今日約左2妹出mk,點知搞到成2點9先去到-.-"我未食野,咁去了吉野家la,
點知我地食食下有4個8婆坐o係我地隔離,有個就勁o係度暗串我同2妹,
又話本來好肚餓,跟住e+見到飽到滯喎,佢地又勁望住我d眼睫毛,
個潮童話咩係靚就唔駛化妝la,又話自己唔駛化妝都靚過我地,
又話見到d姣婆好想打喎...仲講左勁多野俾我地聽la.咩事?我地化妝關你乜事?
你唔化妝都靚過我地?哈哈!呢個笑話1d都唔好笑lor唔該!!你係咪hi大q左呀?
我地唔化妝都靚過你化左妝la,見到姣婆想打又唔敢過黎打,全場最姣咪你自己!
死mk妹,呀姐我地唔出聲當我地廢既,緊係燒壞左個腦!!你要打架我實同你玩!=]
我唔相我會輸俾個矮過我3分1既死mk潮童!!!.\/."話食唔落又走去買野食,
講野之前唔該用下個豬腦黎諗清楚自己應該講咩先la,9唔搭8!!fu*k!!!
最無奈既佢話我地係豬扒喎~哦!我地係豬扒咁你係咩?雜扒大集會牙??
勁好笑lor e+ d潮童講d野,唔勁大腦!!之後我地走果陣o係門口見到佢地,
跟住佢地,o係後面串柒佢地喎,條潮童真係勁on lor,話我地兩個斷貝山喎,
真勁抽lor,我地兩個係斷貝山,咁你地4個係咪斷貝島???之後我地上到去行得勁慢,
諗住等埋d潮童la,點知d人上到去行第2邊lor唔該,仲話吹雞a笨喎,
吹雞好ma勁呀!!係咁q勁就自己用對手黎同我打!淆底怪!又唔敢同我地嘈喎,
食c la!未見過d人咁!遲d再打la!之後行街街,去攞番件3 =]then行了好多地方,
6點幾走lu,買冷面,個人冇收2妹$,,xDD 之後番L.K,,番到home,play computer,
勁多人打俾me,,so打日記打左幾個中都未打完..傾到11點幾就收晒線lu**
期待星期222222222! >3<'' |