♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 3 月 8 日  星期三 晴天
星期3* 愉快

今日明明好早起身,但係因為整左好耐個頭,所以同平時1樣時間出門口-0-"

day1,冇得上去-_- 之後中文,5sir唔知咩事又冇番,尋日已經冇番,今日又係咁,

之前個禮拜又係咁,真係好擔心佢!  希望佢快d好番la!!! 之後chem,答左1題,

成堂係咁推理fanny條問題,諗左好耐終於答岩=]其實fanny有俾tips嫁!呵呵=)

then double P.E,,,第1堂考跳繩,得果31下=[ 好多都70以上-0-"

then第2堂,tennis,之後跳大繩,好玩!lunch,去左kin sang1間野食,麻麻地,唔抵lor but..

之後番去bio,quiz,出貓都係得18分-.-"38滿分..+左1分,岩岩合格..10v有38-0-"

通水通得咁明顯%_%" then eng,今日到我寫work bank..好彩唔係錯好多,我d句子好短=]

LTE,miss 係咁嗌bbbu d人答=_="佢地有17分,我果組得兩分-W-" 真係無奈!

之後放學,10v話唔舒服喎~ok*係咁多--"

       

刊登時間︰2006-03-08 04:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 3 月 7 日  星期二 晴天
OK 開心

今天番學,早左出門口,番到去do埋d h.w先,之後phy做eng w.s ...

then中屎,我超留心!又答岩問題喎,真係抵讚!  跟住R.S,5sir冇番,個呀伯黎左,

默書,我識晒!之後eng,reader堂係最悶既!lunch老鉗記,同fanny&10v傾左好多野=]

之後maths,明明地咁la,放學,z w佢地d問題好難!唔明呀=[ 落左去聽d teacher表演,

好精彩呀!余sir個talk show真係凍到我....c華老師真係多才多藝!彈piano又唱歌啵,

今日場show幾好睇!冇去果d真係sin晒!!

       

刊登時間︰2006-03-07 03:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言