星之菓子
○∼♁星之樂園 ♁∼○
因為碰到這麼多事,我才會改變
不!應該是說:
我,不得不
其實,有時,
改變也可能是件好事件!!!
chuenwingma
暱稱: Wing
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
免費的北海道旅行
完來一個人返大陸係咁...
註定我和你無緣了 . ....
旅行前後一直生病
不要耶 ~
文章分類
全部 (738)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
chris 的日記
最近訪客
最近沒有訪客
生日倒數
日誌統計
文章總數: 738
留言總數: 711
今日人氣: 0
累積人氣: 28716
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 8 日  星期二   晴天
 
做了一隻碗的yoga
今日放工搭MTR去黃大仙地鐵站, 再行過去新蒲崗JOIN 埋家慧。家慧想食M 記, 於是我們就去了越秀廣場的M記, 今晚食了紫菜味的 shake shake 薯條, 正~ 食完之後, 就坐在係m記同家慧傾左陣, 我們8:20分就離開m記。

我們係越秀廣場逛了一陣, 就去工聯會了。上到工聯會, 就有個指示牌叫我們上四樓, 我們上到去, 就打開門, 點知原來上一班還未下課, 而我們就走左入去。之後我就去洗手間換衫, 但個洗手間真是超細, 好難換衫哦, 而且又没有掛東西的地方, 真的很不方便。

上一班下課啦. . . 我見到有一個年輕的男生, 之後還見到一個中年男仕, 估唔到男生都會來學yoga, 這一班很多師奶哦 ~

之後就輪到我們了, 個課室和當代的哪個差不多。開頭我和家慧都以為會有好多師奶, 點知呢班得一個師奶, 一班total 有12人, 其他學生都很年輕, 大約20左右。我們坐好了, 就開始做yoga, 開頭只是做d 好簡單的的拉筋動作, 之後就開始慢慢做一d比較複雜的動作, 今晚的動作大部份之前joyce都没有教過。今晚主要扒底做的動作為多, 做了很多類似 <碗> 的post, d 手腳離晒地, 得返個肚係點地, 做做下, 真的有點累。

我們做錯了post, 個 miss和助教都會繼個指導, 個miss 都ok靚女, 而助教是miss個老公, 真的很恩愛耶 ~ 我想miss 大約30頭, 都好年輕。覺得今晚上堂的氣氛都很好, d post大部份都未做過, 而且miss 和助教一人負責6個人, 都不錯。

做到最後, 我和旁邊的女生做到斷氣, 之後我地係到大笑, 哈 . . .超攪笑的。

下課後, 同 miss 傾左幾句, 原來佢教左好耐yoga, 佢由今朝教到宜家, 嘩 . . . 真是勁。她話落堂後, 她還要去教私人 yoga。

家慧問miss今晚的動作算不算最難?miss 話再難仲有, 家慧問miss 下堂係唔係又是做呢d post?miss話會因應我們當日的狀態而去決定俾d 咩動作給我們做。不過覺得呢個miss 都攪得 ok, 打算下一季也會再報yoga。

之後就同家慧坐小巴回家了。
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-09 10:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 7 日  星期一   晴天
 
我也很想去北海道哦
今日JOANNE 回來囉, 她去了北海道玩了五日, 她話在北海道的時候, 落了三日雪, 她玩了滑雪+ 浸温泉+開滑雪單車, 超好玩的, 真是好羡慕 . . . 她還買了白痴戀人+帆立貝給我們作手信。

上星期六發現做錯嘢, 預左今日回到公司實俾 mandy 駡, 但最後她没有駡我, 好順利解決了這件事情, 這樣才安心下來。

之後mandy 拿了一張由政府統計處發出的一封信, 內容是關於 <如何填寫進出口報關單的研討會>, mandy 就叫我去聽這個研討會, 之後回來寫返份report 俾佢。其實我唔太想寫份report, 打算不如錄低所有內容, 回到公司, 她們自己再播返來聽。於是她就幫我填了份報名表格再fax埋過去。但是我阿姐connie 唔知道mandy 要我去聽這個研討會的, 要找機會跟connie 講返聲先ok。

lunch叫了<講飲講食>, 幾個同事話一齊夾份食, 於是叫了三盒飯, 五個人share, 其實唔是好夠食, 不過大家一齊share, 一齊傾計蠻開心的。

小豬2月23日在香港舉行演唱會, 終於等到他來香港開演唱會囉 ~ 我和小敏打算去看, 真的要密切留意, 希望買到佢演唱會的門票啦 ~ 
 
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-08 12:01 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天
 
假期就這樣過去了

阿婆打算入表妹家住一星期。

下午在家睡了一整天, 真的很累。屋企人個個都返夜, 所以今晚只好自己一個落樓下上海舖食晚飯。食完飯, 就趕回家看8點鐘李克勤主持的哪個節目。其實我覺得星期日晚播的節目都很好看, 7點的傑出華人, 我都覺得好好看。之前覺得10點做的茶煲阿四無咁好看, 但最近看了一集, 覺得這套韓劇都幾攪笑, 所以現在都有追這套韓劇。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-07 11:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 5 日  星期六   晴天
 
與同事去街
今日放工約了grace 一齊去花園街逛, 逛到下午5點幾就回家了。

 

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-06 03:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天
 
太子爺生日
今日太子爺正日生日, 以前公司一班同事都會同佢慶祝, 今日也不例外。

lunch 我們訂了枱去陶源酒家食飯, total 15個人迫埋在一張枱, 好熱鬧的。我們問太子爺要不要叫食壽飽?他話不要食, 最後我們没有叫到, 只叫了他想食的東西。sandy問他要不要聽生日歌?他話不用了, 於是我們一齊乾杯, 大家一齊講了一句 <生日快樂>, 他叫我們細聲d, 唔好咁張揚 . . . haha, 因為佢唔想俾人知道他又大一歲了。

飲到差不多, 大老闆剛剛從大陸趕到回來, 一齊為他的兒子慶祝。飲到差不多3點先走人。
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-06 03:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 3 日  星期四   晴天
 
渣打馬拉松!?

今日早上太子爺開咪宣佈有無同事有興趣跑渣打馬拉松, 是真的要落場跑個隻, 而不是去加油打氣的哪種參加。没有人理佢, 佢想我們陪佢一齊去參加, 但是没有人想去跑步, 佢還問了二次, 但是都是没有人要參加。

公司不太忙, 同家慧和chris chat 了很久的msn, d 時間就很快過去了。

lunch 叫了外賣, 食完飯後, 就同peggy 一齊去銀行入票。見時間有早, 我們就去apm 的扭蛋舖, peggy 擰了兩隻, 我没有合心水的, 之後就回公司了。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-03 10:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 2 日  星期三   晴天
 
意想不到的同事

昨晚部ndsl 打到没有電, 而差電器也壞了。今日lunch 打算去觀塘廣場看看有没有差電器賣。

今日lunch 打算去觀塘廣場食, 係大快活撞到 grace, 原本grace 己經排隊拿外賣, 但看見我, 我就叫她一齊食。同佢傾傾下, 唔知點解講開旅行的事, 原來她也去過星加坡, 她話星加坡個邊有個島, 是沙灘來的, 佢話超靚。原來grace 好勁, 識玩衝浪, 睇唔出佢咁文靜, 都會玩呢d。佢還約我夏天一齊去沙灘玩。hehe . . . 我話我只是識玩跳浪, 唔識玩衝浪的。

食完飯, 她就陪我去買 ndsl 差電器。connie食飯前, 也叫我幫她看看ndsl 差電器, 於是順便幫她買了一個。老闆話買兩個平宜一點給我。

呢排都不算太多工作, 所以都可以在公司online。表哥見我成日都用ebuddy, 他己經叫左我幾次用另一個 gizmo 這個程式, 但這個程式要安裝, 我宜家仲用緊我老闆部機, 點可以裝d程式在老闆的電腦裡, 真是想死咩?

其實之前表哥都有問我幾時黎星加坡, 我之前己經告訴他今年新年不來, 佢又問我幾時會再去?呢d嘢我鬼知咩?跟住佢話計劃今年再來香港, 他們真的有錢, 每年都會來香港一次。於是順勢話我黎唔到星加坡, 你來香港探我也一樣, hehe

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-02 10:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天
 
和舅父飲茶

 今日我, 媽媽, 婆婆和弟弟早上 10點去了黃大仙嘉年華酒家拿位, 隔了一陣, 舅父, 表妹, 表弟也來到。

飲茶的時候, 舅父沉默不作聲, 媽媽很擔心他, 勸他什麼都不要想, 於是媽媽叫他一家去旅行散散心, 但是舅父拒絶了, 於是媽媽話我們一家陪他們一齊去旅行。希望他們不要再不開心了 . . .

而我和表妹表弟一齊打 ndsl, 時間過得好快, 跟住我們就買單離開了。

由於表弟的假期功課還未做過, 所以舅父, 表妹和表弟就回家了。而媽媽, 弟弟下午也要去上班, 於是我們也回家了。

下午回到家, 看完<惡作劇2吻>第三集, <惡作劇2吻>真的很好看耶, 每一集都有KISS的鏡頭, 好羨慕依晨哦 . . . 最衰中視 cut 左六分鐘的床上戲呀!雖然cut 左d片段, 但看見第二輯的惡劇小綜多了笑的表情, 感覺佢同依晨好sweet 哦 . . .

今晚終於補追返所有日記啦. . . yeah

希望新的一年, 身邊的每一個朋友都開開心心, 身體健康。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-01 02:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 29 日  星期六   晴天
 
充當安慰家

今日早上10點幾入到表妹家, 表妹和表弟還未起身, 坐了一會兒, 阿婆就叫醒她們起身。她們梳洗完後, 坐左一陣, 表妹話不如中午出街食, 順便行下西田。

於是我們11點幾由表妹家出發行去新城市, 之後表妹提議去 <魚米之家>食lunch, 這裡食lunch 好貴耶, 要40元一個餐。

接著表妹帶我去新幹線逛, 之後就行西田, 打算到西田看一看yoga墊, 找到了一張有貓貓墊的yoga墊, 雖然蠻漂亮的, 但是張墊很薄, 最後還是決定不買了。我們就去西田超市逛了一會兒, 就行返秦石村買餸。

下午4點幾回到表妹家, 由於時間有早, 所以我和表妹一齊打了陣ndsl, 我們玩了 <cooking mama> 的對戰, 點知有點失望, 唔是對戰煮一碟餸出來, 而是對戰邊個打蛋打得快, 真的有點無聊。希望和表妹打下機, 佢心情好返d啦. . .

之後表妹有點累, 於是她就小睡一會, 我就看了她其中一本書, 書名叫 <我的低能之道>, 這本書d內容超爆笑, 笑死我了, 一路看一路笑, 點解會咁白痴的?佢d內容真是好抵死, 而且個作者又是叫<馬仔>, 真是好巧耶~

7點幾終於看完這本書, 而表弟亦去完教會回來, 阿婆就開始教表妹煮餸。

坐到9點幾, 就走人了。

希望表妹堅強d, 唔好再哭了, 今日看見她哭到雙眼超腫的, 希望佢快d無事 ~

舅父家所發生的大事, 實在令我覺得好氣憤!!!!

希望今日充當安慰家, 對表妹有用啦~

媽媽吩咐我, 多d陪下表妹, 得閒要打多d電話俾佢, 關心下佢, 希望佢快d無事啦 ~

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-12-30 02:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 28 日  星期五   晴天
 
發生大事件 ~

昨天晚上得知舅父家發生了大件事 ~ 今日媽媽打俾表妹, 表妹己經哭過不停, 她己經哭了兩天, 真的有點擔心她。明天短週, 打算到她家看看她, 安慰一下她。

原本明天是約了阿六去逛街的, 但實在有點不放心表妹, 只好下次和她再逛街了。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-12-28 09:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 27 日  星期四   晴天
 
聖誕後的第一個工作天

 從大陸回來了, 覺得我又放過聖誕假嗎?好像没有放過假一樣, 今日就要回公司上班了。

peggy 發現我畫甲了, 她話很漂亮, 而且很便宜耶。昨天peggy 的男友送了一部ndsl給她, 但只有一隻game, 於是她今日俾了張咭我, 等我回到家再過一些好玩的game 給她。

現在在努力補追日記中 ~

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-12-27 10:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 26 日  星期三   晴天
 
終於輪到爸爸俾罵 ~

 今日早上去了金豪食早餐, 之後媽媽就陪我去畫甲, 因為昨天經過一個商場, 他派了一張咭片俾我, 修甲+ 畫甲只是10元, 見這麼便宜, 於是好奇地去試下, 總共有三間舖位, 坐在我旁邊的太太話今朝早己經不算多人, 原來她每次上來, 也會到這間修甲, 她也試過很多間, 覺得這間是修得最好, 聽了後, 總算安心了, 因為聽完佢在其他修甲的經歷, 覺得自己没有進錯地方, 哈哈 ~ 之後有個男生走進來幫我修甲, 男生~ 我心想你得唔得嫁?識唔識修嫁?當佢幫我修完, 再上色的時候, 他再俾一些圖案我選擇要畫什麼在手甲上, 有很多都很靚, 大多數sample, 我在指繪書也看過, 實在花多眼亂,  我叫他幫我襯, 於是他話幫我畫一些簡單的花, 我點頭示好, 於是他就開始畫花了, 畫了一隻手指, 己經覺得好靚, 媽媽也話好漂亮, 媽媽見畫得咁靚, 她也想畫甲, 但可惜她剛剛剪去手指甲, 只好等下次了, 最後他再幫我上其他顏色在朵花上。好快就修好了, 和隔離修甲的阿太聊天, 原來幫我修甲的男生己經有3年經驗, 阿太也讚佢, 於是付錢的時候, 我問了哪個男生叫什麼名字, 下次回來, 再找他幫我畫。媽媽還給他小費。

之後就陪媽媽去salon 焗油, 整左好耐先弄好, 之後就回家, 收拾行李。我們己經買好4點的車票, 收拾好行李才1點, 媽媽話拿埋行李, 出去食lunch, 之後就坐車回香港。我心想駛唔駛咁早出去呀!有成3
個小時, 食飯都唔駛食咁耐啦, 駛唔駛咁急呀?我同爸爸堅決反對, 於是最後決定2:15分才出去食lunch。我就親這段時間, 訓一會兒才出去食lunch。

我們去了椰林閣食lunch, 今日的lunch 好好味哦 ~ 食完都是3:06分, 實在太早了, 我話坐到3:40分才行過去搭車, 點知媽媽又話早d去, 於是我們很早去到哪兒等車。

我只感到這次回大陸和上次去日本一樣, 只有很趕, 不是旅行享受, 是一個趕的旅程, 咩都要急, 試問這樣的旅程, 你還會享受嗎?今次的旅程是媽媽罵得爸爸最多, 上次日本之旅就是我, 今次就輪到爸爸, 我覺得没有必要這麼勞氣的, 唔通媽媽更年期, 咩都醋。

回到香港的家差不多7點, 之後等埋弟弟放工, 就出街食飯了。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-12-27 11:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天
 
晨早回大陸
今朝早7:30起身去洗手間, 點知媽媽叫我唔好訓, 刷牙洗臉後, 就回大陸, 於是我就話如果咁早返, 我唔返大陸了, 點知最後爭取到8點起身, 再訓多半小時才返大陸, 是心不咁情不願的上去。

之後在九龍塘會合埋爸爸一齊搭火車去羅湖, 今日返大陸實在太多人, 我們由九龍塘企到入羅湖, 點知爸爸見到咁多人過關, 又話唔去, 佢決定返轉頭, 於是他俾媽媽罵了一頓就回家了。

我和媽媽在深圳買火車票的時候, 爸爸又突然出現, 他又俾媽媽罵了一頓。爸爸話因為由羅湖回九龍塘好麻煩, 又要唔知點走返去羅湖回九龍塘的月台, 最後選擇返大陸。

返到樟木頭, 我和爸爸先到屋企附近的新都會酒店攞位飲茶, 媽媽就回家叫弟弟下來。飲完茶, 己經10點幾, 之後回家休息了一會。由於爸爸和媽媽清潔屋企, 所以我和弟弟就出去逛電腦城, 因為想買一隻photoshop 支援新的window, 但最後找不到, 只見到有阿五之前借我的photoshop, 但不支援我個window, 最後什麼也没有買。

逛到1點幾, 就同弟弟去左大家樂食lunch。食完lunch 就繼續逛, 今次回樟木頭, 發現好多事物都改變, 是變好了, 現在樟木頭的士每一架都是黃色+綠色, 好似香港咁, 每一架的士都是紅色, 而且樟木頭開了一間新的大型商場 - apm, 估唔到樟木頭變到一個小香港一樣咁, 連apm都有, 但好多的商店都未開張, 還是等所有店舖開了, 再找機會逛逛。

之後我們就逛碟舖, 雖然有一些新的台劇, 但對它們的興趣不大, 有 <櫻野3+1>, <18禁不禁> . . . 而韓劇也没有想看的, 反而最奇待的惡作劇2吻還未有, 所以最後什麼也没有買, 買到的只有一隻韓國電影 <初雪之戀> 是李準基做的, 只對這部電影感興趣。

逛完, 就坐10元的士回家。回到家, 我實在太累了, 於是沉睡了很久, 我諗我訓了2-3小時。下午4點幾5點, 就陪爸爸和媽媽落街食一點小食, 再逛一會兒, 我們就去餐廳食飯, 食完飯再送弟弟搭車回深圳。

經過火車站的一個商場, 有個人派了一張修甲的咭片給我, 還介紹修甲+畫甲只需10元, 原本打算送完弟弟上車後, 才去畫甲, 但爸爸又驚我地危險, 只准我們逛天和商場, 而他就回家休息, 我們買了一些零食, 媽媽又話想去生果街個邊逛, 之後順路就逛埋百佳超市, 逛完超市, 和媽媽食完宵夜才回家。

回到家己經12點幾, 我就看完<初雪之戀>才去沖涼, 沖完涼, hea 左陣先上床訓覺。 
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-12-28 10:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 24 日  星期一   晴天
 
平安夜 ~ Merry Christmas

今日是平安夜 ~ Merry Christmas

lunch 我們一班同事繼續 christmas party 2, 我們很早之前己訂了元氣sushi 和 KFC, 中午12:35分, 我, Sandy 和 Peggy出去apm 拿外賣, 之後kiki再join 埋我地一齊回公司。

差不多1:30先回到公司, 開始我們的christmas party 2, 由很多嘢食, 叫了兩個元氣sushi 拼盤, 一碟大拼盤剌身, 沙津, 還有很多散叫的sushi, 而 kfc 買了一個火雞桶套餐和一個108的9件雞套餐, 仲有薯片添, 真是一個大食會, 好似回到學校一樣咁, 食得好開心耶。

食完, 我們才記得我們未影相, 於是我們就係咁影相, 影影下相, mandy 發現太子爺褲錬未到站, 笑死我地, 因為當時太子爺拿住相機幫我們拍照, 最後他幫我們影完相才去整理, 超爆笑的。他整理好後, 我們就話要一齊擺同一個post 來影相。



大食會期間, lion 問太子爺有無得早放工, 太子爺開頭話要諗下, 之後他俾我們4:30做完手頭上的工作就可以下班了, 實在太開心, 有得早放工。

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-12-28 10:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 22 日  星期六   晴天
 
party 過後的精神不足
由於昨天和同事唱k, 唱到零晨3點, 回到家沖埋涼己經3:30, 就立刻上床訓覺了。

今朝早唔知醒, 9點才俾婆婆叫起床, 於是立刻梳洗完就趕回公司, 9:50分才回到公司, 今日個人暈暈地, 好累呀 ~ 點知回到公司, 發現 send 唔到和收唔到 email, 根本做不到什麼, 更加無咩心機做嘢。但是今朝我竟然很忙, 不停接電話, 又俾forwarder 追文件的, 時間好快就過去了。

收工前, sandy 個仔仔上來公司, 於是和她的仔仔影左張相, 就一齊走人囉~

 
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-12-28 11:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]