之前作嗰篇"校園生活的苦與樂"比miss讀咗出嚟,已經覺得好醜,點知而家叫我打出嚟,出年晨讀資料post出嚟,今晚一路打,一路覺得自己有多麼的智障...唔知嗰陣痴咗咩線寫咗咁多唔應該寫既嘢出嚟...真羞家...天呀...之前葉傑(女仔)叫我扮晒睇唔清打少嗰句"睇高年級同學打波",但係唔得lor,而且打打下發現唔止嗰句唔出得街,好多嘢都唔出得tim呀...我篇咁既嘢有咩好post,用字又唔係好靚,小場面都唔出得啦,真係大整"古"...
琴日prefect開會,要我哋暑假返嚟幫手,有3樣揀,1.中一新生註冊 2.中一買pe衫同書 3.中六註冊,咁梗係揀中六啦!對住啲低form一啲都唔好玩,好記得上年既中一迎新,乖嗰啲都冇咩,有啲直頭係小魔鬼...都係對住啲中六既好啲~
琴日嗰犯眾憎同學激到miss to,自己唔上堂喺度做a-maths都算啦,係就唔好鬼出聲,自己又要喺度係咁駁miss收咗佢本a-maths簿直頭大快人心,個個都唔鍾意佢,佢仲要大返miss咁,走出去勁冇禮貌咁要miss比返佢,懶晒惡咁!不知所謂,真係好黑人憎呀!連佢自己啲fd都唔媑意佢,好心呀,之後同葉傑(女仔)一齊行嗰陣一齊喺度講,點知佢gf喺我後面行過喎!?不過咁點啫,係呀~班長都講佢壞話呀~咁點呀!?管下自己隻pet啦,有事無事喺度嘈一餐,成日喺班房"搞搞震",嘔呀!上次搞到bio sir咁,而家連miss to都唔放過,離譜!比我!?由開學罰到你學期尾呀!三日唔埋兩日嗌一次大交,分手啦~仲話人哋乘虛而入,嘩...你真係當你gf係筍盤咩...大家心照吧...死啦,講得好過分tim... |