前兩天冇打,對不起呀.講番少少先,尋日俾人用水樽打親個頭,好痛呀!傷心呀!
多謝安慰我既果個fd*=]尋日放學好大雨呀!聽完去了某同學的家,坐了1會兒就走了.
今天番學沒有遲到啵*呵呵>w< 中文,5sir冇番,做下功課,唱下歌仔咁,
之後eng,冇做少少又罰留堂 -.-" 之後公民,個女人好叻,好佩服佢!之後maths,
做下數咁.lunch,粥鋪,3碗女呀唔該=D 我就黎識晒佢地d術語嫁喇xD
番到去同d deborah cheering.T 既妹妹仔傾計,問佢地點la果d,之後art,落去畫畫,
跟住epa 10v攞到14分喎,奇蹟呀!!
|