| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 3 日 星期六 
| 媽媽原來唔是唔鐘意我染頭 |
昨天晚上等媽媽放工回來告訴她, 我打算星期日去染髮一事, 聽媽媽的語氣 , 覺得佢好似唔想我去染, 覺得我出 salon 染好似好浪費金錢。但今朝早和她落樓下食早餐個時, 先知佢原來唔是唔想我去染, 我告訴她還在 15/16 唔知好唔好染之際, 她叫我染 highlight 會好過全頭染, 她話 "後生女染 highlight 好 d, 全頭染覺得適合媽媽級多 d", 我話看回之前的照片, 覺得個頭好黑, 影出黎的相唔是咁靚, 媽媽都話我的頭髮太黑了, 有點色會好 d, 聽到佢咁講都好 d, hehe ~ 我要為這次日本之旅準備好一齊, 扮靚 d, 影返一輯靚相返來, 其實每一次去旅行, 我都會好重視, 哈哈 ~ but 我唔會好似 <爆破裂>一樣擺一些爆笑的 post。
食完早餐, 我就出左太子看中醫, 睇完, 逛了一陣花園街就回家了。下午清理一下家中電腦 d 没有用資料, 打下機, 就待晚上去跳舞囉 ~
今晚精神好好, 好過上一次上堂, 所以今堂的跳舞亦多了一些 笑容。其實我幾鐘意上呢個 miss d 跳舞堂, 個 miss 幾 攪笑, 佢今日 扮護衛攔路的, 超攪笑。我覺得呢個 miss 跳舞的舞姿好靚, 好有感情, 覺得 miss 其實個樣都幾靚的, haha ~
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-11-04 11:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 11 月 2 日 星期五 
| 韓劇版的 <白色巨塔> |
今日 lunch 去了 m 記食, 一邊食一邊留意大部份女仔染 highlight 多還是 全頭染, 發現大部份的女仔都是全頭染, 其實我都想全頭染, 但阿三叫我染 highlight, 佢話 highlight 會好 d, 還是在 15/16, 不知選哪一個比較好?星期日就要決定啦 . . . 打算星期日去弄個新形象哦 ~ 最近覺得自己 d 頭髮好似唔知想點咁, 好似個癲婆, d 陰長到去 d 尷尬位, 副眼鏡頂住左, 而 d 髮尾有 d 曲, 總之望落去好似不修邊幅的女生一樣 ~
今日總算不太忙了, 都可以 6:45分放工了。晚上回到家, 補追日記的途中, 與星加坡個表哥聊了一會兒, 通常我不會主動與他聊天, 主要我有嘢問他, 我先會主動找他聊天, 通常都是佢 hi 我先, 點知同佢傾左一陣, 我 d 英文開始 退步, 他話 <what do you mean?> 死佢唔明我講咩, 點算好?咁我叫佢加油, 但我又唔知加油個英文點講, 之前見阿大寫過加油英文為 add oil, 點知他打了一句 <yes jia you in english is add oil but that is a direct translation >, 真是有時覺得和他溝通不來哦, 他又不懂看中文, 真是讓我很驚和他們溝通, 因為他們 d 英文真是好勁, 相反顯得我們 d 英文很差勁呀!
今晚發現原來韓國人都有拍 <白色巨塔>, 估唔到 <白色巨塔> 是邊一個國家都咁 hip, 台劇, 日劇, 韓劇都有, hehe . . . 唔知遲 d 香港會唔會推出一個港版 <白色巨塔> 呢?
韓劇 <白色巨塔>的官方網頁:
http://www.imbc.com/broad/tv/drama/whitepower/index.html |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-11-03 12:16 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 11 月 1 日 星期四 
| 追女事件 |
天氣開始轉涼, 冬天的褸找不到出來, 媽媽也忘記放在哪裡了?於是只好著了一件單薄的長衫 t-shirt 回公司, 早上有點凍, 覺得食一個豐富的早餐都不會很過份, 於是就去了茶餐廳食了一碗沙嗲牛肉火腿麵, 見到個樣後 , 己經不太想食, 成層油係碗麵度, 俾左錢當然要食, 點知食食下, 覺得有點辣, 最後覺得佢係在碗麵加入唔知咩牌的沙嗲樽裝醬, 完全是 不知所謂, 煮熟 d 牛肉 + 火腿 + 麵, 然後再放入醬料, 真是不知所謂, 仲有佢 d 甜到漏的阿華田, 我只放了 1.5 匙的糖, 己經甜到漏, 唔飲得咁濟, 食了一個不知所謂的早餐, 真的影響我今天的心情呀!
lunch 唔肚餓, 就去食了平價河粉, 食完就去 apm 逛了一會兒, 以前在 apm 樓上返工, 覺得 apm 己經俾我逛齊晒, 無嘢好逛, 但現在反而每日都想去逛, 人呢?真是有個時唔覺有佢係到的重要性, 當遠離左, 就好想去, 可能呢 d 叫犯淺啦 ~
公司其實有 d 好攪笑的事情發生, 笑到我地一班同事死, 話說太子爺個fd (michael) 睇中左 peggy, 而 michael 是太子爺的小學同學 + 前任公司的醫療保險顧問, 有次 michael 話 peggy 話叫佢買雪榚上來公司, 因為 peggy 想食雪榚才買上來公司, 其他同事叫佢買, 佢都唔會買上來哦 . . . 他對 peggy 有意思, 有次還想來等 peggy 放工, 嚇死 peggy。我地成班同事好想 michael 上來公司, 他一上來, 我地就有排笑, 連太子爺都知呢件事, 我地成班同事同太子爺恰好, 今曰太子爺返了大陸, 叫太子爺同 michael 講今日要回大陸, 不在公司, sandy 話保證佢實會上來, 點知 sandy 估中, 佢下午真的上來了, 笑死我地啦 . . . 我地話 peggy 肚餓想食下午茶餐, 於是屈左佢請全公司請下午茶餐, 個個都點了沙律, 我也點了一個沙律來食。食完沙律, 己經覺得好飽, 覺得己經不想食晚餐了。不過呢件太子爺朋友追女事件真的 超爆笑囉 ~ |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-11-02 11:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 10 月 31 日 星期三 
| ot 幾時才能完結? |
今日早上 9點正就回到公司工作, 因為想早點回去, 多完成一些文件, 哪 ot 都不會 ot 得太夜 ~
lunch 去食了鳳爪排骨煲仔飯, 真的超好味哦, 而且只是 23元, 用了 30分鐘食飯, 食完飯, 我就好快回到公司趕緊打我的 invoice + packing list, 我想 lunch 時間, 我用來逛街, 不如早點回公司完成手頭上的工作, 好讓自己早一點下班。
原本以為今日應該都不會好夜, 點知都要 8點幾先可以下班, 唉 . . . 幾時先走完 mango d 貨呢?己經 擔心去日本請假的事情, 公司出貨期間, 係公司最忙的時候, 我竟然請假去旅行, 俾我阿姐知道, 我實死得, 真的有 d 壓力 呀!!!點解去旅行都會有壓力的, 真的有點後悔去日本了, 覺得這趟日本之旅是一個有壓力的旅行哦 ~
今日放工, 覺得這個星期過得很慢長, 幾時才到星期六呀? |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-11-02 10:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 10 月 30 日 星期二 
| 開大食會 |
早上原本打算早點回公司工作, 早上8:50分己經回到公司, 點知公司還是漆黑一片, oh . . . 小英可能出左街做嘢, 可能要等其他人回來才可以開門了。小英的上班時間是早上 8:30, 諗住佢實會在公司, 點知 . . . 等到 9:20分, connie 也回到來, 我們兩個人企在公司門口, 直至 9:30, grace 終於回來開門啦, 真是太好了 . . .
lunch 我, peggy, 維珍, mandy, suki & carmen 去了 apm 吉之島掃了一些熟食回公司, 我們逛到 1:35分才捨得去結帳, 俾完錢, 就拿拿臨回公司食飯, 感覺好似開 大食會一樣, 中, 日, 意的食物有有齊, 回到公司, 我們的食飯時間還剩 15分鐘, 要趕快食了。食完 lunch, 個肚還是有點痛, 忍忍忍。
今日己經被文件活埋, 係咁可停打 invoice + packing list, 今晚算早放工, 晚上 8:30可以走人了。回到家己經好累, 人也不是好想郁動 ~ 累累累 ~ 還是早點休息吧!!! |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-10-30 10:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 10 月 29 日 星期一 
| 想買一件運動褸 |
今日中午去了食魚蛋粉, 之後就去了 apm 逛, 我想買一件 運動褸, 不知道是不是這樣叫 (運動褸)呢?之前再街上, 看見一些女生著得也不錯, 是 nike, addidas 個 d 運動型的褸, 我目標是想找藍色 + 紅色 的, 之前再街上, 看見有個女生哪件是藍為底色 + 小量紅色 + 一些小襟章 (如 addidas 的 logo 等), 件褸真的很 漂亮哦 ~ 我想 如果買了一件運動褸, 哪就不易患上感冒了, 看醫生的錢也足夠買一件來著, 想像好似好化算, 又有靚衫著, 又健康, 呵呵 ~ 其實没有一件長袖褸, 現在著的只是中袖褸, 所以天氣轉涼, 穿不夠衣服, 就容易病起上來了。
這個星期己經展開 ot 週了, 超多工作, 工作量大增 + 生病中, 個人超累 的。今晚 ot 到大約 9點, 看見大部份同事己經離開得 7788, 自己還在打拼, 錢真的不易賺哦 . . . 只想快些走完這星期要出的貨, 講真, 當聽到要在同一天走晒 20幾個 portion 的貨, 打 invoice + p/l 實打死我, 真的有點壓力, 為什麼要在我生病時走這麼多貨呢?我真是好憎死 mango d 貨, 個客又煩, d 出貨程序 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-11-02 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 10 月 28 日 星期日 
| 休養中 |
今曰在家裡睡了很多, 睡到晚上, 開始看看韓劇 <咖啡王子一號店>, 這套韓劇很好看, 劇情很 攪笑哦 ~
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-11-02 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 10 月 27 日 星期六 
| 生病中辛苦的跳舞課 |
今日長週要上班, 放工後, 就立即回家休息。
lunch 媽媽弄了冬瓜蚊讓豆腐 port + 菜心, 兩樣都唔食得, 如果唔是會 痾死的, 最後選擇不食, 而去訓覺, 一睡就睡到下午 5點, 起身後, 食了幾塊餅乾, 就等食晚飯了。
食完飯, 食完藥, 休息了一會, 就去上跳舞班, 爸爸話我病還去上堂, 我諗住出身汗對身體也好, 於是就好任性去左學校了。
點知上了 15分鐘, 我己經開始覺得 不對勁, 我跳了三個動作後, 不停 標汗出來, 塊臉紅 都不得了, 再跳多幾個動作, 開始感覺體力不肢了。估不到今晚這堂課的舞步咁劇烈和帶勁, 每個動作都很快, 而且每個動作真的讓人有忙不過來的感覺, 可能在生病中, 覺得今晚這堂課真的上到有點辛苦。今晚只做了好少的 yoga 動作, 跳跳下, 真的有點想老師快 d 做 yoga 啦 ~
下課後, 覺得有點暈, 就坐小巴回家了。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-11-02 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 10 月 26 日 星期五 
| 再看西醫 |
終於有時間想來補追日記囉 ~ 今日好有 興致上來補追日記, 點解會這樣呢?這排有好多嘢都好想講, 没有和朋友聊天, 在公司我也很靜, 没有太多的嘢講, 儲埋儲埋一大埋嘢, 真是好想找個朋友聊天哦 ~ 就黎發癲啦 . . . 這個星期工作很忙, 只有不停不停的做, 每日連一杯水都飲不到, 還是在生病中, 連飲水的時間都没有, 更何況聊天呢?
今日 lunch 去了大家樂食一哥焗豬排飯, 食完個肚超 肚痛, 有想過不如下午請病假去銅鑼灣看看莊醫生吧!!!最後爸爸打了過電話給我, 叫我食一粒必理痛先, 再看看情況決定是否下午請病假。回到公司, 食了粒止痛藥, 隔了一陣, 情況好了點, 個肚没有這麼痛, 還是忍到放工回家才看醫生吧!
放工, 爸爸就車我去樂富看醫生, 醫生話是由感冒菌引起的腸胃炎, 我對醫生說 : "醫生我想打止痛針!!!", 醫生話情況不太嚴重, 不需要打針, 只要食藥和介口就可以了, 醫生吩咐我只可以食"捉" (唔識點打倉頡碼), 魚和豆腐 這三種食物。
晚上依醫生的吩咐只吃了一碗 "捉", 個肚真的好了點, 每次食完東西, 個肚都要痛個不停, 今晚只有輕微的痛。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-11-02 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 10 月 25 日 星期四 
| 看中醫 |
今日拿文件到太子爺房給他簽名, 他問我 "現在用緊的電腦 ok 嗎?", 我回答 "好, 而且仲快過之前用開個部 . . . hehe", 他 笑, 但我唔是 有心串佢俾部慢機俾我用, 只是反映下我的意見, feel 到佢好似唔打算幫我整返我之前部電腦, 如果是就真的太好了, 因為佢部機實在太多 fuction, 我舊個部電腦簡直是老爺機, 連小畫家和 update 的程式都没有 , 好多都要靠我自己去裝。
下午肚還是痛, 又 痾了, 真是連 褲頭都鬆了, 腰帶都要 鎖定多一格, 唉 . . . 肚痛幾時才醫好, 決定放工回家看中醫, 於是 6:30準時走人。
7:05分回到屋企樓下, 好彩醫師還未走人, 醫師開了一劑藥給我, 叫我飲住先, 如果飲完没有再肚痛, 明天再飲多一次, 就可以了。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-10-25 09:42 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 10 月 24 日 星期三 
| book 了日航食 buffet 啦 |
由於昨天睡了很多, 情況比昨天好了些, 但肚還是痛 , 挨著去上班, 工作依舊多。
下午, 太子爺走到我個位前面問 "你地覺得去日航食聖誕節 buffet 好?還是紅磡海 "日" 酒店食好呢, 仲有就是朗豪坊 . . . 嗯, 不過我覺得日航好似唔錯"
CONNIE 問 "幾多號先?"
太子爺回答 "宜家只有 12月21號有位, 有些連 21號都 FULL 晒, 所以要快 D 訂啦 . . ."
大家一輪討論, 最後 PEGGY 發了一個 EMAIL 給全公司投票:
12月20號 (星期四) - 紅磡海 "日" 酒店
12月21號 (星期五) - 日航酒店
最後大家都選了 日航酒店食 BUFFET, 真的太好了, 之前聽阿三話日航的 BUFFET 很不錯, 而且風景很漂亮。
到下午, 肚痛得很厲害, 又肚痾了一次, 食完藥都這樣痾, 真是辛苦。我覺得這個醫生開給我的藥己經 不管效啦 . . .無奈中 . . . 每日都咁樣痾, 個肚腩都細了, 如果痾都瘦左, 咁去日本影出來的相, hehe . . . 實 very good |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-10-25 09:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 10 月 23 日 星期二 
| 生病了, 没有去上班 |
呢排咀唇 腫左, 昨晚爸爸話我 兩邊腮也有少少腫, oh ~ 點算好, 爸爸話我可能生 "胙腮", 昨晚勁流鼻水, 個肚陰 d 陰 d 痛, 加上又鼻塞, 所以今朝早起身覺得好辛苦。
準備出門口前, 突然肚痛都不行, 還 肚痾添 ~ 於是決定今天不上班啦, 還是好好待在家裡養足精神吧!!!因為前排的工作真的做到有點辛苦, 積積埋埋 d 累, 一次爆發出來。
醫生話我是感冒菌入腸, 而咀唇腫和腮腫了, 是因為 <爆擦> 的緣故, 聽到呢個答案後, 真的令人有傻眼 的感覺, <爆擦> 都會令咀唇和腮腫了嗎?真的很懷疑 ~ 再看看清況先決定下一步要怎樣做啦 ~ 我真是好想快 d 醫好塊臉, 我唔想去到日本都是咁, 影出黎的相, 就 . . . 我不要哦 ~
看完醫生回家, 媽媽又話想去樂富的銀行, 看看日元的兌換情況, 但是我剛剛從樂富看完醫生回來, 現在又要去樂富, 真的有些不想去 。問左好多銀行, 現在日元又升值了, HKD 6.8 = 100 YEN, 於是還是等多一排才對吧!現在的 RATE 很高哦 ~
逛到 11點幾先回到家, 回家訓了一陣, 又要食 LUNCH, 食完 LUNCH 就一直 訓到 4點幾, 食完這些藥, 真的讓我很困。要快些 好起來, 星期六還要上跳舞班哦 ~ 要盡量爭取睡眠時間先得 ~ |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-10-23 04:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 10 月 22 日 星期一 
| 回 CCDC 拿 Coupon |
今日 lunch 不是太肚餓, 所以只有食杯麵

食飽飽後, 就去了 apm 逛, 其實因為食完飯, 又無咩嘢做, 所以去逛下。點知一去到 APM 就撞到舊公司個秘書 CONNIE, 於是與她一邊聊天一邊逛商場, 聊了很多, 知道她們的近況不是很好, 但是我也是 好不到哪裡, 只好奇待日子快些過去吧 !!!
APM 的 HALLOWEEN 活動
由於忙到連飲水的時間也没有。當放工的時候, 覺得 好肚餓, 於是去了觀塘廣場買了一些零食, 很 好味的, 之前也没有見過這款零食出過 <朱古力 DONT NUTS> 真的超好味呀!

放工回到黃大仙, 順道經過 CCDC, 於是就回學校拿回張 COUPON, 順便拿了本章程來看, 回到家在想這張 COUPON 用在哪一個 COURSE 好呢?因為好多都 好想試, 有 JAZZ FUNK, L.A. JAZZ, JAZZ FUSION, 這張 COUPON 有效期到 11月27日, 真是要 好好考慮用這張 COUPON 報哪一個 COURSE 了。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-10-22 11:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 10 月 21 日 星期日 
| 西貢 bbq |
今日媽媽和弟弟都休息, 於是媽媽決定今日去西貢 bbq。下午 2 點幾從屋企出發, 沿途都覺得呢排 d 天氣最適合戶外活動, 坐車的時候, 想回以前行山也會經過這些路, 實在太令人 回味啦 . . . 突然好想去 行山添, 等我問下阿大, 看看她下星期日有没有興趣入西貢行山先。
呢排 d 天氣真是 good, 又有陽光又有少少涼風, 真是好鐘意呢種天氣哦 ~ 今日燒烤食物款式不算多, 媽媽竟然没有買魚蛋, 又没有芝士腸, oh . . . 算啦, 食其他食物, 燒到 6點幾, 就回家了。
送上今日 bbq 照一張, 好好味的烘麵飽哦
 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-10-21 07:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 10 月 20 日 星期六 
| miss 生病了, 不用上跳舞課 |
今日和昨天也一樣, 下午看碟和睡覺。
晚上食完晚飯, 差不多 8:20分出門口準備去上堂, 由於放假的關係, 所以我星期四晚把手提話關機到現在, 當我在大廈電梯開返個電話, 落到地下收到一個留言 message, 原來今日 miss 病左, 所以 cancel 了今晚個堂 , 她會補回一堂給我們, 好彩没有回到學校才發現這個, 否則就要白行一次了。於是搭返電梯回家了。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-10-21 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 50 | »
|