| 2005 年 12 月 9 日 星期五 |
 | |
OK LA*  |
喪多日冇打日記lu*....
今日番學,又好晏先起身,好彩冇遲!^^
上堂,e+ ok留心,想下個學期d成績好d ar!唔要科科5字頭!!加油ar!
但係maths都係聽唔明lor~無奈中...lunch開班會,ok la!
christmas party d野食都搞得7788喇.冇咩大問題!!好野!*v*
art,條友個樣喪好笑lor!真係...以後無論再找十個他 不相似 ar!!!!XP
epa,合格,岩岩好,冇乜聽佢講野,織野lor,放學番家,又出過去,食sushi!!正正!
8點番到家lu~*哈哈,今日ok開心ar! 星期3前要織好呀!!加油加油=]
達社la la隊都要加油ar!!!!!=)
|
|

刊登時間︰2005-12-09 08:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|