話咁快又一個月啦...話咁快就到我生日啦!!都唔知有咩地方好去?!個日就一定請假嫁啦!唔好理有冇街去!照請假LU∼呢幾日好似好忙咁!!就黎漫畫節啦∼∼我一定去啦(我ED人)星期日約左LINGLING聚舊呀MA!!肯定阿CHRIS又會約出黎打麻雀嫁啦!!等出糧就可以啦!!
我之前去左孫達良屋企打雞!我買左隻龍珠去佢到玩!好好玩!!同街雞一樣咁∼搞到我好想買返部PS2玩下!但我又驚比屋企人鬧喎!!唉....真係15/16!!生日到左既話,我又想買件STUSSY既TEE喎!又係驚比人鬧∼∼話我又買TEE啦!!已經夠多TEE嫁啦∼係多既∼∼不過唔令令LO∼聽日....呀...唔係...已經過左今日啦∼∼生日快樂呢!!杰仔∼E家想打比你嫁∼好兄弟!!
唉....仲係有D野好煩!!又係15/16∼∼唔知點好?!佢地又係日日打黎問我幾時有雞會過去...但我又唔係唔想去喎!!係放左工好攰嫁∼∼有時真係唔想過嫁∼∼又遠喎!!麻鬼煩!!唔想理咁多野住∼∼由得佢啦!!
愛情方面......好想有個....但都係唔知點咁?!好15/16(我成日講既口頭禪啦)唉.......
15/16
我個樣就真係好木獨
鍾意比人鬧先至舒服 |