♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 11 月 1 日  星期二 晴天
番學-0-" 開心

今個月勁多人生日ar!!!

3號苦榮&ram,,4號yuk&simon,,,5號小學同學,

8號琦仔&,9號閔大人,14號winnie,30號薯薯!

勁多!!!!!!大家生日快樂ar!!!!!

尋晚勁乖,做左journal先訓,2點幾lu~><

今天番到去,做maths,好快完成了!^^

中文科,又是猜字遊戲....中了一道!

物理科,不用測驗,高興!

數學科,完全沒有聽書-0-"

最後音樂課,大哥的組很勁!!

我是最後一個(跟婉掉了)

唱了少許,,85分,有些無奈=.="

好像糊亂給分似的!!!

放學,又是留堂日,很用功!做journal..之後5點走了,

在良景跟她們逛了一會就回家了.

 

       

刊登時間︰2005-11-01 07:27 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 10 月 30 日  星期日 晴天
星期日._. 驚訝

今朝9點幾,琦打黎,問我番唔番,

我問佢波波果d番唔番,佢話佢地都番,

跟住我話咁番lor,

之後洗面果d la,,,之後打俾琦,約落去,

行到天橋,見到佢地,番到去,遲到....少少o者~

12點幾完la,同琦去ying fung食野,見到兩個勁唔想見到既人

之後番左去,同琦係咁look d card!!!好搞野^_<

之後叫蚊幫琦買野食,,m記,番到黎,我地3個o係度傾計,

開心!!!!好耐冇同蚊一齊傾計lu~

之後波波,俊俊同軒番左黎,我講尋日睇果個鬼戲,

講講下俾人嚇左1野,勁驚!!之後無la la軒個電話又響,

真係俾佢嚇死左!!!!

之後出左去玩,,見到crystal同佢個妹,,拍唔知咩,

佢妹個樣正到震!!!

跟住又入番去,,5點9走lu~

番屋企!!*食杯麵..........

       

刊登時間︰2005-10-30 05:34 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言