今日明明好早起身,但係因為整左好耐個頭,所以同平時1樣時間出門口-0-"
day1,冇得上去-_- 之後中文,5sir唔知咩事又冇番,尋日已經冇番,今日又係咁,
之前個禮拜又係咁,真係好擔心佢!
希望佢快d好番la!!! 之後chem,答左1題,
成堂係咁推理fanny條問題,諗左好耐終於答岩=]其實fanny有俾tips嫁!呵呵=)
then double P.E,,,第1堂考跳繩,得果31下=[ 好多都70以上-0-"
then第2堂,tennis,之後跳大繩,好玩!lunch,去左kin sang1間野食,麻麻地,唔抵lor but..
之後番去bio,quiz,出貓都係得18分-.-"38滿分..+左1分,岩岩合格..10v有38-0-"
通水通得咁明顯%_%" then eng,今日到我寫work bank..好彩唔係錯好多,我d句子好短=]
LTE,miss 係咁嗌bbbu d人答=_="佢地有17分,我果組得兩分-W-" 真係無奈!
之後放學,10v話唔舒服喎~ok*係咁多--"
|