星之菓子
○∼♁星之樂園 ♁∼○
因為碰到這麼多事,我才會改變
不!應該是說:
我,不得不
其實,有時,
改變也可能是件好事件!!!
chuenwingma
暱稱: Wing
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
免費的北海道旅行
完來一個人返大陸係咁...
註定我和你無緣了 . ....
旅行前後一直生病
不要耶 ~
文章分類
全部 (738)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
chris 的日記
最近訪客
最近沒有訪客
生日倒數
日誌統計
文章總數: 738
留言總數: 711
今日人氣: 1
累積人氣: 28713
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天
 
澳門手信
上星期六 CONNIE 去了澳門, 今朝早佢放了一包鉅記檸檬片的手信在我枱面, 她只買了手信給我和小英。 

 

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-02-21 10:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 17 日  星期日   晴天
 
陪弟弟買相機
今日下午和弟弟出黃金逛, 之後就出了旺角睇相機。最後弟弟買了一部 NIKON D80的相機, 他原本話要買D300, 但是個SALES 勸佢買D80, 佢先放棄D300。

之後我就拿著相機回家, 他就去上班了。

 

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-02-21 10:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天
 
收到小豬演唱會門票
今日放左工, 就回家了。

回到家一路看無線播的 <布拉格戀人> 一邊食飯, 睇完這套韓劇才去洗碗。下午同弟弟落樓下逛了一會兒就回家。打左陣機, 就去訓晏覺, 直至食飯才起來。訓醒後, 覺得成個人好似虛脫咁。晚上無線播了一套 <海底歷奇> 等輯, 這套特輯很好看。

晚上爸爸俾了封信我, 叫我看看, yeah ~ 終於收到小豬演唱會的門票啦, 超開心 ~

我見到張飛, 座位個欄寫 102 & 103, 唔知會唔會坐第一排呢, 哈哈 . . . 超奇待佢個演唱會哦

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-02-16 10:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天
 
火炭食晚飯

Lunch 自己一個人出去食飯, 之後去了apm 逛左一陣就回公司了。

下午媽媽打給我, 她在表妹家, 今晚會一齊去火炭食飯, 叫我放工後入火炭找她們。之前問表妹借了 <我的低能之道 2> 來看, 己經看完, 但今日媽媽又忘記帶過去, 媽媽叫我回家拿完本書先過火炭找她, 但放工回家後, 再出火炭就會好耐。所以最後決定遲點還返俾表妹。

我們去了津津食飯, 叫了很多餸, 最後買單 591元, 有點貴。與表妹傾開, 她打算6月份和同學去旅行, 她打算去越南, 之後媽媽叫佢努力d儲錢, 估唔到表妹儲到的錢, 仲多過我戶口, 真是有些慚愧, 連我細佬都要潤下我, 超無奈的 ~

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-02-16 10:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天
 
情人節快樂
今日是情人節, 首先祝所有人情人節快樂

今日早上有人送枚槐花來公司, 第一個收花同事是 Peggy, 恭喜恭喜, 但花不是她男朋友送她, 而是身處外國的一位男性朋友送給她, 越洋送花 ~ 勁!!!

lunch 我, 維珍, iris, lion, chris, angel, grace, winnie去了觀塘廣場 <一品香> 食上海嘢, 正, lion 首先去哪兒找位, 我們去到己經有位了。今日叫了6餸 + 2籠小籠飽 + 1煲湯 + 銀絲卷, 老闆還送了兩枝豆漿給我們, yeah . . . 之後我地就舉杯慶祝情人節, 但是覺得怪怪的, 8個人一齊齊聲高呼 <情人節快樂>, 隔離枱都望住我地成班女, 真是怪怪的~

2:15分先回到公司, 運輸陳小姐己經上到黎, 佢還俾了一封利事給我, yeah ~ 太好了, 又有利事逗

下午布行大頭文買了兩大盒意大利 tomato 的西餅給我們食, 但與此同事 peggy 也去了美心拿了一個蛋榚回來, 今日下午茶 total 有兩盒西餅 + 1個 2磅蛋榚, 實肥死我地 ~ 黎了這間公司做, 我也肥了, 呢排放新年假, 又肥了很多, 睇黎有排減, 個肚腩大左好多, 都唔知點樣先可以整走個肚腩

下午第二個收到花的同事就是 joanne, 而第三個就是 lion 了 ~

今日公司個個同事都好準時收工, 大家睇黎好多節目 . . . 今年自己回家, 打機和睇電視, 這個情人節就過了。
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-02-16 09:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天
 
新電腦
今日mandy 没有來上班, 她請了幾天的假期去旅行, 聽peggy 講是去了泰國旅行耶 ~ 真是羡慕, 我都好想去旅行 . . .

lunch 叫了外賣回公司食。

下午太子爺買了很多部新的電腦回來, 他話會俾一部新的電腦俾我用, 太好了 ~ 終於有部新, 而又快的電腦用, but 裝到放工前, 都未裝都俾我, 他自己就放左工, 走人啦 . . .

希望明天裝到俾我啦 . . .
 
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-02-13 11:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 12 日  星期二   晴天
 
新年後第一個工作天
年初六 - 返工日

今日 9:30返到公司, 老闆和太子爺一直都没有來, 我們又不可以打開紅布和開電腦, 我們就一直坐在呆等太子爺和老闆回來。sandy, joanne, connie, mandy, chris, 小英就在這段時間派利事給我們。

我留意她們派利事的時候, 發現她們派利事是有所不同, sandy 和connie 派俾自己team 人 d 利事封是和其他人的不同顏色。connie 俾我 2 封利事是用金色利事封, 其他的都是紅色。我就好好奇想打開來看看 . . . 哈哈, 呢d 就是人的本性啦 . . . 還是等回家才打開看吧!!!

mandy 就叫我 <阿女俾封利事你!!!>, 估唔到佢叫我做阿女。收完利事, 我們一大班人就出了reception 聊天, 食年盒的食物, 而peggy 也帶了朱古力請我們食, 完全都不似上班, 好似在別人家中拜年一樣。

今日有兩個新人返工, 她們都好靜. . .

等到 10:30後, 老闆和太子爺都終於回來了。就開始拜神儀式, 先由太子爺上頭一柱香, 接著每一個人排隊上香, 這個情景有點好笑。當裝都一半的時候, 香爐己經裝唔到咁多樣香, 每個人裝 3柱香, 20個人就有60枝香, 再加 3枝大香 (超粗的) + 3枝紅蠟燭。我叫維珍快d 裝, 唔好再等, 如果唔是排最尾, 我們好難找地方插這些香。

今年開工利事得 20元, 真 cheap。老闆側側膞唔俾利事, 只得一封開工利事咁大把, 真是so cheap . . .

lunch 去了陶源食春茗, 酒樓只俾一張枱我們, 我們最後都唔夠坐, 太子爺, 老闆和gm 要坐另一張細枱。

我們爭取到下午 4-5點放工, but老闆要和我們開大會, 開完大會先走得。

5點俾叫入開會, 5:30開完, 我就閃人了。

放左工, 去了apm 逛一會兒, 在狗仔牌子的舖頭, 買了一件薄薄的褸, 因為特價後還有 8折, 所以就決定買回來。

回到家, 拆開connie 俾我封利事, 嘩 . . . connie 真闊綽, 封了一百元給我耶, 好開心耶 ~ 好少阿姐會咁闊綽, 連老闆只是封 20元的開工利事俾我, 好明顯型成一個對比。   
 

拜神前, 公司變了一片紅海
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-02-13 11:15 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天
 
去Shopping

大年初四

今朝早被阿媽叫左起身, 全家人去了黃大仙的嘉年華酒樓飲茶, 9點幾去到酒樓, 不用等位, 實在太好了。飲到 12:30就買單走人, 之後就回家。

下午2點幾陪弟弟去黃金買碟, 之後就過左西九龍的先施逛, 弟弟買了一個被長炭枕頭, 今日弟弟的收獲真豐富。

逛完西九, 我們就去了旺角逛, 我和弟弟都想買一部好 PRO的大型相機, 於是我們就去了逛百老滙, 見到一部NIKON的都不錯, 但要 8500幾元, 佢想買大機仲多過我想買。我叫佢考慮下先, 不要咁快就買回來, 而且又要教快門同光圈, 我們都不懂得, 要考慮清楚先好買, 之後我們就回家了。

晚上看 2008娛樂百分百大對抗, 超好笑, 很好看。這樣就過了一天了。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-02-11 02:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 9 日  星期六   晴天
 
安靜渡過年初三

大年初三

今日在家中渡過, 看看小說, 打下NDSL, 時間就這樣過去了。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-02-11 01:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天
 
澳門+ 珠海 vs 海洋公園
大年初二

今日舅父, 表妹和表弟再來我家拜年。LUNCH, 他們過來我家食飯, 表妹還帶了 <我的低能之道 2> 給我看。舅父問我呢個新年有D 咩做?我話都是留在家裡過。之後他話一陣和表妹表弟過澳門, 問我去不去?真是很突然耶 ~ 他話再珠海 book了酒店, 如果我去, 到時再加多一間房。

媽媽就勸舅父星期六早上出發, 這樣會多點時間去逛, 於是我們再打電話到珠海 book 酒店, 又上網找船票去澳門。最後我們決定去尖沙咀中港碼頭買定飛。

我們和媽媽一齊出問口, 爸爸車完媽媽返工, 就車我們去買船票。點知媽媽又話如果你地星期日去海洋公園, 唔去澳門 + 珠海, 咁樣表哥 (即是我細佬) 都可以同埋我地一齊去海洋公園。

講講下, 由澳門 + 珠海變左去了海洋公園。舅父話如果多人想去海洋公園, 就唔去澳門了。

我們就去了旺角逛銀行中心, 其實看得出舅父是想去澳門多過去海洋公園。逛左一陣, 我們就逛女人街, 各人都有收獲。表弟看中了一個怪獸鎖匙扣, 表妹都想買, 最後我送了給她們, 自己也買了一個。舅父買了一隻介指, 而我同表妹都睇中左一隻手 "握", 因為太貴, 所以我決定唔買, 但是老闆娘話如果買兩隻就便宜一點給我們。表妹太想要, 於是我就買埋, 到俾錢的時候, 舅父俾晒錢。我俾返他們, 他們也不要, 最後舅父就送了一個手 "握" 給我。表弟也買到一冷帽。

之後他們就打算回家, 而我自己一個人就去了兆萬逛, 買了一件衣服和擰了一枝ndsl 的雪人筆。接著就去了潮流特區逛。潮流特區有些舖頭己經有短袖衫賣啦 . . . 之後係一間水貨舖頭見到有條頸巾好靚, 是 polo 牌子, 要成 420元, 好貴呀!唔捨得買回來, 但是又好鍾意, 還是再逛下先。

之後去看手錶, 嘩 . . . agnes b 的綱錶好靚, 但是好貴, 其他牌子的綱錶都好貴, 還是看一下好了, 都是努力找回我唔見左的哪隻錶吧!!!

之後就坐車回家了。

晚上弟弟回來, 他話要等中旅社開門, 他才買到海洋公園的平飛, 但是佢又不去。我再打俾表妹, 問佢會唔會改去澳門珠海, 但表弟明天己經約左朋友, 所以不去了。最後連海洋公園都不去了。真掃興, 攪了一大輪, 最後哪裡都没有去到。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-02-09 12:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 7 日  星期四   晴天
 
大年初一

大年初一

早上 9點星加坡的大伯婆打電話來拜年,

她問媽媽 <聽desmond 說wing會過來?為什麼又不來的?>, 之前叫表哥不要告訴任何姨媽我來星加坡一事?估唔到佢講了出去

之後媽媽幫我解釋 <因為她請不到假期 (其實没有錢來才是真正的原因), 而且新年後, 她也要返大陸工廠食春茗, 所以不能來了>

大伯婆 <做嘢緊要, 今次黎到唔緊要啦 . . . 遲d 等星加坡個賭場開左, 先再來啦 . . . >

睇黎下次想去星加坡的計劃, 都不可以太早告訴表哥。

媽媽講完電話, 就打去和星加坡的二伯公拜年, 二伯公告訴我們他的兒子3月 or 4月會過來香港, 媽媽叫他來到香港再和我們聯絡。隔左一陣, 星加坡的英蘭姨媽就打電話來拜年。

今日没有去拜年, 靜靜的在家中渡過。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-02-07 08:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天
 
公司團年飯

 年三十晚

今日公司返半日, 實在太好了~

今日老闆好遲都未返工, 成班同事都無咩心機做嘢, angel 同lion 係到對打ndsl, 有d就係到睇滿城風雨新聞最新發放的照片, 哈哈 . . . 當然我也看了。

今日不算太忙, 所以可以online 一陣。到中午 12:45分, 我們就開始準備拋垃圾桶的垃圾, 之後就關機, 每張枱都要舖上紅布, 而且紅布下仲要擺一封 "窄"年利事。由於 connie 11點幾提早放工, 所以我就幫她舖埋她的枱面。

之後我和維珍先過去陶源拿位, 因為今日公司的團年飯在lunch 舉行, 我們去到選了一張細枱坐, 預計圍內玩開的一班同事坐埋一張枱, 其他同事好快也來到, 好順利是預計之內的同事和我們坐在同一張枱到, 有我, 維珍, peggy, mandy, sandy, suki, kiki, joanne。而其他人當然同大老闆, 太子爺, gm 坐囉 ~

我地原本諗住叫點心, 酒樓d阿姐話要叫套餐先有點心食, 有無搞錯, d 服務態度又差, 又限制d 客人點菜, 真是有問題。最後大老闆話叫了一個 1700 幾元的套餐, 他叫我們不要再點, 因為己經好夠。但是我們還是點了幾到點心來食。

食到差不多, 太子爺走過來我們枱, 話 2月25日大陸工廠春茗, 要每組派一個同事返大陸食春茗, chris 個組派iris, 而兩個designer 都會回去, sandy 個組仲未諗好派邊個去, 跟住太子爺話<mandy 個組唔駛講, 實派阿wing 上去啦 . . . 阿wing 你一定要上去> . . . 吓, 聽到星期一, 我就唔是咁想上去, 如果是星期五的話, 都或者會考慮下 . . . 算啦, 好彩上大陸食春茗飯的同事都有 iris, 維珍和peggy

食到 2:45分, 終於走得啦 . . .我和維珍就一齊去了滙豐提款, 我筆人工 + 按比例的雙糧己經所剩無幾, 因為一黎要交家用, 二來要還回去日本旅行時所借的錢, 不過都有幾千元落袋, 可以留黎交今年保費用囉 ~ 再努力儲點錢, 我應該可以去韓國旅行用耶 ~ 哈 . . . 没有去星加坡這個決定是無錯的, 如果去了星加坡就没有錢去韓國了, 星加坡和韓國對比, 我當然對去韓國的興趣高於星加坡, 韓國waiting for me . . .

拿完錢, 原本想去旺角逛一會才回家, 但又想早點回家看惡2, 還是新年後才逛街吧!!!

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-02-07 07:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天
 
近況

 呢幾日OT到晚上10點, 好累, 回到家己經不想補追日記 . . .

最近發生的事件 . . .

1. 填員工問卷, 大老闆睇問卷而去決定每個員工的雙糧是多少?大家是唔是好有問題想問我呢?只要登入後, 就可以看到更多我的嘢啦. . .

2. 加人工, 但要做多一個員工的工作量。

暫時想到的只有以上, 真的很累, 我要去睡!!!!

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-02-06 12:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 2 月 2 日  星期六   雨天
 
與舊公司的同事聚會
今日放工約了舊公司的阿頭食飯, 她放工先到APM 紅螞蟻找位, 之後我就去APM 找她, 今天不算多人, 很快就有位。

我和她聊了很多, 她說現在舊公司等倒閉中, 我叫她轉工, 她話等公司炒她, 拿埋筆遣散費才作打算, 而 david己經俾公司派去大陸工廠長註, 而且還要減薪, 真是慘呀!

舊公司阿頭話她們 3月會搬返去創紀一期, 與舊公司阿頭聊完, 覺得佢好慘。

之後我們就在apm 逛了一會就一齊搭mtr 回家了。
 

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-02-07 07:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 31 日  星期四   晴天
 
剪線頭

今日CONNIE 的心情比昨天還要差, 超級恐佈, 連sandy 都話唔夠膽問佢嘢?真是超級恐佈, 我都好驚自己唔小心踩地雷, 真是讓人怕怕。

早上幫connie 打packing list, 打左一個早上才打完, 這份packing list 足足花左我三小時的時間。

下午才開始做自己手頭上的工作, 連開msn 的時間也没有。sandy 突然俾了一條褲我叫我去剪線頭, 我呆左, 我話條褲俾我嫁?我猜中了 . . . 打算今天不帶這條褲回家。

ot 到7點幾就走囉 ~

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-31 09:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]