| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 30 日 星期日 
| halloween . . . 與鬼玩了一晚 |
今日約左 kora 3點在竹園巴士總站一齊搭 103 巴士去銅鑼灣 join 蕭欣和阿六, 車駛到了樂富, 阿大上埋巴士, 我們就開始旅程囉 ~ 出發 ~ go go go ~
我們齊人後, 就先到惠康買水, 然後她們也在惠康找到她們的 halloween 道具, 買完水後, 我們就逛了一陣玩具反斗城, 點知發現這裡有很多 好靚好靚的 halloween 道具, 我們下次可以去玩具反斗城買 halloween 道具啦 ~
接著我們一齊去了茶餐廳食點東西, 點知呢間茶餐廳的沙嗲牛肉面 超騎呢 ~ 沙嗲牛肉面入面落蒽 , 其次就有菠蘿 , 真的超騎呢 ~ 食完嘢後, 我們就在時代廣場搭的士去海洋公園囉, 沿途阿大俾了幾個很冷的 iq 題給我們估, 這樣玩玩下, 就到了目的地。
我們去到首先玩了第一間鬼屋 <東瀛凶間>, 我們排了半小時左右, 這間鬼屋真的有點 恐佈, 是咁多間之中, 最好玩的一間。
接著就玩第二間鬼屋 <冥通大靈堂>, 排隊的時間俾第一間還要耐, 呢間鬼屋唔算太死佈, 我同阿大同隻鬼 say hallo, 點知隻鬼叫 "你地快 d 向前行啦", 接著見到一 d 紙紮公仔, 我以為是真的紙紥公仔, 點知原來係真人扮的鬼, 真的被他嚇親, 他的化妝真是好掂, 化到同真的一樣, 接著當我見到第二個紙紥公仔時, 我對阿大說 "呢個是人黎嫁", 點知個隻鬼幫我地打開門簾給我們出, 超攪笑的。
從第二間鬼屋出來後, 有一些紙紮擺設給我們影相, 點知有個白痴仔坐左落張紙紮椅到 , 即時跌左落地下, 簡直 笑爆, 難道佢以為真是木椅一張, 笑死人啦 . . .
接著我們就玩第三間鬼屋 <鬼旅途生>, 這間鬼屋, 我們差不多排了三個小時, 真是排到條腰到緊左, 由於太耐的關係, 所以我和阿大去了旁邊玩了一個 360度旋轉的摩天輪, 接著再回去 join 返她們。這間鬼屋一 d 都唔恐佈, 因為佢是滑浪飛船裡+鬼屋, 兩隻鬼企係船落斜前的地方, 跟本就没人理佢, 超無聊的, 玩完這間鬼屋, 成個身都濕晒。在排這間鬼屋的途中, 大會宣佈由於強風的關係, 所以暫停纜車服務, 此時的心情 真是有受這件事的影響, 由於我太耐都没有來過海洋公園, 我今次來到, 很想坐纜車哦, 點知佢又暫停 . . . 不過唔理啦, 到時先算
玩完三間鬼屋, 己經 11點了, 我們就快點去 <越礦飛車> 哪裡排隊玩過山車, 由於 kora是第一次玩過山車, 她重來都不玩機動遊戲, 所以我陪她坐在過山車的中間位置, 而阿大因為没有人陪她坐車頭, 所以她也只好坐在中間位置了。
點知玩完過山車後, 大會又宣佈纜車重開, 超開心的, 原本又無變有, 此刻的心情實在 太開心了。接著我們就玩埋第四間鬼屋 <瘋醫生解剖室>, 由於差不多 11:30, 所以很少人玩這間鬼屋, 我們很快入去, 又好快玩完出來。
玩完後, 我們原本諗住玩埋摩天輪才搭纜車回去, 點知摩天輪己經唔開啦 . . . 只好搭纜車回去了。
回到海洋公園正門, 影了一陣相, 我, 阿大和 kora 就搭巴士回旺角, 而阿六和蕭欣就搭巴士回金鐘。回到旺角, 我地三個人就坐亡命小巴回家, 回到家, 沖完涼, 己經 2:30左右, 今日真是玩得很累, 但玩得很開心。haha . . . 下次都要再去玩過。
呢隻鬼係唔係好恐佈呢?好多人爭著和他影相哦 . . .

眼球串燒 ~ 見過未呢?係唔係好恐佈呢?

|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-10-01 02:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

2007 年 9 月 29 日 星期六 
| 跳舞堂的血光之災 |
今日放左工, 我和媽媽弟弟出去深水埗龍寶酒家飲茶, 飲完茶, 我們就去了旺角銀行中心逛旅行社, 因為弟弟做夠一年以上, 所以公司送了一張中旅社的旅遊 600元禮卷給他。陪他和媽媽到中旅社看看, 最後媽媽和弟弟決定去長隆歡樂世界玩。點知 10月11和12號都没有團, 於是她們就報了康泰的廣州團。我又勸過媽媽, 自己去長隆好過跟團, 但媽媽覺得跟團平 d, 所以她們喜歡就好了, 反正我要返工, 都 去唔到 . . . 最後連張中旅社的旅遊禮卷都没有用到, 真是 . . .
食完晚飯, 就去了上跳舞堂。今日 miss 教了很多新的舞步, 有的有點難, 因為太多舞步, 所以很難記, miss 還要我們跳得很有感情的。落堂前, 我們要分開 P 晒兩隻腿在扶手欄上, 之後 P腿中, 還加入一個平衡動作, 一個不小心, 我隻手界到金屬, 皮也被界出來, 還 流血, 落堂後, 就去洗手間清理傷口。
換完衫, 我們4個人就商議明天的 HALLOWEEN 活動的時間和集合地點, 由於阿三生病了, 所以她明天去不到 HALLOWEEN, 我們 4個人就企在學校門口前不停打電話找人去海洋公園 HALLOWEEN 頂阿三張飛, 我們4個人把大家都識的都找過晒, 洗麗萍, 梁惠珍, 古雪兒 . . . 最後阿六話找 陳杏儀一齊去, 唔好玩啦 . . . 萬一她 . . . 我就 . . . 唉, 於是我就找了一些中學同學, 點知 kora 無問題, 她就幫我頂左張飛, 實在太好了, 終於找到人了, 超開心的。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-10-01 11:45 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 28 日 星期五 
| 買 halloween 道具 |
今日放工約了阿三和阿六去買 halloween 的道具, 我和阿三先到花園街, 於是我們就上去看看先, 我們不停把哪些道具帶上身, 然後續一影相, 超攪笑的, 好彩無俾 d 職員發現。最後我選了一個魔鬼頭 cool, 阿三選了一頂吉卜賽的帽, 而小敏就選了一頂海盜帽。


買完道具, 我們就去食山東拉麵, 這間的拉麵很不錯。食完後, 我們就逛鞋店, 因為我想找找有没有一對適合我的 boot, 試過幾對, 著上後, 感覺鞋底好硬, 著得不舒服, 最後決定不買了。之後去了新之城逛了一會, 才回家。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-10-01 11:13 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 27 日 星期四 
| 看中了一對 boot |
今日自己一個去了觀塘廣場的大家樂食 lunch, 食完 lunch 見時間有早, 就在觀塘廣場逛了一會兒, 看中了一對 boot, 試過後, 覺得對 boot 很舒服, 尤其是 鞋底唔太硬, 而且個 小腿位還有點鬆, 真的很喜歡這對 boot, 但聽到價錢後, 打了一個突, 成 899元一對, 她見我這麼猶豫, 就話平 d 俾我, 折完都要 750元 一對, 覺得有點貴, 還是回去考慮買不買這對 boot。
買這對 boot 有好多的考慮因素 :
1. SALES 話這對 boot 是真皮, 但我又不識分真皮與假皮的分別?如果用咁多錢買回來後, 最後
才發現不是真皮的話, 哪我豈不是買貴貨了嗎?
2. 又擔心在別的地方找不到一對我又覺得舒服, 而個鞋款也是我喜歡的。
3. 自己大腳, 而且小腿又粗, 加上腳底做過兩次手術, 己經很難找到一對有自己碼數的鞋。
打算回到公司再問一問阿三的意見, 最後我, 阿三, 阿六 & 蕭欣傾 msn 傾了一個下午, 最後決定遲點去葵芳看看, 如果找不到合心水的 boot, 之後才回觀塘廣場買哪對昂貴的 boot 吧!!! |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-30 01:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 25 日 星期二 
| 中秋節快樂 |
中秋節快樂!!!
今日公司請食中秋節飯, book 了 12:45分在 apm 的 <利苑酒家> 食。12:30 andy (公司的 G.M.) 叫了全公司的 merchandiser 入房開會。peggy 叫我和維珍先陪她去拿位先, 因為 peggy 話如果我地 12:45分去唔到, 間酒家就會將我地張枱給其他人, 但是我們 12:45分先從公司行過去 apm, 到了 apm 己經 1點, 好彩佢都肯俾張枱我地。
今日餐 lunch 勁豐富, 有一個8人餐, 還有 20款點心, but 我地三個人坐下後, 有個待應對我們說 "你們8人餐的湯分不到 18人的份量, 你想我點分呀? " . . . 心想咪玩啦, 我夠知分不到, 當場 "瘀" 到爆, 我們就立即反應過來話 "老闆黎到後, 會再點多一個湯的, 等老闆黎到後才決定, 我地話唔到事" . . .
除左呢件事, 還有另一件事, 我都覺得讓人有點 傻眼的感覺。今日公司拜神, 公司買了一大盒銷肉同生果來拜神, 拜完神後, 大老闆話拿埋拿銷肉到酒家食, 真是讓人傻眼耶 . . . m 記都不俾人帶外來的食物入去食, 更何況是酒家 . . . 心想 唔通每人在枱底傳 d 銷肉放落個口咩, 咪玩啦 . . .
所有人差不多 1:30先黎到, 坐到 2:45分, 太子爺話今日的甜品就是 每人一個月餅, 咪玩啦 . . . 最後没有人理佢, 就買單走人啦 . . .回到公司 3點, 與小敏, 阿三傾了陣 msn, 4:30就放工了, 真的 超開心耶 ~
今日太子爺提醒 peggy 要 search 聖誕節 buffet 的資料, 因為有好多間酒店的 buffet 己經 full晒了, but 最緊要都是睇價錢。其次太子爺話 下年的中秋會送 <半島酒店> 給各位同事, 心諗今年聖誕節都未過, 咁快講定下年送什麼月餅給我們, 下年的中秋我己經不在這間公司做了。
回到家, 就開始煲 <換換愛>, 終於看完大結局啦 . . . 都臨尾以為霍達死了, 仲有點 好不滿佢個結局, 但最後 . . . 原來 . . . 到最後最後 . . .都 好滿意佢個結局。
之後與星加坡表哥傾左一陣 MSN, 佢話星加坡有個新起好的遊樂場, 裡面有個摩天輪, 如果要坐摩天輪, 就要 一個月前訂飛, 真的有點誇張 . . . 坐摩天輪都要早一個月前訂飛, 之後阿三 SEND 了個網址給我, 坐這個摩天輪也不便宜哦 . . .我表哥打算幫我宜家訂飛, 我連機票都未定, 宜家竟然走去訂摩天輪的飛, 咪玩啦 . . . 由於我們的行程都未定, 有好多不變的因素, 到時過星加坡, 如果有飛才上摩天輪觀光囉, 我覺得順其自然會比較好 . . . hehe, 如果今次去玩唔到, 咁咪俾個藉口自己去多次星加坡囉 . . .
P.S. 恭喜小敏己經找到工作了, 你要加油哦 . . .
這個 website 就是星加坡新落成的摩天輪了
http://www.singaporeflyer.com.sg/ |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-26 05:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

2007 年 9 月 23 日 星期日 
| 做節 |
昨天 P 腿完後, 今日覺得 hip 位和腰有點痛, 訓到 12點才起床。
下午一直在煲 "換換愛", 己經睇到第 13集了, 有點情節覺得有 d 似浪漫滿屋咁。晚上舅父一家人來我家食飯, 因為今晚家裡做節。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-23 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 22 日 星期六 
| 越來越愛跳舞了 . . . |
現在真的很喜歡上跳舞班, 覺得好好玩。今日上第二堂, d 骨還是太硬, 所以有些動作還是做不到, 今晚我們跳新的舞步 & 玩多一個動作, 就是要將腿放在扶手欄杆上, 我 好攪笑的, 因為我著了鞋做這個動作, 所以我放上去後, 對鞋 "cake" 住在欄杆上, 攪到我放不到我條腿下來, 最後要靠 蕭欣幫我拿返條腿下來。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-23 09:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 21 日 星期五 
| 工作時間 - 逛街記 |
今日 d 同事想食 kfc, 於是我地決定叫兩桶雞回公司 share 食。我和 peggy 一齊去apm 買 kfc, 之後在 apm 遇到 太子爺同佢女友排隊食元氣 sushi。
由於今日要上一份正本文件給客人, 而小英下午要返大陸。於是我食完 lunch, 就出發去送文件, 因為呢排公司無貨出, 所以在公司太得閒, 有得出街做嘢, 實在 超開心。今日要去的地方是尖沙咀的海洋中心, 2點半出發, 去到尖沙咀看見賣衣服的店舖, 忍不住入去逛了一會兒, 又去 7-11打左個轉, 哈哈 . . . 我不是逛很久, 所以應該不會給同事發現我在 office 去逛街, hehe ~ 玩完就上去客人公司了。送完文件回到公司, 己經 4點20分左右。
回到公司又開始努力工作, 打 sample 證, 報關等 . . . 好快又放工, 真是好 . . . .
晚上出了旺角逛了一會兒, 覺得今日搭了好多程地鐵, 好似大部份的時間, 都在地鐵裡渡過。最後在旺角買了 2對耳環 + 1 隻之前失去的耳環。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-23 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 20 日 星期四 
| 工作時間 - 偷食記 |
太子爺想寄 7 盒月餅回大陸工廠, 於是下午 peggy 叫我陪她去 <陶源酒家>拿月餅, 有得出街做嘢非常之開心 , 首先要請示我阿姐俾唔俾我隌她去拿月餅, 得到阿姐的批准, 就出發囉 ~
我們行去 <陶源酒家> 的途中, peggy 話想去觀塘廣場買零食, 而 <陶源酒家> 好近我們的公司, 只是一個街口而己, 我們基本就不需要經過莧塘廣場的, 我地 好攪笑咁左去買零食, 之後 peggy 又話一場黎到可以食返一碗車仔面, 食車仔面有未必過分了一點, 於是她提議去食燒賣, 於是我地每人食了一串燒賣, 才去 <陶源酒家> 拿月餅。我亦順便換埋公司給我的 <陶源酒家>月餅, peggy叫我將剛剛買的零食, 快點收埋在月餅袋到, 然後每人拿著四盒月餅回公司~ 今日工作時間 <偷食記> 超攪笑的
我順便問 peggy 訂了聖誕節 buffet 未?她說 “老闆叫她找一下 <日航酒店>, <Holiday in>, <都薈酒店>, <朗豪坊> 食 buffet 的資料”, 但 peggy 還没有找資料給老闆, 我叫 peggy 快點找資料給老闆, 不然 訂不到 buffet了, 哪我們的聖誕節大餐就無望了 . . . hehe
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-24 01:08 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 19 日 星期三 
| 聖誕去酒店食 buffet |
|
Carmen 今日拿了一盒 <半島酒店> 的月餅回公司請某部份的同事食, 而sandy 就分了 1/4個奶黃月餅給我, 真的 超好味 ~ 正呀!!!之後太子爺也有試過, 他覺得一般, 他話始終覺得 <陶源酒家> 的月餅好味過 <半島酒店> 的月餅 , 我諗老闆驚我地屈佢, 要佢再買過 <半島酒店> 月餅俾我地。 Sandy 就話聖誕節 buffet 識做啦, 我地要去 呢間酒店 (即是 <半鳥酒店>) 食 buffet, 接著全班同事起哄, 一齊商討去邊兒食 buffet, 但老闆最後講了一句 <朗豪坊的 buffet> 都好好味, 我地就去朗豪坊食 buffet 啦 . . . 之後我對太子爺反映過一些意見, 就是要早點訂位食 buffet, 太子爺話ok, 無問題 . . . yeah, 好開心, 聖誕節去食 buffet 啦 . . .
lunch 叫了外賣, 食完就過 apm 扭蛋, total 扭了三個 (馬騮仔公仔, sugar bunnies冬 nuts 膠紙座, stitch 的著燈掛袋扣), 三個扭蛋我都很喜歡。
下午太子爺同佢老豆去 <半島酒店>買月餅, 又話麻麻地好味, 又去買返黎俾我地食, 簡直口不對心。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-20 12:39 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 18 日 星期二 
| 試了三款不同口味的冰皮月餅 |
今日早上飲完維他高鈣低脂朱古力奶後, 覺得個肚有少少 不舒服, 可能是最近腸道不太好, 受不了奶類飲品 ~
lunch 去了好味王食煲仔飯, 好好味 ~ 正!!!食完飯, 時間還早就去了 apm 逛, 原本打算去扭一隻馬騮仔公仔, 點知扭蛋舖没有開, 只好明天再來。接著就去了書局逛, 看一看星加坡的旅遊書籍, 看到有好多好好味的東西, 而且價錢還很便宜, 我看見有一些地方, 小時候也有去過, 但當時正在趕路途中, 所以没有停下來拍照, 那些地方很 漂亮的, 如果新年有機會的話, 要再去拍照, 另外看見星加坡有個碼頭, 個名好似叫 <克拉碼頭>, 哪個地方很漂亮, 我也很想去哪兒 拍照留念哦 . . .
由於好多 supplier 送多冰皮月餅, 所以我們下午就開來試食, 我試了 1/4 個美心的楊枝金露, 覺得好多粉 , 麻麻地好食, 之後就試了 1/4 個大班血燕冰皮月餅和 1/4個黑芝麻荳蓉冰皮月餅, 覺得大班 d 冰皮月餅好味道 d , 因為無咁重粉, d 皮薄 d, 味道自然會好 d . . . 哈哈
晚上開了六合彩, 只中了三個字 . . . but 可惜分開來中, 不過不緊要, 下次我實中六合彩的 . . . hehe |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-18 11:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 17 日 星期一 
| 小敏一齊食 lunch |
lunch 的時候, 小敏打俾我, 因為小敏在觀塘區返工, 而且公司很近我的公司, 所以我們就一齊食 lunch, 我們去了 <金運來>食, 還遇見我舊公司的台灣同事。食完飯, 就和小敏過了 apm, 逛了一會, 就和她一齊回公司了。
2p.m. chris 的老公送來了薑醋來, 太好了, 很久都没有食過薑醋 ~ but 下午大家一齊食的時候, 食到嘴邊, 個個人的表情都有點扭曲 , 因為 d 薑醋不夠醋, 又唔夠咸, 又唔夠酸, 同埋加左 d 水去煮, 真的比想像之中有點出入。
下午 d 阿姐話今期六合彩金多寶有 4500萬, 所以放工諗住去買一張六合彩 ~
--------------------------------------------------------------------------------------------------
P.S. 公司生活照分享
每日返工放工都要打手子模, 這部機器就是我們的打咭機, 而每次進入 office 都要打一次子模, 確認身份先可以入 office, 而這個機器 set 了每晚 12點就會自動 lock 死大門, 不可以進入。因為洗手間在大廈走廊, 所以每次去洗手間回公司, 都要打一打子模, 咁樣老闆就知道 我們去了幾次洗手間。
公司 d 阿姐唔是咁鐘意這個裝置, 於是就好串咀話, " 用 pat pat d 紋黎打咭呀 ~ 笨!!!" 簡直笑爆 !!!

早前 sandy 去日本旅行, 回來就勁 sale 呢隻日本仔 <去痛去腫> 的膠布好過 <撒隆巴斯> 的膠希, 於是 kiki 又再去日本, 我和幾個阿姐都有託佢幫我們買點來試試, 原本訂了兩盒, 但 kiki 話無帶咁多錢, 所以每人只可以拿一盒。 sandy 話這盒膠布只在日本有得賣, 香港是没有得賣, 她說日本仔把好嘢留在日本, 不會出口到其他地方, 好 ~ 就讓我試試這個膠布 work 唔 work 先
 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-18 12:53 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 16 日 星期日 
| 游水遇溺記 |
昨天跳舞完後, 個胃腩個位有點痛, 而且今日還約了阿大, 阿三和阿六去游水, 原本有諗過不去游水, 在家看日劇流 2, 但是想一想, 不可以放棄我的減肥計劃, 所以最後還是去了游水。
今日游水比上次游得差, 有少少 down down 地添, 加上昨天跳舞的影響, 所以游得好少, 最後還上演一幕遇溺記, 我和她們都有被嚇到 , 真的不好意思哦 . . . 好彩有你們在, 否則我就 . . . 以後都不夠膽來游水了。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-18 12:26 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 15 日 星期六 
| 一齊舞動全城啦 . . . |
今日放工約了 Catherine 食 lunch, Catherine 是我現任公司的前任 reception, 她己經辭職没有做, 現在她在九巴 & 新巴的上市公司返工。我們 lunch 去了旺角的金太郎食 sushi, 食完 sushi, 我們就逛了兆萬, 波鞋街, 旺中 ~
照片是用 catherine 的手機拍攝, 攝於金太郎
差不多 6點, 我就先行離開, 因為要趕回家食晚飯, 晚上還有一個很重要的約會, 登登登登 ~ 就是去上跳舞班了。回到家 7點, 拿拿臨食完雲吞, 休息一會, 整理好要跳舞的用品, 就落黃大仙 ccdc 上課了。
今晚一開始, 做了多個 yoga 的動作, 由於我 d 骨實太硬 , 所以有很多動作都做唔到, 最令我印景深刻的就是哪個屈身成隻腳落地, 這個動作就好似這個符號一樣 @, a就代表我個頭, 而 c 就代表我個身, 雖然做到這個動作, 但是我個頭真的很辛苦, 所以 miss 叫我不要雙腳掂地, 這樣就没有咁辛苦。
玩完 yoga, 我們就跳現代舞, 跳現代舞真的 好好玩, 有幾個舞步我覺得好型 ~ 10:10分就落堂了, 之後我們聊了一會身, 就各自回家
P.S. 多謝蕭欣送了 mami 公仔給我
 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-18 12:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 14 日 星期五 
| 日本手信 |
今晚放工約了阿大, 阿三, 阿五, 阿六和蕭欣都 esprit 掃貨, 因為阿三的二嫂有 6 折, 所以買嘢會平 d, 今晚總算有 d 收穫, 買了兩件內衣 ~
買完衫己經 8:30, 好彩阿五和阿六先到 pizza hurt 拿位先, 我們去到等了一會, 就有位了 ~ 今晚試了新出的大蝦 pizza, 因為好耐都没有食過 pizza, 所以今晚真是要慢慢品嚐, haha ~ 最後收到 蕭欣的日本手信, 樣樣都好 卡娃依呢, 好鐘意佢 d 手信, 多謝你哦 ~

我還和蕭欣的貓貓公仔影相, 那隻貓貓真是好靚, 好得意, 勁鐘意那隻貓貓 ~
--->找不找到那隻可愛的貓貓呢?
最後仲要多謝蕭欣幫我在日本買了一個很便宜的 agnes b 餃子袋回來, 真是勁開心 ~ 多謝你哦 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-18 12:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 50 | »
|