♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 4 月 10 日  星期一 晴天
monday..+ 100問 開心

換左background music!!好聽嗎?! =]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

今朝9點俾我呀哥個鬧鐘嘈醒左,但佢竟然可以唔醒嫁lor-0-''

之後10點幾訓番,12點幾起身,傾電話,同左candy,婉婉&琦傾,

婉婉唔好唔開心la!還有我們ma.=] then又play下電腦咁la,

好緊張呀!天日去ice skating!!!超期待的!!希望唔好勁仆親la!

1定1定1定1定1定1定1定會勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁開心!!

喪多人去啵=D12 girls and 3 boys!means 15 people!so many!>V<'

2點幾3點,琦仔陪左我去食野=] 去了m記食我心愛既魚柳飽餐!!

多謝你呀波波!我唔會忘記你既大恩大德嫁!!
識到你地咁多個係我福氣!感謝主!!
覺得自己好好彩,識到咁多個好朋友.

之後番屋企lu*要快d打埋俾d人約天日d時間先~

______________________________________________

1.喜歡欺負的人是:   2妹xD
2.喜歡咬的人是:      我冇牙嫁啵*
3.有要好的網友:      nO.
4.要好的朋友:         2妹和琦仔(排名以筆劃序)
5.要好的異性:         同上.
6.有喜歡的對象:      哈哈!唔知道呢可*
7.心愛的人是誰:      沒有啵.
8.有老公/老婆嗎:   2妹算唔算?但我唔係斷貝嫁lor唔該.
9.有銀行戶口嗎:      沒. 
10.喜歡撒嬌的對象是:  -3-"
11.喜歡作對的對象是:  唔話你知la呢d野.                                                   
12.喜歡談心的對象是:  2妹和琦仔(排名以筆劃序)
13.有要感謝的朋友:     好多! 
14.有討厭的人嗎:        話冇就扼你既.
15.有喜歡的人嗎:        ==v
16.喜歡做什麼事:        聽歌,唱k,ice skating!bbq also!
17.喜歡古老的東西嗎:  邊方面先?!
18.喜歡甚麼運動:        其實唔多中2運動,but1定要就t-t la. 
19.緊張時的小動作:     講野窒下窒下.
20.有奇怪的嗜好:        不.
21.喜歡什麼動物:        其實我唔中2動物嫁,仲好驚tim><
22.討厭什麼動物:        上題答左.
23.最疼錫的朋友:        all of them!>3<''
24.最信任的朋友:        all都信任,因為我地係朋友ma.
25.最討厭的朋友:        我討厭的人算不上是我的朋友.
26.最麻煩的朋友:        沒有,算不上麻煩吧.
27.最親密的朋友:        2妹和琦仔(排名以筆劃序)
28.討厭的男性類型:     李玉芬!
29.討厭的女性類型:     對住呢個咁講,對住第2個又唔係咁講果d!
30.欣賞的男性類型:     對女仔細心,識關心人既.
31.欣賞的女性類型:     持家有道既xP
32.有想扁的對象嗎:     sure有la!
33.不能忍受的事:        扼完我1次又1次,跟本冇真心當過我係朋友.
34.最喜歡的地方:        of couse JAPAN!
35.最喜歡的國家:        sure Japan!
36.喜歡朋友怎樣叫你:  喬寶子,呀翹 等等..
37.喜歡愛人怎樣叫 你:  lp.
38.對愛人的親蜜稱呼:   同上.
39.想合作的人:            未諗到.
40.想推倒的人:            布殊! 
41.想得到的人:            takki!!!xP
42.想放棄的人:            No.nO.NO.
43.常做的事:               笑!=]
44.必殺技:                  李小龍既捷拳道!!=P
45.對侮辱愛人的人的行動: 打死佢掛.
46.喜歡的風格:                唔識答呀^^
47.遇到甚麼事會較易放棄: 知道自己冇辦法做得到既事.
48.遇到甚麼事會較易執著: 唔定嫁啵.
49.遇到甚麼人會較易心軟: 喊緊既人.
50.遇到甚麼人會較易煩燥: 煩人!好似李玉芬果d呢~
51.比較喜歡浪漫還是激情: 浪漫呢*
52.比較喜歡俊男還是美女: 兩樣得唔得?
53.若給你選擇,你比較想當「攻」還是「避」: 攻呀!!
56.目前為止,生命中最重要的生物是:   朋友,家人.
57.目前為止,生命中最重要的死物是:   電腦 +電視+電話!
58.目前為止,生命中最重要的虛構物是: 唔明問乜-0-
59.目前最苦惱的是:                    冇啵^^
60.有要推薦的網站嗎:                  http://blog.qooza.hk/fmk
61.若有,為什麼要推薦這網站:      bc係自己diary=]
62.甚麼時候會覺得幸福:               好多時候都覺嫁啵*
63.喜歡打日記嗎:                        喜歡嫁,你見我日日打就知la=]    
64.會亂花錢嗎:                           1時時la.
65.會亂發脾氣嗎:                        會.,係我既壞習慣><''
66.認為友情的態度應是:               坦承,尊重,分享,關心 等等.
67.認為愛情的態度應是:               大概同上吧.
68.最喜歡的英文字:                     Q,K..琦仔還記得ma?=]
69.最喜歡的數字:                        11和8=]
70.最喜歡的中文字:                     翹.bc好多人都唔識.
71.當喜歡上一個人時的心情:         心亂如麻xP
72.當喜歡上一個人時的行動:         沒有.
73.對於美女的定義:                     直覺黎嫁啵.
74.對於帥哥的定義:                     同上.
75.對於醜的定義:                        面目"真零"xD
76.認為自己冷靜、理智嗎:            yes=]
77.認為自己戀愛時冷靜、理智嗎:   i don't know啵.
78.對於討厭的人,你會:               唔同佢講野.
79.如果給你三個願望:                  俾我d朋友仔1人1個願望.
80.感到無力的事:                        未試過..
81.一看就喜歡的名字:                  喬寶子*v*
83.請舉出幾項不可思議事件:         1,入左1本叫不思議遊戲既漫畫2,ufo來港
84.請舉出自己的一個優點:            嬲人唔會嬲好耐..
85.請舉出自己的一個缺點:            好易發脾氣...
86.愛情和麵包選擇哪一樣:            兩樣野都冇關係既-.-"
87.對於自己的夢,有咩感想:         好快就會實現=D
88.無聊時會:                              訓覺*
89.試舉一喜歡的說話:                  無奈呀-0-!
90.試舉一喜歡的卡通:                  不思議遊戲!!!
91.試舉一喜歡的電視劇:               天幕下的戀人,有bosco呀!
92.試舉一喜歡的歌曲:                  好多,唔識講..
93.在甚麼時候最易發火:               俾人無lala串!
94.在甚麼時候最溫柔:                  冇啵,我無時無刻都咁溫柔嫁la xDD
95.在甚麼時候最易哭:                  唔開心既時候最易喊!
96.如果要改筆名,你會改? :           橋簿寺                                          
97.100歲時會做甚麼:                  100歲果陣先算la.
98.你覺得你十年後會變成怎樣:       係1個好出色既高級酒店甜品總廚*w*
99.畢生宏願:                               做1個好出色既高級酒店甜品總廚*w*'
100.再一次問及,你此刻的感想是:  開心**

       

刊登時間︰2006-04-10 02:18 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 4 月 9 日  星期日 晴天
sunday** 愉快

今日約左2妹出mk,點知搞到成2點9先去到-.-"我未食野,咁去了吉野家la,

點知我地食食下有4個8婆坐o係我地隔離,有個就勁o係度暗串我同2妹,

又話本來好肚餓,跟住e+見到飽到滯喎,佢地又勁望住我d眼睫毛,

個潮童話咩係靚就唔駛化妝la,又話自己唔駛化妝都靚過我地,

又話見到d姣婆好想打喎...仲講左勁多野俾我地聽la.咩事?我地化妝關你乜事?

你唔化妝都靚過我地?哈哈!呢個笑話1d都唔好笑lor唔該!!你係咪hi大q左呀?

我地唔化妝都靚過你化左妝la,見到姣婆想打又唔敢過黎打,全場最姣咪你自己!

死mk妹,呀姐我地唔出聲當我地廢既,緊係燒壞左個腦!!你要打架我實同你玩!=]

我唔相我會輸俾個矮過我3分1既死mk潮童!!!.\/."話食唔落又走去買野食,

講野之前唔該用下個豬腦黎諗清楚自己應該講咩先la,9唔搭8!!fu*k!!!

最無奈既佢話我地係豬扒喎~哦!我地係豬扒咁你係咩?雜扒大集會牙??

勁好笑lor e+ d潮童講d野,唔勁大腦!!之後我地走果陣o係門口見到佢地,

跟住佢地,o係後面串柒佢地喎,條潮童真係勁on lor,話我地兩個斷貝山喎,

真勁抽lor,我地兩個係斷貝山,咁你地4個係咪斷貝島???之後我地上到去行得勁慢,

諗住等埋d潮童la,點知d人上到去行第2邊lor唔該,仲話吹雞a笨喎,

吹雞好ma勁呀!!係咁q勁就自己用對手黎同我打!淆底怪!又唔敢同我地嘈喎,

食c la!未見過d人咁!遲d再打la!之後行街街,去攞番件3 =]then行了好多地方,

6點幾走lu,買冷面,個人冇收2妹$,,xDD 之後番L.K,,番到home,play computer,

勁多人打俾me,,so打日記打左幾個中都未打完..傾到11點幾就收晒線lu**

期待星期222222222! >3<''

       

刊登時間︰2006-04-09 10:30 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言