★☆★☆◆從成功裡失敗的生還者★☆★☆◆

 

 

 

 

 

 

 

 
 
ELLEVER0207

暱稱: ELLE~EVER
性別: 男
國家: 香港

 

 

 

MORE...

« June 2010 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

:: 最新日誌 ::

19歲
完結
秘密
主宰
2006-07-06


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 8 月 2 日  星期三 晴天
19歲

過左生日lu∼都好幾日冇打日記啦∼∼又想換返XANGA!!想整令D呀!!睇見人地個D好令令∼羨慕中.....

漫畫節我去左2次∼∼第1次睇左一陣咋!!買左2本拳王!!第2次買左件TEE∼48蚊!又買左DEATH NOTE∼正呀!!大結局啦!!我正日生日個日早上同阿妹一齊去睇龍虎門!佢請的∼之後成個下就悶到嘔∼去左機鋪打左陣!之後搵孫達良去第2次漫畫節!影左好多相相∼COSPLAY個D呀∼∼有D真係好令令呀!!生日得幾個人同我講生日快樂LO∼好過冇既∼家姐話唔得閒∼過幾日先再搵我食飯喎!個晚咪同孫達良食日本野LO∼佢請我呢∼好開心∼之後去左佢屋企打左陣機就返屋企啦!!佢仲借左20蚊比我搭的士TIM!!今日返返工LU∼唔多想返呢∼∼想抖抖!!好攰攰!!阿威以前份工話請人∼佢又冇做啦!佢比左佢舊公司電話比我∼我打左去啦∼等消息呀∼唉∼∼唔制呀!!

好想抖抖!!19歲仔∼仲係冇拖拍∼∼好似阿媽話齋∼男仔有$$有工做自己唔洗擔心有冇女朋友啦∼∼又岩喎!!有道理呢!!我講左肥佬個單野比我屋企人聽∼佢地不斷點醒我!!話我乜話我乜!!又岩既∼我真係蠢左呢!!

 

發表時間︰2006-08-02 11:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 26 日  星期三 陰天
完結

話咁快又一個月啦...話咁快就到我生日啦!!都唔知有咩地方好去?!個日就一定請假嫁啦!唔好理有冇街去!照請假LU∼呢幾日好似好忙咁!!就黎漫畫節啦∼∼我一定去啦(我ED人)星期日約左LINGLING聚舊呀MA!!肯定阿CHRIS又會約出黎打麻雀嫁啦!!等出糧就可以啦!!

我之前去左孫達良屋企打雞!我買左隻龍珠去佢到玩!好好玩!!同街雞一樣咁∼搞到我好想買返部PS2玩下!但我又驚比屋企人鬧喎!!唉....真係15/16!!生日到左既話,我又想買件STUSSY既TEE喎!又係驚比人鬧∼∼話我又買TEE啦!!已經夠多TEE嫁啦∼係多既∼∼不過唔令令LO∼聽日....呀...唔係...已經過左今日啦∼∼生日快樂呢!!杰仔∼E家想打比你嫁∼好兄弟!!

唉....仲係有D野好煩!!又係15/16∼∼唔知點好?!佢地又係日日打黎問我幾時有雞會過去...但我又唔係唔想去喎!!係放左工好攰嫁∼∼有時真係唔想過嫁∼∼又遠喎!!麻鬼煩!!唔想理咁多野住∼∼由得佢啦!!

愛情方面......好想有個....但都係唔知點咁?!好15/16(我成日講既口頭禪啦)唉.......

15/16

   我個樣就真係好木獨  

鍾意比人鬧先至舒服   

發表時間︰2006-07-27 12:26 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 19 日  星期三 晴天
秘密

E幾排...自己覺得發生左好多事....我諗得好多野....但暫時唔講得住!!真係煩!因為呢件事我煩左2∼3日,係阿肥佬同我講過一D野!!真係好煩∼∼唔想理咁多啦!!順其自然啦!!

如果唔計佢同我講呢件事.....我都冇乜野好寫嫁!有既!!剪左個7頭(星期日剪既!!好7∼∼佢幫我剪到太薄啦∼又短喎∼真係想死!!想快D長返呀!!)另外,我換左眼鏡啦!!$540∼∼我覺得OK既∼冇乜問題∼唔算會係令仔左既!!7左LO∼∼

唉∼∼∼開始唔知講乜好......

發表時間︰2006-07-19 11:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]