琴晚極希望今朝落大雨,仲要有咁大落咁大
唔駛返學,咁嗰學科精英親子茶聚就唔駛去喇,點知今朝真係落雨呀~不過只係黃色暴雨警告訊號,出門嗰陣就真係落好大
去撘車中途見到有個低form既女仔,咁就遮埋佢,未行到去部車就嚟,跟住就擔住把遮係咁跑,好狼狽...

琴晚早咗9個字瞓覺,所以今日好精神,勁!

上BIO堂嗰陣阿sir真正咁嬲,發脾氣呀,最後嗰1x分鐘佢都冇教書,阿sir其實係一個好玩得既人,佢咁嬲真係情有可願,因為真係好煩,某同學佢日日堂堂都係咁嘈,咪話我話,佢唔上堂人哋要上堂,無啦啦又嘈一餐,搞到咩都聽唔到,講啲嘢又自以為是,完全唔理人感受,真係咪話我講得絕,佢真係得罪人多稱呼人少呀咁樣,成人話阿sir,阿sir串返佢又發脾氣,你串得人就預咗人哋會咁,最過份在成人都叫阿sir拎"縱"援,又話佢會比校長抄,玩得都唔係咁呀,有陣時啲說話會唔經唔覺咁hurt到人ga,嗰個點講都係老師,比返少少面,如果佢唔係咁,我相信我哋班啲人唔會咁憎佢,做咗我哋班同學們既公敵咁,都唔只我哋班,係可以嘈到完全聽唔到人哋講咩嗰隻ga,本來我都唔想講咁多,我係班長,唔應該企喺任何一邊,但係今日就真係過份咗啲。做男仔真係唔好做到咁lor~
放學Eric教我chem,唉...愈嚟愈down...
真係好想去補下習,但係啲時間又就唔到,放學又咁多嘢做,時間又唔係好定...所以係唔得,希望佢哋唔會覺得我煩繼續教我啦~
之後學科精英親子茶聚,我係咁食嘢,同埋影相,分科影影phy嗰陣好唔知點,得我一個女仔,mr.wan有啲"law",明明話影phy既,佢就唔知做咩行埋嚟影埋一份,個個呆晒望住佢,跟住佢又走嚟同我講同我媽咪講:[你有冇同你媽咪講嗰board係你做ga?],跟住我答:[呢個board唔係我做ga,門口嗰個至係],佢之後都冇出聲...唉...都係咁...多謝wwk話門口嗰個board好睇~
聽朝11:30返學校學科精英phy... |