♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 3 月 4 日  星期六 晴天
今天幾開心呀 愉快

今天7點幾起左身,跟團契行山..約他們去食早餐,"呀零"遲大到xD.之後打的過去,
去左坤記食野(現俾我們叫波記xP)發覺果度d粥呀,野食果d
好食過大興粥鋪好多好多好多! 食完行過去bus stop等其他人..
等了好耐先齊人=.="之後等上車又等左好耐-.-"
搭左好耐,我就想嘔喇!跟住訓下咁,終於去到sha tin 喇,買了cookies & sandwich=]
行上去"道wind山",好斜!我諗有35-45度斜!行到好辛苦!跟住周圍睇下野咁la,
我覺得果度d建築好怪!唔似基督教既地方..跟住食野,食完野就自由活動,
我地坐o係度睇書同聽歌,側田,激死波波xDD之後有旅遊巴車我地番ttc..
呀池整左buleberry chese cake,我食左1啖,好好味呀!之後我同琦&俊俊叫野食,
琦果碗有小強...嘔!之後又送多碗黎but等左ok耐..之後出去吹下泡泡就走lu*
諗住去搵老豆,點知佢番左屋企,佢拗柴啵,好慘呀!之後嗌左佢落黎,同我地傾計仔,
之後澤又黎左,玩玩玩,佢地係咁擠我同琦仔...好痕呀!!之後番home lu*=]

p.s:爸爸我會係你的好女兒!=D

8:21p.m:原來1句"我冇講過整"就大晒嫁lor!
             我以後唔想再同d咁既人講野!
             推卸責任!冇講過整就唔好叫人睇張相,
             睇完唔得話你知la,真係乜都俾你講晒.
             你中2點就點,唔整就唔好整!
             個班你冇份嫁lor,整少少野咁多野講!
             乜都我地做晒,乜都唔駛你做!食殘廢餐吧!
             讀乜lin野書a?!讀屎片咋!淨係掛住讀書,
             其他野乜都唔駛做.okay!唔駛講野!
             當識少個同學!~ .\/."

       

刊登時間︰2006-03-04 06:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 3 月 2 日  星期四 晴天
不錯的* 愉快

今天都好凍!尋晚打邊lo d野都未消化晒xD..end,企左成堂,我有9分呀!=D
下次要俾fanny講多d!

之後週會,我地d校友番左黎,好搞笑呀佢地,果兩個男仔,但係俾冼先生影衰晒-0-"

之後maths,又企,借唔到書><""之後普通話,我好俾心機呀!我地係咁叫hannah讀好d xP

lunch,食pizza with 琦 波 俊 旭 ..好味道!then中文,5sir啞左未好番xp

listening完就俾我地溫eng dict,fll變態嫁!dict咁多!.\/."

then eng,dict好彩合格o者~有72呀=] miss fong好搞野@!哥哥冇帶w.s定唔知冇做,

miss話[ oh!my dear franko! ]激搞野喎個樣!xDDDDDDDDDDD笑死我!

放學番家lu*monday好多quiz*v*"慘慘!

希望d頭髮快d長番!

       

刊登時間︰2006-03-02 04:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言