星之菓子
○∼♁星之樂園 ♁∼○
因為碰到這麼多事,我才會改變
不!應該是說:
我,不得不
其實,有時,
改變也可能是件好事件!!!
chuenwingma
暱稱: Wing
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
免費的北海道旅行
完來一個人返大陸係咁...
註定我和你無緣了 . ....
旅行前後一直生病
不要耶 ~
文章分類
全部 (738)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
chris 的日記
最近訪客
最近沒有訪客
生日倒數
日誌統計
文章總數: 738
留言總數: 711
今日人氣: 1
累積人氣: 28717
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 30 日  星期三   晴天
 
打MEMO

今日返工好忙, CONNIE 的心情非常差, 佢好恐佈, 罵人罵得很兇, 好彩今日無俾佢罵。

下午幫PEGGY 打一封中文MEMO, 通知同事幾時食團年飯?幾時開始放春節?新年後, 幾時上班?與及新年後, 第一天的注意事項。

今年新年後的第一天上班, 9:30要回到公司, 接著就開始拜神, 到10:30才准我們開電腦用。認真多規舉。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-31 09:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 29 日  星期二   晴天
 
任性的一天

 今朝早起身好凍, 有個念頭就是不想上班, 不如請病假好了。其實肚不是很痛, 上班應該是没有問題, 但我今天真的好想多睡一會兒, 不想在暖暖的被窩起身, 於是就實行請病假大計。

訓到9:30就打電話回去請假, 訓到10點幾, 媽媽就陪我去樂富看平時看開的醫生, 因為公司的醫療咭關係, 看這個醫生10元, 真的很抵 . . . 醫生話我是腸胃炎, 好順利拿了張醫生紙。之後我們就去吉之島食早餐, 食完早餐就食藥了。食完, 我們就在吉之島逛了一會兒回家。

今晚原本要上YOGA, 但唔想去想, 所以告訴家慧不去上課。家慧見我唔想, 她又話唔去。

任性的我, 不想去上班, 不上去上課, 就讓我任性一天吧!!!

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-29 06:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 28 日  星期一   晴天
 
肚痛
今日個肚好痛, 有想過不返工?但是知道今天很多工作要做, 所以還是打消這個念頭。

早上食完早餐, 就食了一粒幸福傷風素, 肚還未見好, 只好頂硬上。LUNCH 吃了車仔麵, 食完後, 個肚痛得更厲害。

下午好了一點, 就等放工。

回到家, 就上網看我的最愛 <惡作劇2吻>, 這集很少元暢的出現, 大部份都是講阿金的戀情, 奇待下一集的來臨, HEHE . . . 下一集就是直樹和湘琴來個甜密的約會哦, 實好好看的, 奇待中 . . .

 

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-29 06:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 25 日  星期五   雨天
 
逛花園街

 angel 今朝早係到派芒果衫版, 我見很漂亮, 就拿了, 還有熱褲添, 好多同事同話拿條熱褲去沙灘著, 這個主意也不錯。今日大老闆, 太子爺和G.M 都不在公司, 所以我拿了熱褲去公司的更衣室試熱褲, 哈哈 ~ 著了上去感覺雙腳修長了 . . . 下次去旅行, 如果去D 有沙灘的地方, 就可以大派用場了。

中午12:30就離開公司出街食飯, 因為2點要去灣仔政府大樓聽 COURSE, 所以提早出街食飯。去了觀塘廣場食車仔麵, 再去APM 逛了一會兒, 就搭MTR去灣仔了。

2:10分才上到去統計處, 點知等到2:30先開始, 聽到 4點先走得, 之後就立即坐MTR 回公司, 回到公司己經5點, 好多文件等著我處理, 而今晚又約了阿三和阿六逛花園街, 所以想準時走人。

我己經好急啦. . . 點知 peggy 仲要 "訂"我電話, 發我牌氣, 我心想該發牌氣的是我, 我好嬲, 之後大家無計傾, 見到都扮見唔到大家, 無講過任何一句嘢。

放工遲了少少走, 就行得好快去地鐵站join 阿六, 因為驚阿六企係月台到太耐會好凍, 所以快 ~ 快 ~ 快去join 阿六, 係mtr 同阿六講返起peggy 的事時, peggy send 了一個sms同我道歉, 我才無咁氣。

我們到了太子 join 埋阿三, 就開始逛花園街, 今晚個個都有收獲, 我買了一件薄薄的外套 + 一件長衫 t-shirt, 逛到9點幾, 我們就去食飯。阿三原本帶我地去食米線, 但是好多人等位, 而我們又好肚餓, 於是我們就去了椰林閣食晚飯, 坐得舒服d, 傾到11點就各自回家了。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-26 05:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 24 日  星期四   晴天
 
負離子

 今日Lunch 約了cher, 之前係公司拿了一些褲俾佢個仔, 由於她的食飯時間是12:30, 大家食飯時間唔就, 於是各自食完, 再見面。

cher 見到我, 問我係唔係整了負離子?我話没有, 她話這個頭髮好似做完負離子一樣, d 頭髮好直, 哈哈 ~ 之後她就要回公司, 我就去了apm 逛了一會兒才回公司上班。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-26 04:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天
 
頭不痛了

 頭己經没有痛了, 所以不用去看醫生了。

剛剛看完 <惡作劇2吻>, 真的超好看, 如果故事裡的愛情也發生在我身上就好了, 哈哈 ~ 因為好sweet 哦, 越睇惡劇越愛元暢, 他真是帥呆啦 . . .

還是早點睡覺, 保重身體囉 ~

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-21 11:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天
 
大掃除

 今日在家中大掃除, 清了很多東西。由於床上太多雜物的關係, 所以媽媽要我在新年前清一清與及換床單。執完床後, 清了一大袋的垃圾, 宜家清理完後, 覺得張床多左d位訓覺。

之後就開始執櫃桶d 嘢, 又清了一大袋 + 一大堆書, 之後我就可以將床上的小說及dvd碟搬到櫃裡面去, 咁我張床又多返d位出黎, 哈哈 ~ 唔知點解今日好有幹勁去大掃除。

晚上一家人去了荷里活廣場的food court 食飯, 食完飯, 就去shopping, but 大家都買唔到嘢, 逛到9點幾, 就回家看茶煲阿四了。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-21 11:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天
 
悠閒的一天

 今日除左返工用電腦外, 放左工己經没有用電腦, 好叻女 ~

放左工, 回家食飯, 見播緊韓劇, 覺得這套劇集也不錯, 看完後才去洗碗。洗完碗, 就開始我的午睡, 睡到食晚飯才醒來。

食完飯, 就看小說, 累了, 就去訓覺。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-21 11:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 18 日  星期五   晴天
 
後尾枕痛. . .

今日太子爺拿300元請全公司食下午茶, Sandy 話多謝勁靚仔請我地飲下午茶, 太子爺聽到後, 話咁要請多幾餐先得, 超攪笑。

下午6:45分俾太子爺叫左入房開會, 開到7:30, 再做埋少少嘢先走人。

呢排個後尾枕痛, 己經痛左3-4天, 爸爸於是幫我塗了點藥膏在頭, 希望快d 無事。爸爸叫我呢排唔好用咁多電腦, 所以今晚打算休息下, 等個頭無咁痛。

 

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-21 10:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 17 日  星期四   晴天
 
買到小豬演唱會門票
今日打了一朝早電話去訂羅志祥演唱會門票, 一直都打不通, 但到中午12點幾, 終於打通了熱線, yeah . . . 實在太開心了, 我和小敏決定買最貴的門票, 因為信用咭訂門票, 所以每張門票都要收16元收續費, 差不多要500元一張門票。雖然很貴, 但是他只開一場演唱會, 加上之前他没有在香港開個演唱會, 今次是第一次, 是處女show, 當然要去看囉 ~ 加上小豬跳舞很型, 而且又愛攪笑, yeah . . . 仲之就是很開心, 好興奮, 好奇待他的演唱會。

lunch connie 問我去邊度食?我話要出去買嘢, 所以出去食。我想她和joanne 是想揾埋我一齊去食飯。

6點幾, connie 叫我等埋工廠張裝箱單才好放工, 但是我估工廠晚上9點幾先俾到我, 而且我又無其他急的工作要完成, 好想走人, 明天才回來做, 但是阿姐要我等, 我都唔夠膽走人, 等到8點, 份裝箱單還没有, 只好打上工廠, 叫工廠在電話告訴我, 每一款走貨的實際箱數給我, 等我改好給forwarder, 我就走人了。
 
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-17 10:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天
 
壞女孩
由於昨晚2點先上床訓覺, 今朝早起身右邊後尾枕有點痛, 不知道是不是不夠訓的關係, 好不舒服, 這種感覺很不好。

回到公司, 小英問我這陣子打扮得這麼漂亮做咩?我心想我和平時一樣, 不同的只是剪短頭髮, 接著她又問我有没有拍拖?我話没有, 她不相信, 又話我有男朋友都話無 . . . 無奈, 之後sandy插嘴話打扮得靚d是一件好事, 去迎接愛情來臨的準備, sandy 講得實在太好笑, 之後她叫我今年一定要去花市, 還教了我一些求姻緣的方法。她試過超靈, 她的老公也是這樣求回來的, 嘩 . . . 如果這個做法也能夠應驗在我身上就好了

早上和小敏傾了很耐MSN, 我和她決定看小豬最貴的演唱會門票, 希望訂到門票啦 . . .

Lunch 個頭好唔舒服, 決定出去食飯和逛逛, connie 和joanne 12:55分就離開公司, 我見無到放飯時間, 只好坐多一會兒, 出到大堂, 見到lift正在關門, 好彩趕得上。connie 話等左我好耐, 見我咁耐都唔出黎, 於是我問她們去哪兒食飯?她們話幸花樓, 還問我要不要跟她們一起去?最後我們三個人就去了幸花樓食飯。

joanne 問我2月14號情人節怎樣過?我話我都無情人, 所以和平時一樣, 她不信。於是食食下, joanne 又話我應該是壞女孩, 唔似咁純 . . .  我傻眼, 我只是和她唱過一次k, 佢話覺得我似出黎蒲。第一次俾人話我似壞女孩。
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-16 10:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 14 日  星期一   晴天
 
心郁

今日帶了帽回公司, 由返工帶到放工。回到公司, 小英, SANDY, CONNIE 問我做咩帶帽?我話頭髮剪得太短, 所以要遮一遮。跟住小英就同我散播呢個消息 . . .

Peggy 話我頂帽太厚, 顯得個頭很大。
維珍話頂帽太厚, but 唔會顯得頭大。
joanne 話帶左頂帽好型。

其實小妹妹今日的打扮是帽 + 格仔恤衫 + 四個骨牛仔褲 + boot, 所以joanne 話我今日的打扮好型。

返工的時候, 同表哥傾左陣, 佢又問我幾時去星加坡?佢問了我很多次, 於是我對佢講我遲d先會來, 之後唔記得左講d 咩, 我話打算花多d 錢買部好大部的相機, 即是好pro 個d, 因為個d機影夜景實好靚, 同埋拿住部大型的相機, 俾人一種好型的感覺。haha . . .由細機玩到大機, 之後我話想拿d錢來買相機, 無錢去星加坡了, 哈哈 . . . he said that "we are looking forward you come to singapore", 我只好話遲點先去星加坡, 如果韓國和星加坡, 我當然對韓國興趣大d啦. . . haha, 我要去韓國看單眼皮的男生, 嘩 . . . 如果有艷遇仲好, 哈哈

回到家, 表哥send 了一些新加坡機場的照片給我看, 嘩 . . .真的很漂亮耶, 攪到有少少心郁想去添, but 諗下好啦. . .我仲未還返去日本旅行的錢給媽媽, 還完先再諗啦 . . .

如果没有departure 的字眼, 還以為是 cinema 添 . . .


這裡好靚 . . . 真的是機場嗎?



想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-16 10:06 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 13 日  星期日   晴天
 
買冷帽

今朝早起身, d頭髮飛起晒, 太短了, 弄到d 頭髮飛起晒。開始擔心這個頭髮怎樣去上班呢?因為實在太樣衰啦 . . . 打算不如買一頂帽, 帶著帽去上班。

食完早餐, 媽媽就陪我出花園街買帽, 因為太早的關係, 我上次看中的哪個小販還未開舖, 所以最後去了買飾物的舖頭看帽, 試了幾頂都不錯, 但我鐘意白色, 媽媽覺得白色也不錯, 最後買了回家。其實打算等哪間小販開舖, 但媽媽又要趕著返工, 所以媽媽話買住一頂帽頂住先, 到時見到靚, 再買就好。好彩明天開始凍, 可以帶冷帽, 我想給我一星期的時間, 我的陰會好快長返。

覺得帶上帽後, 個頭没有這麼樣衰 . . .

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-13 07:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 12 日  星期六   晴天
 
長洲一日遊

今日短週不用上班。

早上到尖沙咀找YOKO幫我剪頭髮, 剪完後, 我非常唔滿意, 點解D陰咁短, 而且D陰是平陰, 好怪 ~ 而髮尾也是平, 令次剪頭髮真的剪得很短耶 ~ 勁唔開心耶 ~ 剪剪下, YOKO 竟然黑面, 唉 . . . 勁無奈, 剪完個頭都無眼睇 ~ 勁勁勁勁勁樣衰 . . . 我下次都不會找YOKO 幫我剪頭髮。

之後係尖沙咀逛了一陣, 逛到1點30就去尖沙咀碼頭join 家慧和chris。chris 下午2點才來到, 他話很肚餓, 於是我們係尖沙咀碼頭附近的 <麵藏> 食拉麵。chris 知我早上剪完頭髮先join 佢地, 佢第一眼見到我的時候, 佢話我個頭髮唔樣衰, 佢話我似rainie, 因為我個頭和換換愛入面rainie 個頭差不多, 但我d陰還要比rainie 短, 其他的都一樣。唉 . . . 家慧話我可能望唔慣, 所以先覺得個頭唔掂, 但是我真是覺得個頭超唔掂 ~ 勁無奈, 都唔知幾時先可以長返

食完lunch, 我們就係尖沙咀坐船過中環了, 我們今日的目的地是 - 長洲, 又是長洲, 上年己經去左5次, 所以覺得去到悶, 但他們想入, 只好奉陪到底吧 !!!

入到長洲差不多4點, 我和家慧去左m記參加入會, 因為chris 話有好多優惠。之後我們就去食了魚蛋, 豆腐花, 接著我們就去了租單車。



我帶他們去了上次蕭記租單車, 個老闆好好人, 俾左一個電視框俾我們, 我們拿了三部兩輪單車就踏入去雨欣亭, 我們在個亭影下相, 又踏返出蕭記。total 來來回回, 踏入雨欣亭2次。chris 就話想回蕭記換家庭裝單車, 點知個老闆好好人, 我們退了兩部兩輪單車就可以換一部家庭裝單車來踏。chris 和家慧踏家庭裝, 而我就踏兩輪。之後我們交替著踏家庭裝單車。最後我們發現一個很另類踏家庭裝單車的踏法, 超好玩的 !!! 我地原途不停係咁笑, 連其他踏緊家庭裝單車的人都望住我地, 其他車手都覺得我地的踏法很另類, 之後他們也話想試我們這樣的玩法, 他們話估唔到可以咁樣踏法 ~

另類的踏單車方法: 我負責軚盤, 而家慧就負責踏 . . . 實在太好玩了 ~


今次踏單車影了很多照片, 家慧話我和chris不懂拍照, 拿不到她想要的景, 所以我和chris 就做了她的model。

之後我們就去了食海鮮, 很平宜耶 ~ 而且d餸很大碟, ok 好食, 我們叫了 <豉椒炒聖子>, <白灼蝦>, <豉椒蒸黃立倉魚>, <蒜蓉炒芥蘭>, 3碗白飯, 3罐7喜汽水, total 160元, 真是很抵食。食到飽飽, 傾左好耐, 傾到9點, 家慧話想食糖水, 於是我們去了長洲一間很好味的糖水店, 食完個好好味的糖水, 就坐晚上10點的快船回中環了。

10:30就回到中環了, chris 話帶我們去一個秘密花園, 他話哪兒很漂亮。我話秘密花園會不會不准入呢?即使可以入, 可能好多情侶會咩咩, 我地會唔會嘈住人呢?他話真的很漂亮, 最後我們跟了他去哪個秘密花園。chris 真的没有介紹錯, 這個秘密花園真的很漂亮耶, 我們在這裡不停影相, 今日真的拍了很多照片。

我的秘密花園 ~ take 1


我的秘密花園 ~ take 2


我們玩到11:22分就離開秘密花園了, 接著打算回碼頭坐船回尖沙咀, 我們問人怎樣回碼頭?d途人好好人的告訴我們尾班船回尖沙咀是11:30。我們應該趕不切尾班船, 於是我們就搭mtr, 我和家慧係尖沙咀落車, 再轉巴士回家, 而chris就直接搭mtr 回家了。



今日真的玩得超開心, 好似去了旅行一樣, 感覺很好, 如果我的頭髮長返少少, 今日所有的一切都perfect。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-13 06:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 11 日  星期五   晴天
 
不用賠公司的返工咭
今日早上同太子爺講了遺失返工咭一張, 太子爺話咁大鑊, 佢話會另外俾一張入門口的咭, 呢層就不用擔心, 但重要的問題, 首先要取消你之前張咭的登入紀錄, 才能開一張新咭俾我。我想太子爺出返張新咭俾我後, 我要去買一個掛係袋, 又可以伸長伸短的八達通套。我不想在弄失這張返工咭了。之後太子爺要我俾D時間佢想想, 原本諗住可能要賠錢, 但没有想到不用賠, 真的很幸運耶 ~ 經過這次的教訓, 下次真的要好好保管了。

LUNCH 没有同事叫外賣, 大部份都出去食。Connie 和joanne兩個人出去食, 而angel 又和一班designer 一齊出去食, 分了一個一個小圈子。最後我自己一個人去了觀塘廣場的大快活食飯, 食完飯就過了apm 逛。

回到公司, 小英開了一個金柚, 我也食了。覺得好好味, 入到黎呢間公司做, 就開始鐘意食金柚了, 因為真的真的很好食哦。

放工前, 好在關了msn, 因為我去洗手間時, 太子爺坐在我個位, 他說要找回一些在他的電腦上的文件, 好彩關了電腦, 否則讓他知道我玩msn, 我就大鑊了。
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-11 10:41 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]