26-6-2006:第一日派卷,派中英數啲卷,有啲失望, 不過算啦~都考咗喇,唔開心嚟都冇咩用,不過有啲ok有信心嗰啲出嚟既就唔係諗咁樣,好似中文作文咁,我都ok有信心下,不過出到嚟就唔係諗咁,miss話我篇嘢有爭議性...果然作文呢樣嘢係好主觀...
放學睇4A同6S打波,都冇話支持邊邊既~見到4A入咗就YEAH,見到6S差啲入到就唉吔咁啦~估唔到下半埸4A竟然可以領先,跟住我就開始企喺6S嗰邊喇,如果佢哋輸咗都好怪下,不過6S都以1分WIN咗我嗰班~
返到屋企好攰,瞓咗陣覺~
27-6-2006:第2日派卷,一開始就哌A.MATHS先,嘩...好驚 ,都及格~ 唔駛RETAKE先~不過都好應該注重下呢科~之後就係BIO、PHY、CHEM,BIO真係好痲痲,PHY係最有信心既一科,點知都好痲痲,CHEM就出奇奇地開心~MR.WAN叫咗我同金龍哌卷,我嗰份足足係成大半班,所以我都睇咗大半班既分,覺得自己好衰TIM... 咁樣睇人啲分,真係全班都唔知有冇10個合格...好得人驚... 而我啲CHEM又唔係真係咁得,都有心理準備,點知我合格呀~哈哈~好開心~ 之後見到ERIC,同佢講返啲分,點知佢話我CHEM合格都唔應該咁開心,A.MATHS合格就應該開心,感覺一盤冷水潑埋嚟... 不過佢又講得正確既~事實上我啲成績係差咗好多既~真係要諗諗佢~
放學開CHOIR嗰會,嘩...開咗成個幾鐘呀...悶死..又熱喎,都唔知點解啲嘢可以講極都講唔完既... 最後都係返嚟做埋份財政,突然間至醒返起我好似應承咗MISS上個星期三拎呢份嘢返屋企做,不過我冇咗回事... 之後落咗去一陣間就見6S補完課,啲人都準備開波LU~係6S對唔知咩(唔記得LU~),唉吔..死喇...最後幾比幾已經唔記得咗...之後6S對師生,睇到我勁激動,我都唔知點解我咁咁激動...BIO SIR好勁~6S輸咗好多呀~之後朱SIR話唔打,要轉人入去,我見6S輸咁多就係咁聳"踴"MJ入去,因為我知佢唔掂,唉...我真係好衰呀...竟然咁樣都有... 點知MJ入到去竟然仲入咗2球...唉...勁後悔 ,跟住我就好激動咁係咁話MJ...死喇...我應該係好大聲下...唉...好瘀...聽CHERRY講,我仲好似搞到MJ好唔好意思咁...唉...喺咁多人面前發咗癲...
返到嚟又好攰,一諗起正話睇波嗰陣自己做嗰啲白痴嘢真係想死... |