾毫子攞左我兩個旗-0-"
姑寒鬼!!之後o係新墟坐左陣就去交旗袋lu,隻手唔受控制喇..之後行左去蔡以喬搭車,
見到大哥..冇散紙,去唱$,之後番左教會,葉劍英黎講道,仲有呀ken,
個呀ken sit next to me,he talk to me,sure that i'm very nice la.
講d野有少少悶,但好有道理,最後果句講得最好..我明白了..所以..想說對不起,
昨天說了悔氣說話,對不起!好支力呢!隻手真係冇力,同bb仔鬥大力都1定輸硬.
明天再說吧,我應作出什麼決定呢?煩惱呀!明天bbq怎麼樣,如何是好?
看來我還是真的不適合做這個所謂的主席..此終是失敗者.
|