♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 11 月 13 日  星期日 晴天
在家的一天*

今日冇番崇拜呀,好似好耐冇番團契同崇拜咁~

11點起身,睇5c班新人王,睇完又訓.....

3點幾先起身,好肚餓呀!!去煮野食先...

食飽飽又玩電腦lu,今日好悶,不過,晏d就唔會嫁喇!!

因為有好多功課同quiz等緊我!!!!!!!.\ ___ /.

P.S:尋晚好開心呀!同佢地傾電話傾到好晏先訓 ^^

       

刊登時間︰2005-11-13 03:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 11 月 12 日  星期六 晴天
做2工!! 愉快


(車內)

(侄女,我,10v)

( 全家福!! )   [ 相太多,未能盡"晒"...望見諒!  ]

今日要做2工,我起唔到身呀!差d遲!白痴!乜都冇帶,又冇攞mp3,又冇拎銀包...

番到去,pool help me搞頭,thz!^^跟住講下一陣要做咩就出發lu~

原來果個中心就o係我屋企格離...=="去到,開頭好驚,點知玩玩下都ok,

果度d人好nice!!真係小朋友黎嫁!之後番番學,即係我o係我屋企番學校,

再由學校番我屋企果邊,然後再由我屋企果邊番番去學校,真係喪無奈-0-!!!

番到去,做檢討la,成組出去講野,我地攞左果個咩獎,好野!!!因為我地自動出去,所以先有.

如果唔係個獎就係大哥果組嫁喇...之後我地去左邊度,煮飯食,

兩餸1湯,有蕃茄薯仔滾beef,小棠菜炒姑同扒扒兩款!!

ok好味la,xxx話咸左d喎,我地覺得ok,,,喂!大佬,煮埋俾你食就唔好咁多野講la!~

不過唔夠餸就真既~.__.5點到走lu.

p.s:我地冇洗碗!!xddd

       

刊登時間︰2005-11-12 07:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言