| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 13 日 星期四 
| iris 生日快樂 |
IRIS 生日快樂!!!
今日 iris 生日, 我, Virginia 和 iris 中午先到 apm 元氣拿位, 平時 lunch 要等好耐, 點知今日不用等位, 就可以直接入去 ~ 正!!!我們點了等一輪 sushi, 之後 lion 就黎到, 我覺得元氣没有元綠咁多 sushi 選擇, 我始終都是喜歡到 元綠食 sushi ~ lion食了很少 sushi, 我叫她多點一些來食, 她話要在一個月內瘦身, 所以不可以食這麼多, 之後就開始減肥的話題, 我告訴她們磅數一直維持在某一個位, 即使做了運動, 也不是減輕很多, lion 話她以前由 170 磅 減到120磅, 她話去到某一個位真是減勁都減唔到, 但只要過到哪個位, 之後的體重就會下跌, 她話我現在就是在哪個位, 所以只要一衝過哪個位, 就可以瘦下來。她叫我晚上不要食飯, 不要飲汽水, 不要食煎炸食物, 做下運動, 但是我覺得晚上唔食飯是很健康的, 所以我選擇做多點運動去減掉身上的肥膏。她話我只肥左上半身, 而下半身雙腳是幼的, 叫我努力和她一齊減肥 . . .
下午公司買了個生日蛋榚和 iris 慶祝, yeah ~ iris 生日快樂!!!

放工就過 apm join 小敏, 而我之前留的兩頂帽也有現貨, 所以今晚要帶牠們回家。過了一會, 阿大終於黎到, 而小敏正在 i.s.o. 試衫, 阿大就陪我去買那頂帽, 最後我只買了一頂, 而另一帽就放棄了。
7:30 我們就去 apm food court join bovia, 阿大要找她交保費, 而小敏就找她弄 mpf, 食完飯, bovia sell 我們買一份投資保險, 其實都有 d 興趣, 不過要慢慢拿回家再研究。
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-17 11:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 12 日 星期三 
| 女性之夜 |
今日全公司 D 同事都叫外賣回公司食, 因為今日公司拜神有乳豬 + 水果食。我們大部份人都叫了 上海菜, 超好味的, 有一半人叫客飯, 而 IRIS 話叫客飯的價錢和叫套餐的價錢差不多, 所以我就跟 IRIS 和一班 DESIGNER 叫套餐 (hehe . . . 因為叫套餐有小籠包食, 我的至愛, 所以我選擇了跟這一邊叫外賣。
外賣來到, 我們坐在 designer 工作的地方望著一個 無敵的大海景, 慢慢享受我們的 lunch, 有小籠包 + 酸辣湯 + 回鍋肉 + 菠籮咕嚕雞 + 椒鹽排骨 + 三盒白飯, 食都超飽的, 還有飯後香蕉一條, 實肥正 ~ 哈哈 . . . 同一班 designer 有講有笑的, 感覺蠻好。
維珍 (designer assistant) 問我要不要 esprit 的 jacket?接著 Lion (另一個 designer) 話呢件 jacket 没有阿 wing 的 size, 全部都是細碼, 阿 wing 咁的身型實著不下的 . . . oh ~ 我知我肥, 接著 Lion 話除非有得改過件 jacket 的 size . . . 無奈中
之後 Lion 還叫我和她們一齊去雀友會打麻雀, 佢話逢星期三是 <女性之夜>, 入場不用錢的, 聽完佢講雀友會也有<女性之夜>, 入場不用錢的, 覺得超攪笑 , 因為只聽過落 pub 先會有 <女性之夜>, 估唔到 雀友會也有 <女性之夜> . . . 哈哈, 超爆笑的 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-13 12:15 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 10 日 星期一 
| 1516 |
早上老闆拋了一張照片在我的枱面, 是之前公司裝修, 我們搬到一間好細間的 office 所影的。是一張我和我兩個阿姐的合照, 真的好想 post 出來, 但公司部 scanner 是黑白, 而彩色的 scanner 我地 shipping 個邊開唔到黎用, 所以只好打消這個念頭。
食完 lunch, 就去 apm 看看我想買的帽有没有新貨, 一看之下, 發現昨天想買的其中一頂帽, 這裡的價錢比昨天所見到的價錢平宜了很多, 所以決定買哪頂, 而放棄我最鐘意的哪頂。點知個 sales 話買兩頂會再有 9 折, sales 話我鐘意的哪一頂下午會返新貨, 問我要唔要, 好難得我最鐘意的兩頂都有新貨, 所以決定買兩頂, 因為有一頂要由元朗 transfer 過來 apm, 要星期五先有貨, 而另一頂, 則要下午才有貨。Sales 話可以等 d 貨返來, 才付錢。
宜家還是有點 1516, 因為兩頂帽的顏色差不多, 到底好唔好買一頂好了, 另一頂就不要呢?反正還未付錢, 好煩哦 . . .
下午做到有點不開心, 所以 7點就從公司離開。回到黃大仙地鐵站, 突然有個人拍我, 原來是阿大, 真是好巧, 再這裡還到她, 原來她是去跳舞學校拿返張支票, 於是和她一齊行, 最後我就搭小巴回家, 而她就去學校了。今天的相遇, 真的好攪笑。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-11 01:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 9 日 星期日 
| swimming + 逛街 |
今日約了阿大和阿六去九龍公園 swimming, d 水有點 凍凍地, but 過了一會兒, 有點陽光, d 水才開始暖。今日覺得好開心, 因為覺得自己游水又有一點進步, 可以游得耐左, 不用成日停, 而且没有成日喘氣了, 要好好加油哦 . . . 好想成功一口氣游完一個池, 奇待中 . . .
游完水, 小敏想逛一逛尖沙咀, 於是我和她就去了買衣服的哪條街逛, 之後小敏帶了我去逛一個商場, 商場有一間賣 cap 帽的, 因為我一直講了很久要買一頂 cap 帽, 但一直都没有買到, 所以她帶我去看看。終於找到兩頂蠻不錯的, 原本打算買我最鐘意的哪頂, but 佢没有新, 所以只好選擇另一個, 但點知另一個也没有新, 所以最好打算去 apm 買好了。最後小敏都有收獲。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-11 01:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 8 日 星期六 
| family day |
今日短週, 而媽媽也休息, 所以早上陪她去銀行。
中午我們一家人去了深水埗龍寶酒家飲茶。飲茶過後, 我們去了黃金商場逛, 弟弟想買的 game 仲未出, 而我就配了一對 ear phone for ndsl 打機用, 因為有時候去了人多的地方, 打某些 game 如太鼓達人, 聽不到音樂, 所以決定去配一對 ear phone。我細佬打太鼓己經打到 <名人>階段, 簡直傻嫁, 由第 10級上到第 11級, 就會變為名人了, 我再想<名人>之後是什麼呢? . . . 是不是<達人>呢?唔知有無得打爆個挑戰呢?我現在只是打到第六級, 好難上第 7 級哦 . . .
逛完黃金, 我和媽媽就送弟弟去上班, 其實是我和媽媽想逛花園街, 媽媽和我都有收獲, 我看見一條背心連身裙幾靚, 最好忍唔到手就買了回家。回到家, 就急不及待試一試這條連身裙, 試完, 媽媽話 好適合我到時去星加坡穿, 其實我買的時候, 是没有想到買來去星加坡穿的。當我穿上這條裙後, 我只感到很涼快, 很適合去游水時候穿。
P.S. 好多謝大家留言給我, 你們的留言我每一個都有看, 其實我每次都很想履你們的留言哦 . . . 但因為我太懶, 加上每次上來補寫完日記, 就無咩心機再去履留言, 看見未履而所累積的留言, 都不知由哪一封留言開始回履起 . . . 以後我會俾心機履留言的, BUT 可能會耐一點的, 哈哈 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-08 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 7 日 星期五 
| 由開心變為不開心 |
今日早上 peggy 打內線問我 "lunch 和她一起去飲茶, 好嗎?她想找我聊天, 而且不可以告訴任何人知道 lunch 只有我和她一起去飲茶 (很神秘的約會哦)", 我猜想她找我飲茶應該是聊她的男朋友的事, 因為這幾天, 她和男朋友吵架, 而且忍不住在公司哭, 回到家又哭 . . . 拍拖真讓人嚐盡甜酸苦辣
lunch 我和她去了金龍船飲茶, 我們聊了很多她和男朋友之間的事, 最好笑的是没有拍拖經驗的人竟然充當她的戀愛顧問, 當然 我也很樂意充當這個顧問啦 ~ 聽多一點別人的事, 當到時發生在自己身上也懂得處理。
我們在點食物的時候, 她突然對我說 "我約你出來飲茶, 其實是想請你食飯, 因為平常在工作上你幫了我很多, 我平常做錯了的事情, 好彩有你的提點, 不然我就會很麻煩", 害我都不好意思, 我立即說 "不用請我食飯了, 因為同事大家互相幫忙嗎?真的不用客氣 (因為我知道請飲茶都不便宜, 而己佢自己一個人住, 會有很多駛費, 哈哈 . . .我真是一個大好人, hehe, 為別人著想 . . . 害羞中), 之後她開玩笑的兇我 "你不讓我請, 即是代表你不當我朋友, 當我是朋友的, 就讓我請 (驚慌中 ) . . . 如果你覺得不好意思, 你下次再請我食飯啦 . . .", 只好無奈答應。飲到 2點, 我就去日本城幫我阿姐買信封, 而 peggy 就去觀塘廣場幫維珍買零食。
下午, 發生了一件很 不開心的事, 是關於工作上的, 讓我看清楚在這個社會工作要看清楚一個人, 先好信任對方, 笑面虎真讓人心寒, 害我所有的事情都是我弄錯, 受到 merchandiser 個邊的指指點點, angel 還說這件事真的讓她很想哭, 我想最想哭 的哪個人是我才對。現在就不時看看日曆, 己經在倒數什麼時候才可以離開這間鬼公司。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-07 11:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 6 日 星期四 
2007 年 9 月 4 日 星期二 
| 看醫生 |
我在 9月4日打好這篇日記, 但不知道為什麼不見了, 很氣 呀!又害我寫多一篇 ~
由於昨天 lunch 肚痛得很厲害, 加上公司看醫生有津貼, 所以決定請病假去銅鑼灣看莊醫生。早上和媽媽弟弟食完早餐, 就出發去看醫生了。由於順路去銅鑼灣, 所以約了 bovia幫我弄 mpf, 因為以前舊公司的 mpf 想轉到宏利, 所以順便找 bovia 幫我弄。
莊醫生診斷我的病為 1. <胃鬆弛 , 加上平時緊張, 所以導致胃液倒流>, 2. <細菌入腸, 導致肚痛>, 3. <鼻敏感>, 醫生話我腸胃本身不是太好, 所以要注意飲食, 以上的病症只好靠食藥醫治。他很關心的問我腳底的情況, 我告訴他己經完成第二次手術, 他也替我開心, 因為醫好隻腳, 而且再没有痛, 莊醫生真是一個不錯的醫生。
晚上食完莊醫生的藥, 覺得胃部舒服很多, 之前個胃脹脹的, 現在好似放晒所有氣出來一樣, 莊醫生的藥真的很有效。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-07 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 3 日 星期一 
| 買跳舞用品 |
星期六晚突然奇來的肚痛, 食完止痛藥好了很多。星期一原本打算去看醫生, 但又見没有肚痛, 還是去上班吧!!!
lunch 去了觀塘廣場食豬腸粉 + 一盒維他奶, 食完就過了 apm 逛, 逛完, 回公司的途中, 己經開始有點肚痛, 回到公司 痛得很厲害, 還肚痾, 最後食了一粒止痛藥。過了很久才感到不痛了。
晚上約了阿大, 阿三和阿六入沙田的西田買跳舞的衫和褲, 我試了一件黑色的背心, 還不錯的, 但覺得這件背心的袖口位太低 (哈哈 . . . 我是一個 保守的人, 所以接受不了這個, 還是放棄這件背心吧!!!)幸好之前買了一件黑色的背心, 也很適合上跳舞班用, 最後就買了一條 YOGA 長褲, 而她們也有收獲耶 ~
買完東西後, 我們去了美心食晚飯, 我們點了三個冬瓜盅, 和一個鐵板餐。食完飯後, 我們就去了 UNDERCOVER 買東西, 大家都有收獲。之後, 我和阿六搭巴士回家了。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-04 04:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 9 月 2 日 星期日 
| hello!!!小姐 |
星期六和日都好努力看韓劇 <hello!!!小姐> 終於看完了, 個男主角很帥耶, 如果有一個這樣的男朋友真的很不錯。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-04 03:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 8 月 30 日 星期四 
| 胃不舒服 . . . |
因為太耐補追日記的關係, 所以唔記得左, 但是又記得有嘢發生過。
今日 d 胃液湧到喉嚨, 很 辛苦的, lunch 的時候, 己經没有胃口, 食不下東西。還在猶豫好不好去看醫生, 最後都打銷這個念頭。因為覺得很不花算, 一黎蝕左一天的假期, 所以如果星期一還是不行的話, 才去看醫生好了。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-04 03:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 8 月 28 日 星期二 
| 成功報了跳舞班啦 |
今日早上阿三 send 了個 ccdc 的網址給我們, 因為這間學校仲有跳舞班的學位, 所以我們決定報這間學校了。因為呢間學校有兩個 course 仲有位, 所以我地要選擇報 <修身舞> 還是 <garage jam>。我比較對 <garage jam> 呢種舞感興趣, 最後蕭欣同阿三也一樣, 所以最後我們選擇報 <garage jam>, 之後就是要問覺欣的意見。
開頭真是覺得個 course 有點貴 , 因為 total 要 1100元 (共 12堂), 之後除返開每堂都是 92元, 而且還在我家附近, 所以覺得唔算貴, 就一於去報跳舞班啦 . . .
由於可以 fax 報名, 所以 lunch 時, 蕭欣同阿三己經 fax 報名了, 之後間學校話得三個學位, 於是阿三好快打電話給我, 告訴我這件事, 之後我又再打電話給阿大, 問她考慮成點?最後阿大還需要多點時間考慮, 於是我先 fax 去學校, 因為我真是驚無位, 此時我的心有一團烈火, 我誓要報到跳舞班, 所以用好快的速度 fax 過。隔了一會兒, 學校打過黎給我, 己接受我的報名, 實在太好了, 一於 <跳出個未來, 瘦出個未來>啦 . . . 實在太 開心了 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-02 07:44 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 8 月 27 日 星期一 
| 報學跳舞前夕 |
一早回到公司, sandy 就宣佈 chris 生左個仔, 仲有 8 磅重, 真是可喜可賀 . . .
今日同阿三, 阿六 & 蕭欣在 msn 討論去哪裡學跳舞好?由於工聯會的跳舞 course 己經 full 晒了, 所以大家也很想快點找到一間學校來學跳舞。其實我對好多舞都好有興趣, 好想學, but 我決定學完一種舞, 先再報另一種舞黎學。yeah . . . 突然諗到一個口號 "跳出個未來, 瘦出個未來"
今日回到公司, 發覺我的座位有點唔同左, 到底是什麼不同呢? . . . 就是我個 mon 由 13吋轉左一個 20幾吋的 mon 俾我, 到底是誰人幫我換掉的?其實換左個大 mon 俾我很開心。中午, 拿了一份文件給 raymond (太子爺) 簽名, 接著他問我 "個 mon 大左, 睇黎係唔係睇得舒服左", 雖然唔是新 mon, 是用別人的二手 mon 都己經好好, 於是立即好感激回答 "宜家睇嘢舒服晒, thanks", 接著迅速逃離 raymond 房, 遲點再 post 公司座位的相吧!!!
舊 mon 得 10幾吋
新 mon 有 20幾吋
 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-09-02 07:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 8 月 25 日 星期六 
| 短週 |
今日短週, 不用上班, 早上陪阿媽去銀行。
食完 lunch, 就看碟了, 終於看完韓劇 "魔女柔熙" 了, 真的很好看, 之後就看阿玉借我的日劇 "交響情人夢", 由於第 4 集 至 第 6 集有問題, 所以看不到, 於是由第三集開始看起, 用了一晚的時間, 終於看完交響情人夢了。這套日劇真的很好看, 唔知佢會唔會出第二輯呢?
之後晚上就敷 mask, 因為太耐都無敷了, haha . . . 因為 太懶的原故, 是時候努力了 . . . 現在努力打太鼓之達人, 己經去到第三關了, 好多歌都好難打, 真是打都手抽筋呀!好想快 d 打破太鼓之達人。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-08-26 02:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 8 月 24 日 星期五 
| 安心了 |
早上返工的途中, 打電話俾阿三, 諗住看看她到底有没有找回哪些錢, 同佢傾了一陣, 原來她在大陸, 於是就立即收線了。之後收到她的一個 sms給我, 原來昨天晚上蕭欣也有看見我給她錢, 可能她記錯了, 這下我就 安心了。
今日 iris 來上班了, 安慰了她幾句, 她說己經做好最壞的打算和心理準備, 她的化驗報告要等多兩日才有結果, 希望她不要這麼擔心了。
昨天一班同事打俾 chris 勸佢入醫院, 因為昨天佢見血 , 公司 d 阿姐話大肚婆見血就要入院, 俾醫生看看是不是可以生娩, 但勸極 chris 都不肯入醫院, 一班同事都俾佢激死。今日 d 同事好想知道佢生得未?於是諗緊好不好在打一次電話給她, 受昨天的事故影響, 所以没有人肯打電話給她。最後, sandy 話佢打給她。sandy 打俾 chris 個時, chris 正在去醫院的途中, 因為 chris 的老公昨晚見 chris 個肚唔是點郁 , 於是 chris 擔心先才去醫院。d 阿姐話 chris 真是有病, 見紅都唔肯去醫院, 反而個肚唔郁先去, 都時個阿 b 有咩事真是死得啦 . . . 聽了這些生仔經, 真是讓我獲益良多, 知多 d 呢方面的事都不錯呀!我開頭以為穿陽水先要生得, 原來不是, 仲之穿陽水, 見血 or 陣痛, 有其中一樣都代表阿 b 要出世啦 . . . |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-08-26 02:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 50 | »
|