♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 11 月 27 日  星期日 晴天
星期日* 開心

今朝好早俾個電話嘈醒左,最衰波波la!.\/.

跟住咪換3番去lor,番到去,遲左少少,開始,唱歌,冇乜心情唱...

完左,琦番黎,去yingfung食野,之後番番去,琦又走lu~佢地溫書,我唔想溫,

1D都冇溫到,好爆悶!!之後諗住走,琦又番黎,吹漲!之後去yingfung食魚蛋果d,

之後走lu*番屋企,見到好多餸,好耐冇o係屋企食飯lu~

唉~唔明lor,d人自己對號入座又係都要屈人lor,話 某人 就自認,
     呢個世界好多"某人"既,唔係對號入座又o係日記度打番我講果d野..
邊個對號入座先好明顯lor.
大家心照吧!
所以由今天開始我都唔會再打嫁喇,廢事人地成日要對號入座la~
    

       

刊登時間︰2005-11-27 06:25 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 11 月 26 日  星期六 晴天
50問+星期6

1.如果不能入睡會點?   睇電視or眼光光到天光lor

2. 如果有人話你不是, 你通常會怎樣 ?   理得佢!

3. 如果有人責罵你, 你通常會怎樣 ?   睇下佢話得我岩唔岩la,岩咪冇野講lor,唔岩咪鬧番佢lor!!!

4. 如果有人誤會你, 你會怎樣 ??   睇下點誤會la,小就唔理,大單野咪解釋下lor

5. 無論任何既指責, 你都會認真考慮一下嗎 ?   會既...

6. 能面對被你欺負過的人嗎 ?  我冇蝦過人啵~

7. 能面對以前欺負你的人嗎 ?  ok掛

8. 試過傷害一個人的心靈嗎 ?  可能有,不過我唔知.

9. 遇上喜歡的人, 你會主動追求嗎 ? 唔會!

10. 如有多角戀出現, 你會怎樣 ?  睇下個第3者咩樣la同埋我like唔like果個第3者la,好過我咪退出lor

11. 你怎樣看同性戀 ?  女既ok,男既不能接受!

12. 你覺得摯友應該有幾多個 ?   幾多個都冇所謂!

13. 你會事無大小都向別人說以作聊天話題嗎 ?   唔會

14. 你會向你的朋友隱瞞秘密嗎 ?  可能會,不過未試過.

15. 你會唔會因別人的權力/ 地位而與之交友 ?   唔會

16. 最不能接受朋友對你做的事 :  講大話,假面!!! 扮好人,,覺得錢重要過我...

17. 你最鍾意的人突然同你講佢鍾意左 1 個人, 你會有咩反應 ?  唔開心掛..

18. 如果你發現你個好朋友都鍾意左自己個心上人, 你會點 ?    唔知ar

19. 如果你男 / 女朋友鍾意左第 2 個, 你會點 ?   首先鬧佢,再睇下佢中2左邊個.

20. 你鍾意番以前個男 / 女朋友, 你會 :   1定唔會發生lor呢件事!!

21. 但係發現坉茪艉w經鍾意左第 2 個, 咁點 ? 都話唔會咯~

22. 最深刻既夢 :  要同d fds分開好耐好耐,,有排都唔會見到佢地,喊到醒左.

23. 分左手之後,會吾會數佢 缺點?  唔會

24. 咁發現佢數你 :  鬧爆佢!!話佢賤格,正cheap精,抵佢冇g f / 抵佢e+個g f係,豬排!!!!

25. 你失戀會做咩 ?  唔知,未試過啵.試左話你知!

26. 你有乜野想儲齊一套 : 冇啵.

27. 比鍾意既人呃完 1 次又 一次,你會點?以後唔會再信? 冇咩點,喊掛,喊完左打佢lor

28. 點先有安全感 :  俾自己中2既人攬住.

29. 做錯野時, 你怕道歉嗎 ? 唔怕

30. 有冇搞到你朋友喊?  有

31. 做朋友, 你認為乜野係最重要 ?  要夠真,唔會吹水,唔會假面,唔會講大話..個fd有難會主動幫手.

32. 會唔會接受朋友對你既批評 ? 會的

33. 如果你最好既朋友講左好大個大話呃你,你會唔會原諒?? 未必,maybe la

34. 愛情or友情? 兩樣都要 !!!

35. 講一個你認為最有效的減壓方法 : 喊,同fds傾計,喪笑..

36. 有冇為你中意既人介手介腳 ?   我冇咁白痴!!

37. 你妒忌心強唔強 ? 幾嫁,天蠍座ma~

38. 容忍到你的情人一腳踏兩船嗎 ?  1定唔得!!!!

39. 你最想喊既時候 :  個fd對住自己講大話,,俾人出賣,,知道個fd好假,,俾人打等等...

40. 你唔想番到既時候 : 都冇可能番到以前la!!

41. 以前同而家既你有冇改變 ? 有,好大改變~

42. 你討唔討厭狐狸精 ? 勁憎lor!~!

43. 你試過遇上狐狸精未 ?  試過掛,聽到有人話要做,不過坉囍言lor~

44.有咩方咩對付狐狸精? 搞到宎佷阭I衰咁,等坁偺W精都做唔成!

45.msn同緊邊個chat ?  冇啵,岩岩同緊琦lor

46.對上收果個msn係邊個既?琦

47.邊句歌詞最岩你宜家? 好多啵,,um...."我相信這愛情的定義  奇跡會發生也不一定 !"

48.係你心中,開心既定義係咩?? 唔明ar,開心就開心嫁la,講不出的感覺!!

49.你身邊有冇邊個係姣婆?大把la,最中2姣人地中2果個嫁ma

50.呢排有邊句係你成日講架?  勁多啵~!! [ 喪無奈la , 無奈中... la,,好野! la ] 等等.....

_____________________________________________________________________

今日11點幾先起身,12點幾同琦起yingfung食野,得我食--"

之後番去,溫習週,開頭個天任哥搞到好無聊-0-之後爸爸呇a幫我地溫maths,

唉~下個禮拜6都唔知點算,民哥結婚,都唔知著咩3好><"

O...溫左好似冇溫咁(我咋下)之後完左諗住溫la,又溫唔到喎~都唔知點考試!!!#_#

6點到走lu,,番leungking,買飯食.之後番家lu!~

p.s:周街爆人d野果d人都唔方好人!!

睇到某個人的日記 , 見到有人對號入座喎~無奈中...

       

刊登時間︰2005-11-26 08:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言