♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 11 月 11 日  星期五 晴天
去旅行!

今日係一年既全校旅行日!!

好早番到去,我地全個f.2最遲先出發...= ="

坐車果陣,我地唱歌,懷舊金曲!!!xd搞笑!

去到個博物館,冇野玩既...我地玩捉衣因,

好好玩!!我俾人捉左兩次..><之後去赤柱,陽光與沙灘,靚女大把人爭!!xd

話玩遊戲,d人冇反應...--"我搞左咁多野,都冇乜人理我lor~

最後得廿幾人有玩,不過都唔係好認真玩,,好似唔好玩咁,搞到我喪無奈~!

之後lunch,去大排擋,喪貴!閃!

去左rainbow,飽!俾左好多隻雞wing to ram!!!!xp

之後番番去個公園,得我地4個.....唉~過左一陣,大哥呇a黎左,

好野!!!!!好開心ar!thz*你地!我打千秋,企o係度,跟住我成個p左o係度,

呇a笑爆左!好彩呇a都仲有d人性問我有冇事~

之後去番沙灘,愈來愈多人lu~我地玩果個"lon",我都坐過,真係幾痛!

之後走lu~o係車度影相,好正!之後又唱歌,好好玩,好開心!

唱到番學校,我地叫到沙晒!!but超開心!番到去,影班相,之後留低玩,

玩左一陣就俾人趕走lu~無奈-0-"之後走,行10字,有班f.2串,

話同杜sir講喎,oh!我好驚ar!!!!!唔好呀!!白痴,

去左7仔,等埋呇a,去打排波,打下又停下咁,之後同嬅傾計,

7點幾走lu~

p.s今日都ok開心,不過只限o係車度,

o係赤柱同呇a一齊玩時同o係school度&打排波時o者!

       

刊登時間︰2005-11-11 08:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 11 月 10 日  星期四 晴天
[4] 開心

番學,冇咩特別,頭3堂都要quiz....喪無奈!!-0-"

首先係eng listening,好彩都ok識o者~*w*

跟住電腦,超勁!!!第1次咁高分!! 35! 40滿分既...好開心呀!

開頭都唔識嫁,跟住整整下又掂喎...,勁好彩!(汗")

之後phy...一d都冇溫,bt個ar sir白痴,本野o係度佢都唔知--"

大家互相幫助la~好野!!幾時都話女仔o既團結精神好過男仔嫁la~

d人驚死我地抄佢lor~真是多無奈都有!!!!!!!!.\/.

中文,冇野做....lunch,我,10v,carmen,節瓜,同我侄女一齊去飲茶..

食左勁多!!!遲到,,D人好似冇咩反應,maths,

3E終於都團結喇!!!!!!!miz話冇帶果d去後面企,成班出晒去,

勁爆笑!!!!xddddddddddd,第1次見咁好笑既場面咋!

music,唔識la!!!聽佢地唱歌,jammie最爆笑!!我地喪扮首歌=]

放學,等左FLL勁耐,之後去左it room,留堂....屈機!!xD

p.s:天日去旅行lu~
    
大家玩得開心d la!
     望唔會冇人聽我講野la!!

       

刊登時間︰2005-11-10 04:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言