今日番學,差d遲!!今日上d堂好悶!小息同佢地玩包剪x...哈哈!我win左好多money!=]
應該有$40!不過未收晒=)最尾果堂epa,我同10v,carmen,陳c 婷玩玩,
陳c 婷係咁輸!!xDDD 玩死佢!我同10v笑到暈!之後放學攞機,去到ttc tv,又見到c婷,又猜la,
c婷同10v輸,我冇呀!呵呵!佢地行出街講野呀要xPPPP...之後同10v asuka yiu wing去了m記,
食雞=D 之後婉叫我地去佢home,我同10v&wing去了,我地打馬吊,我la ,婉la,carmen la同節瓜打,
我win了,之後婉又win,最後係我win錢既,我win了1蚊=],節瓜同carmen冇win冇輸.
之後佢地4個走了,我同10v e+仲o係婉家!=DDDDDDDDDDDDD
|