♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2006 年 4 月 15 日  星期六 晴天
TST''

今天本來番團契,但琦唔番,還是算了..今朝9點幾俾人嘈醒左-0-''
o係廳度睇disney..then睇'多啦A夢'大電影,,好鬼死好睇呀!!!
但搞到我唔記得睇''不思議遊戲'卡通呀!-000-' 好慘呀!等左成個禮拜喇..
then點幾同我mama出左TST,,行左好耐街街,勁睇化妝品果d,,
想買foundation.,,試左ok多隻,我都係覺得Lola既foundation最gd!!*w*
但我mama話想買sk2的..遲d試完先喎>w< Chanel的lip stick好靚!又型!
but我唔用lip stick-.-' o係facesss果度個sofina counter睇la,
有個國內同胞問個sales某個地方點去,個sales望都冇望到就話''在前面''
d聲重好似勁唔想答人咁,我睇唔唔知點解覺得好反感,,叫我mama
睇岩左都番吉島買..之後就番左吉島la,行行下..搵番1隻搵左好耐,
唔係成日有得買既蝴蝶'so' !!嘩嘩嘩!好開心!即刻買番先!!=D
跟住就買左野番屋企食lu*=]]]]]]]]]]] 遲d又copy2妹個100問黎玩玩先=)
睇左勁歌金曲優秀選,原來''崔健幫''唱歌幾好聽嫁!!克勤都好正呀!拉到d聲!
at17最尾唱果首歌都好gd!!2汶把聲超靚!1陣有
電車男睇呀*

       

刊登時間︰2006-04-15 09:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2006 年 4 月 14 日  星期五 晴天
friday! + 100問* 不安

今日終於都friday喇!!好野!天日可以番團契lu*咁就唔駛悶la!=]
今朝起身睇'多啦A夢'大電影,同我玩gameboy果d1樣既!好好睇呀!
之後又係玩電腦,睇人日記,打日記,上網咁la-口-''悶鬼死喇!我想出去玩呀!
唉!!都唔知做乜好..我諗我都係睇多次'不思議遊戲'漫畫算了.
悶到咁,個日記都冇乜野好打lu..      今天身體不太舒適....
_______________________________________________

又做100問,因為悶得滯..
1 大名? :                   翹
2 你去開邊間剪頭? :   唔定嫁啵 
3 理想對象點樣既先?:  未有考慮清楚..
4 最鐘意邊張相? :       好多張啵..    
5 最鐘意邊句歌詞?:     未諗到..
6 邊首歌代表到你或者你同佢?:  唔話你知!=] 
7 易唔易喊?:                  易..
8 電腦wallpaper係咩?:   我哥張相-口-''
9 電話wallpaper係咩 ?:  遲d答你!
10 最鐘意去邊個website?:  um..fdz's diary..
11 相簿係咩?:  msn space.. 
12 msn係咩?:  [email protected]
13 icq係咩?:    212726053
14 崇唔崇尚名牌先?:  冇答案..
15 睇開邊本雜誌?:     F&B 等等..
16 最鐘意邊個?:        自己^^ 
17 你鐘意個幾多個異性?: 唔話你知la.. 
18 你咁多個異性中你最鐘意邊個?:  同上a唔該*
19 邊個俾依個100題你?:    搵的. 
20 做咩要寫呢100條問題?:  悶!
21 最鐘意邊題?:   冇乜邊題.
22 你個icq有幾多人?: 冇數..
23 你邊個FD最靚女?:  zoey.
24 你邊個FD最靚仔?:  垃圾!xP [我講下嫁咋!] 
25 用咩聽歌?:   Winamp
26 幾點起身?:   12:00p.m.
27 用咩洗頭水?: r字頭+p字頭..
28 用咩搞個頭?: -.-''
29 你幾高?:   秘密
30 你幾重?:   同上.. 
31 自己有咩最唔好?:    發脾氣
32 覺得自己有咩最好?: 好多野都好!=]
33 你鐘意個個人點樣架?: 下?!
34 無聊會做咩?:  打人..
35 有無手提電話?: 就快.
36 電腦係房定廳?: 房
37 唔開心會點做?: 喊
38 無聊有咩做?:  玩電腦
39 呢排有咩煩?: 沒有.
40 收藏左d咩?:  ?_?
41 去過邊度旅行?: no..
42 仲想去邊?: 日本
43 聽日世界末日你會做咩?: died-0-' 
44 外星人黎左hk..點算?:  唔知
45 出年有得去火星你去唔去?:唔去.
46 最鐘意邊間學校?: 冇邊間中2.. 
47 最憎邊間學校?:   ttc,唔多中2.
48 形容下你間房?:   整齊=] 
49 形容下你屋企?:   亂-0-'''
50 最鐘意邊句說話?: 無奈呀! 
51 最憎邊句說話?:  fu*k u
52 最憎邊句話?:  答左唔答.
53 最憎去邊?:  拜山.. 
54 咩台架電話?:  sunday 
55 玩唔玩sms?:  好少.
56 對上打左俾邊個?: 唔記得lu. 
57 對上邊個打左比你?: 唔記得lu
58 出唔出夜街?:  冇啵我咁乖=]
59 中意打邊爐定BBQ?: 兩樣!
60 生日會做咩?: 玩* 
61 最夜試過幾點訓?: 唔訓
62 羨慕邊個?:  唔駛羨慕人.
63 承上題..點解?: -------
64 對上睇左咩戲?: n世界前既春田花花同學會-0-
65 呢排有咩大計?: 沒有
66 睇左古巨基演唱會未?: 未-口- 
67 準備睇邊個演唱會呀下次?: 冇諗住睇.. 
68 幾時放完復活番學?:  就快.
69 復活放左幾日?:  10幾日.
70 出街最想撞到邊個?: justin@!
71 出街最唔想撞到邊個?: 我呀哥-.-
72 邊個fd最耐無搵?: --------- 
73 做晒hw未?:  掂都未掂過!
74 最憎邊首歌?: 好多la
75 如果你開心你會搵邊個?: 全部fdz
76 你宜家諗緊咩?:  ---------- 
77 鐘意搵邊個出街?:  fdz 
78 當你遇到兩個都好鐘意既人: ------ 
79 想訓未呀?: 岩岩起身.. 
80 咩星座?:   天蠍*
81 番學用咩袋?: 斜咩袋..
82 銀包用咩?: blythe
83 銀包有咩?: 少量$ + puriiiiii*
84 個頭點樣架?:  long hair..
85 1日洗幾次白白?: 1-2
86 同唔同到你愛過的人做fd?:------
87 對邊類人特別有好感 ?: girls 
88 重唔重色輕友?: no掛.. 
89 訓唔著會做咩?: 數綿羊xD
90 宜家有咩好想做但唔可以做?: 打爆你個頭. 
91 訓覺係米大字型定孿埋咁訓?: 兩樣*
92 你係拎得起放得低既人?:   係掛.
93 對自己有無信心?:  有嫁 
94 你識左你而家鐘意既人幾耐?:-------
95 知唔知佢鐘意d咩?: 唔知 
96 最鐘意做咩?: 食  玩  訓! 
97 俾你揀要細佬定呀妹?: sister! 
98 有幾多個兄弟姐妹?: 1 
99 你最鐘意邊個朋友,,點解咁鐘意佢?: 好多個都中2,,
                                                     因為好難得先可以做fd,所以中2佢地.
100 做完喇..有咩feeling?: 好悶!!

       

刊登時間︰2006-04-14 12:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言