| 2005 年 11 月 1 日 星期二 |
 | |
番學-0-"  |
今個月勁多人生日ar!!!
3號苦榮&ram,,4號yuk&simon,,,5號小學同學,
8號琦仔&我,9號閔大人,14號winnie,30號薯薯!
勁多!!!!!!大家生日快樂ar!!!!!
尋晚勁乖,做左journal先訓,2點幾lu~><
今天番到去,做maths,好快完成了!^^
中文科,又是猜字遊戲....中了一道!
物理科,不用測驗,高興!
數學科,完全沒有聽書-0-"
最後音樂課,大哥的組很勁!!
我是最後一個(跟婉掉了)
唱了少許,,85分,有些無奈=.="
好像糊亂給分似的!!!
放學,又是留堂日,很用功!做journal..之後5點走了,
在良景跟她們逛了一會就回家了.
|
|

刊登時間︰2005-11-01 07:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 30 日 星期日 |
 | |
星期日._.  |
今朝9點幾,琦打黎,問我番唔番,
我問佢波波果d番唔番,佢話佢地都番,
跟住我話咁番lor,
之後洗面果d la,,,之後打俾琦,約落去,
行到天橋,見到佢地,番到去,遲到....少少o者~
12點幾完la,同琦去ying fung食野,見到兩個勁唔想見到既人

之後番左去,同琦係咁look d card!!!好搞野^_<
之後叫蚊幫琦買野食,,m記,番到黎,我地3個o係度傾計,
開心!!!!好耐冇同蚊一齊傾計lu~
之後波波,俊俊同軒番左黎,我講尋日睇果個鬼戲,

講講下俾人嚇左1野,勁驚!!之後無la la軒個電話又響,
真係俾佢嚇死左!!!!

之後出左去玩,,見到crystal同佢個妹,,拍唔知咩,
佢妹個樣正到震!!!

跟住又入番去,,5點9走lu~
番屋企!!*食杯麵.......... |
|

刊登時間︰2005-10-30 05:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|