今天7點幾起左身,跟團契行山..約他們去食早餐,"呀零"遲大到xD.之後打的過去,
去左坤記食野(現俾我們叫波記xP)發覺果度d粥呀,野食果d
好食過大興粥鋪好多好多好多! 食完行過去bus stop等其他人..
等了好耐先齊人=.="之後等上車又等左好耐-.-"
搭左好耐,我就想嘔喇!跟住訓下咁,終於去到sha tin 喇,買了cookies & sandwich=]
行上去"道wind山",好斜!我諗有35-45度斜!行到好辛苦!跟住周圍睇下野咁la,
我覺得果度d建築好怪!唔似基督教既地方..跟住食野,食完野就自由活動,
我地坐o係度睇書同聽歌,側田,激死波波xDD之後有旅遊巴車我地番ttc..
呀池整左buleberry chese cake,我食左1啖,好好味呀!之後我同琦&俊俊叫野食,
琦果碗有小強...嘔!之後又送多碗黎but等左ok耐..之後出去吹下泡泡就走lu*
諗住去搵老豆,點知佢番左屋企,佢拗柴啵,好慘呀!之後嗌左佢落黎,同我地傾計仔,
之後澤又黎左,玩玩玩,佢地係咁擠我同琦仔...好痕呀!!之後番home lu*=]
p.s:爸爸我會係你的好女兒!=D
8:21p.m:原來1句"我冇講過整"就大晒嫁lor!
我以後唔想再同d咁既人講野!
推卸責任!冇講過整就唔好叫人睇張相,
睇完唔得話你知la,真係乜都俾你講晒.
你中2點就點,唔整就唔好整!
個班你冇份嫁lor,整少少野咁多野講!
乜都我地做晒,乜都唔駛你做!食殘廢餐吧!
讀乜lin野書a?!讀屎片咋!淨係掛住讀書,
其他野乜都唔駛做.okay!唔駛講野!
當識少個同學!~ .\/."
|