今日係一年既全校旅行日!!
好早番到去,我地全個f.2最遲先出發...= ="
坐車果陣,我地唱歌,懷舊金曲!!!xd搞笑!
去到個博物館,冇野玩既...我地玩捉衣因,
好好玩!!我俾人捉左兩次..><之後去赤柱,陽光與沙灘,靚女大把人爭!!xd
話玩遊戲,d人冇反應...--"我搞左咁多野,都冇乜人理我lor~
最後得廿幾人有玩,不過都唔係好認真玩,,好似唔好玩咁,搞到我喪無奈~!
之後lunch,去大排擋,喪貴!閃!
去左rainbow,飽!俾左好多隻雞wing to ram!!!!xp
之後番番去個公園,得我地4個.....唉~過左一陣,大哥呇a黎左,
好野!!!!!好開心ar!thz*你地!我打千秋,企o係度,跟住我成個p左o係度,
呇a笑爆左!好彩呇a都仲有d人性問我有冇事~
之後去番沙灘,愈來愈多人lu~我地玩果個"lon",我都坐過,真係幾痛!
之後走lu~o係車度影相,好正!之後又唱歌,好好玩,好開心!
唱到番學校,我地叫到沙晒!!but超開心!番到去,影班相,之後留低玩,
玩左一陣就俾人趕走lu~無奈-0-"之後走,行10字,有班f.2串,
話同杜sir講喎,oh!我好驚ar!!!!!唔好呀!!白痴,
去左7仔,等埋呇a,去打排波,打下又停下咁,之後同嬅傾計,
7點幾走lu~
p.s今日都ok開心,不過只限o係車度,
o係赤柱同呇a一齊玩時同o係school度&打排波時o者!
|