| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 8 日 星期二 
| 做了一隻碗的yoga |
今日放工搭MTR去黃大仙地鐵站, 再行過去新蒲崗JOIN 埋家慧。家慧想食M 記, 於是我們就去了越秀廣場的M記, 今晚食了 紫菜味的 shake shake 薯條, 正~ 食完之後, 就坐在係m記同家慧傾左陣, 我們8:20分就離開m記。
我們係越秀廣場逛了一陣, 就去工聯會了。上到工聯會, 就有個指示牌叫我們上四樓, 我們上到去, 就打開門, 點知原來上一班還未下課, 而我們就走左入去 。之後我就去洗手間換衫, 但個洗手間真是 超細, 好難換衫哦, 而且又没有掛東西的地方, 真的很不方便。
上一班下課啦. . . 我見到有 一個年輕的男生, 之後還見到一個中年男仕, 估唔到男生都會來學yoga, 這一班很多師奶哦 ~
之後就輪到我們了, 個課室和當代的哪個差不多。開頭我和家慧都以為會有好多師奶, 點知呢班得一個師奶, 一班total 有12人, 其他學生都很年輕, 大約20左右。我們坐好了, 就開始做yoga, 開頭只是做d 好簡單的的拉筋動作, 之後就開始慢慢做一d 比較複雜的動作, 今晚的動作大部份之前joyce都没有教過。今晚主要扒底做的動作為多, 做了很多類似 <碗> 的post, d 手腳離晒地, 得返個肚係點地, 做做下, 真的有點累。
我們做錯了post, 個 miss和助教都會繼個指導, 個miss 都ok靚女, 而助教是miss個老公, 真的很恩愛耶 ~ 我想miss 大約30頭, 都好年輕。覺得今晚上堂的氣氛都很好, d post大部份都未做過, 而且miss 和助教一人負責6個人, 都不錯。
做到最後, 我和旁邊的女生做到斷氣, 之後我地係到 大笑, 哈 . . .超攪笑的。
下課後, 同 miss 傾左幾句, 原來佢教左好耐yoga, 佢由今朝教到宜家, 嘩 . . . 真是勁。她話落堂後, 她還要去教私人 yoga。
家慧問miss今晚的動作算不算最難?miss 話再難仲有, 家慧問miss 下堂係唔係又是做呢d post?miss話會因應我們當日的狀態而去決定俾d 咩動作給我們做。不過覺得呢個miss 都攪得 ok, 打算下一季也會再報yoga。
之後就同家慧坐小巴回家了。
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-09 10:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

2008 年 1 月 7 日 星期一 
| 我也很想去北海道哦 |
今日JOANNE 回來囉, 她去了北海道玩了五日, 她話在北海道的時候, 落了三日雪, 她玩了滑雪+ 浸温泉+開滑雪單車, 超好玩的, 真是 好羡慕 . . . 她還買了白痴戀人+帆立貝給我們作手信。
上星期六發現 做錯嘢, 預左今日回到公司實俾 mandy 駡, 但最後她没有駡我, 好順利解決了這件事情, 這樣才安心下來。
之後mandy 拿了一張由政府統計處發出的一封信, 內容是關於 <如何填寫進出口報關單的研討會>, mandy 就叫我去聽這個研討會, 之後回來寫返份report 俾佢。其實我唔太想寫份report, 打算不如 錄低所有內容, 回到公司, 她們自己再播返來聽。於是她就幫我填了份報名表格再fax埋過去。但是我阿姐connie 唔知道mandy 要我去聽這個研討會的, 要找機會跟connie 講返聲先ok。
lunch叫了<講飲講食>, 幾個同事話一齊夾份食, 於是叫了三盒飯, 五個人share, 其實唔是好夠食, 不過大家一齊share, 一齊傾計蠻 開心的。
小豬2月23日在香港舉行演唱會, 終於等到他來香港開演唱會囉 ~ 我和小敏打算去看, 真的要密切留意, 希望買到佢演唱會的門票啦 ~ |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-08 12:01 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2008 年 1 月 6 日 星期日 
| 假期就這樣過去了 |
阿婆打算入表妹家住一星期。
下午在家睡了一整天, 真的很累。屋企人個個都返夜, 所以今晚只好自己一個落樓下上海舖食晚飯。食完飯, 就趕回家看8點鐘李克勤主持的哪個節目。其實我覺得星期日晚播的節目都很好看, 7點的傑出華人, 我都覺得好好看。之前覺得10點做的茶煲阿四無咁好看, 但最近看了一集, 覺得這套韓劇都幾 攪笑, 所以現在都有追這套韓劇。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-07 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2008 年 1 月 5 日 星期六 
| 與同事去街 |
| 今日放工約了grace 一齊去花園街逛, 逛到下午5點幾就回家了。
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-06 03:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2008 年 1 月 4 日 星期五 
| 太子爺生日 |
今日太子爺正日生日, 以前公司一班同事都會同佢慶祝, 今日也不例外。
lunch 我們訂了枱去陶源酒家食飯, total 15個人迫埋在一張枱, 好熱鬧的。我們問太子爺要不要叫食壽飽?他話不要食, 最後我們没有叫到, 只叫了他想食的東西。sandy問他要不要聽生日歌?他話不用了, 於是我們一齊乾杯, 大家一齊講了一句 <生日快樂>, 他叫我們細聲d, 唔好咁張揚 . . . haha, 因為佢唔想俾人知道他又 大一歲了。
飲到差不多, 大老闆剛剛從大陸趕到回來, 一齊為他的兒子慶祝。飲到差不多3點先走人。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-06 03:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2008 年 1 月 3 日 星期四 
| 渣打馬拉松!? |
今日早上太子爺開咪宣佈有無同事有興趣跑渣打馬拉松, 是真的要落場跑個隻, 而不是去加油打氣的哪種參加。没有人理佢, 佢想我們陪佢一齊去參加, 但是没有人想去跑步, 佢還問了二次, 但是都是没有人要參加。
公司不太忙, 同家慧和chris chat 了很久的msn, d 時間就很快過去了。
lunch 叫了外賣, 食完飯後, 就同peggy 一齊去銀行入票。見時間有早, 我們就去apm 的扭蛋舖, peggy 擰了兩隻, 我没有合心水的, 之後就回公司了。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-03 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2008 年 1 月 2 日 星期三 
| 意想不到的同事 |
昨晚部ndsl 打到没有電, 而差電器也壞了。今日lunch 打算去觀塘廣場看看有没有差電器賣。
今日lunch 打算去觀塘廣場食, 係大快活撞到 grace, 原本grace 己經排隊拿外賣, 但看見我, 我就叫她一齊食。同佢傾傾下, 唔知點解講開旅行的事, 原來她也去過星加坡, 她話星加坡個邊有個島, 是沙灘來的, 佢話超靚。原來grace 好勁, 識玩衝浪, 睇唔出佢咁文靜, 都會玩呢d。佢還約我夏天一齊去沙灘玩。hehe . . . 我話我只是識玩跳浪, 唔識玩衝浪的。
食完飯, 她就陪我去買 ndsl 差電器。connie食飯前, 也叫我幫她看看ndsl 差電器, 於是順便幫她買了一個。老闆話 買兩個平宜一點給我。
呢排都不算太多工作, 所以都可以在公司online。表哥見我成日都用ebuddy, 他己經叫左我幾次用另一個 gizmo 這個程式, 但這個程式要安裝, 我宜家仲用緊我老闆部機, 點可以裝d程式在老闆的電腦裡, 真是 想死咩?
其實之前表哥都有問我幾時黎星加坡, 我之前己經告訴他今年新年不來, 佢又問我幾時會再去 ?呢d嘢我鬼知咩 ?跟住佢話計劃 今年再來香港, 他們真的有錢, 每年都會來香港一次。於是順勢話我黎唔到星加坡, 你來香港探我也一樣, hehe |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-02 10:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2008 年 1 月 1 日 星期二 
| 和舅父飲茶 |
今日我, 媽媽, 婆婆和弟弟早上 10點去了黃大仙嘉年華酒家拿位, 隔了一陣, 舅父, 表妹, 表弟也來到。
飲茶的時候, 舅父沉默不作聲, 媽媽很 擔心他, 勸他什麼都不要想, 於是媽媽叫他一家去旅行散散心, 但是舅父拒絶了, 於是媽媽話我們一家陪他們一齊去旅行。希望他們不要再不開心了 . . .
而我和表妹表弟一齊打 ndsl, 時間過得好快, 跟住我們就買單離開了。
由於表弟的假期功課還未做過, 所以舅父, 表妹和表弟就回家了。而媽媽, 弟弟下午也要去上班, 於是我們也回家了。
下午回到家, 看完<惡作劇2吻>第三集, <惡作劇2吻>真的很 好看耶, 每一集都有KISS的鏡頭, 好羨慕依晨哦 . . . 最衰中視 cut 左六分鐘的床上戲呀!雖然cut 左d片段, 但看見第二輯的惡劇小綜多了 笑的表情, 感覺佢同依晨好sweet 哦 . . .
今晚終於補追返所有日記啦. . . yeah
希望新的一年, 身邊的每一個朋友都開開心心, 身體健康。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2008-01-01 02:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 12 月 29 日 星期六 
| 充當安慰家 |
今日早上10點幾入到表妹家, 表妹和表弟還未起身, 坐了一會兒, 阿婆就叫醒她們起身。她們梳洗完後, 坐左一陣, 表妹話不如中午出街食, 順便行下西田。
於是我們11點幾由表妹家出發行去新城市, 之後表妹提議去 <魚米之家>食lunch, 這裡食lunch 好貴耶, 要40元一個餐。
接著表妹帶我去新幹線逛, 之後就行西田, 打算到西田看一看yoga墊, 找到了一張有貓貓墊的yoga墊, 雖然蠻漂亮的, 但是張墊 很薄, 最後還是決定不買了。我們就去西田超市逛了一會兒, 就行返秦石村買餸。
下午4點幾回到表妹家, 由於時間有早, 所以我和表妹一齊打了陣ndsl, 我們玩了 <cooking mama> 的對戰, 點知有點失望, 唔是對戰煮一碟餸出來, 而是對戰邊個打蛋打得快, 真的有點無聊。希望和表妹打下機, 佢心情好返d啦. . .
之後表妹有點累, 於是她就小睡一會, 我就看了她其中一本書, 書名叫 <我的低能之道>, 這本書d內容 超爆笑, 笑死我了, 一路看一路笑, 點解會咁白痴的?佢d內容真是好抵死 , 而且個作者又是叫<馬仔>, 真是好巧耶~
7點幾終於看完這本書, 而表弟亦去完教會回來, 阿婆就開始教表妹煮餸。
坐到9點幾, 就走人了。
希望表妹堅強d, 唔好再哭 了, 今日看見她哭到雙眼超腫的, 希望佢快d無事 ~
舅父家所發生的大事, 實在令我覺得好氣憤  !!!!
希望今日充當安慰家, 對表妹有用啦~
媽媽吩咐我, 多d陪下表妹, 得閒要打多d電話俾佢, 關心下佢, 希望佢快d無事啦 ~ |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-12-30 02:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 12 月 28 日 星期五 
2007 年 12 月 27 日 星期四 
| 聖誕後的第一個工作天 |
從大陸回來了, 覺得我又放過聖誕假嗎?好像没有放過假一樣, 今日就要回公司上班了。
peggy 發現我畫甲了, 她話很漂亮, 而且很便宜耶。昨天peggy 的男友送了一部ndsl給她, 但只有一隻game, 於是她今日俾了張咭我, 等我回到家再過一些好玩的game 給她。
現在在努力補追日記中 ~ |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-12-27 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 12 月 26 日 星期三 
| 終於輪到爸爸俾罵 ~ |
今日早上去了金豪食早餐, 之後媽媽就陪我去畫甲, 因為昨天經過一個商場, 他派了一張咭片俾我, 修甲+ 畫甲只是10元, 見這麼便宜, 於是好奇地去試下, 總共有三間舖位, 坐在我旁邊的太太話今朝早己經不算多人, 原來她每次上來, 也會到這間修甲, 她也試過很多間, 覺得這間是修得 最好, 聽了後, 總算安心了, 因為聽完佢在其他修甲的經歷, 覺得自己没有進錯地方, 哈哈 ~ 之後有個男生走進來幫我修甲, 男生~ 我心想 你得唔得嫁? 識唔識修嫁?當佢幫我修完, 再上色的時候, 他再俾一些圖案我選擇要畫什麼在手甲上, 有很多都很 靚, 大多數sample, 我在指繪書也看過, 實在花多眼亂, 我叫他幫我襯, 於是他話幫我畫一些簡單的花, 我點頭示好, 於是他就開始畫花了, 畫了一隻手指, 己經覺得 好靚, 媽媽也話好漂亮, 媽媽見畫得咁靚, 她也想畫甲, 但可惜她剛剛剪去手指甲, 只好等下次了, 最後他再幫我上其他顏色在朵花上。好快就修好了, 和隔離修甲的阿太聊天, 原來幫我修甲的男生己經有3年經驗, 阿太也讚佢, 於是付錢的時候, 我問了哪個男生叫什麼名字, 下次回來, 再找他幫我畫。媽媽還給他小費。
之後就陪媽媽去salon 焗油, 整左好耐先弄好, 之後就回家, 收拾行李。我們己經買好4點的車票, 收拾好行李才1點, 媽媽話拿埋行李, 出去食lunch, 之後就坐車回香港。我心想駛唔駛咁早出去呀!有成3個小時, 食飯都唔駛食咁耐啦, 駛唔駛咁急呀?我同爸爸堅決反對, 於是最後決定2:15分才出去食lunch。我就親這段時間, 訓一會兒才出去食lunch。
我們去了椰林閣食lunch, 今日的lunch 好好味哦 ~ 食完都是3:06分, 實在太早了, 我話坐到3:40分才行過去搭車, 點知媽媽又話早d去, 於是我們很早去到哪兒等車。
我只感到這次回大陸和上次去日本一樣, 只有很趕, 不是旅行享受, 是一個 趕的旅程, 咩都要急 , 試問這樣的旅程, 你還會享受嗎?今次的旅程是媽媽罵得爸爸最多, 上次日本之旅就是我, 今次就輪到爸爸, 我覺得没有必要這麼勞氣的, 唔通媽媽更年期, 咩都醋。
回到香港的家差不多7點, 之後等埋弟弟放工, 就出街食飯了。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-12-27 11:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

2007 年 12 月 25 日 星期二 
| 晨早回大陸 |
今朝早7:30起身去洗手間, 點知媽媽叫我唔好訓 , 刷牙洗臉後, 就回大陸 , 於是我就話如果咁早返, 我 唔返大陸了, 點知最後爭取到8點起身, 再訓多半小時才返大陸, 是心不咁情不願的上去。
之後在九龍塘會合埋爸爸一齊搭火車去羅湖, 今日返大陸實在太多人, 我們由九龍塘企到入羅湖, 點知爸爸見到咁多人過關, 又話唔去, 佢決定返轉頭, 於是他俾媽媽 罵了一頓就回家了。
我和媽媽在深圳買火車票的時候, 爸爸又突然出現, 他又俾媽媽罵了一頓。爸爸話因為由羅湖回九龍塘好麻煩, 又要唔知點走返去羅湖回九龍塘的月台, 最後選擇返大陸。
返到樟木頭, 我和爸爸先到屋企附近的新都會酒店攞位飲茶, 媽媽就回家叫弟弟下來。飲完茶, 己經10點幾, 之後回家休息了一會。由於爸爸和媽媽清潔屋企, 所以我和弟弟就出去逛電腦城, 因為想買一隻photoshop 支援新的window, 但最後找不到, 只見到有阿五之前借我的photoshop, 但不支援我個window, 最後什麼也没有買。
逛到1點幾, 就同弟弟去左大家樂食lunch。食完lunch 就繼續逛, 今次回樟木頭, 發現好多事物都改變, 是變好了, 現在樟木頭的士每一架都是黃色+綠色, 好似香港咁, 每一架的士都是紅色, 而且樟木頭開了一間新的大型商場 - apm, 估唔到樟木頭變到一個小香港一樣咁, 連apm都有, 但好多的商店都未開張, 還是等所有店舖開了, 再找機會逛逛。
之後我們就逛碟舖, 雖然有一些新的台劇, 但對它們的興趣不大, 有 <櫻野3+1>, <18禁不禁> . . . 而韓劇也没有想看的, 反而最奇待的惡作劇2吻還未有, 所以最後什麼也没有買, 買到的只有一隻韓國電影 <初雪之戀> 是 李準基做的, 只對這部電影感興趣。
逛完, 就坐10元的士回家。回到家, 我實在太累了, 於是沉睡了很久, 我諗我訓了2-3小時。下午4點幾5點, 就陪爸爸和媽媽落街食一點小食, 再逛一會兒, 我們就去餐廳食飯, 食完飯再送弟弟搭車回深圳。
經過火車站的一個商場, 有個人派了一張修甲的咭片給我, 還介紹修甲+畫甲只需10元, 原本打算送完弟弟上車後, 才去畫甲, 但爸爸又驚我地危險, 只准我們逛天和商場, 而他就回家休息, 我們買了一些零食, 媽媽又話想去生果街個邊逛, 之後順路就逛埋百佳超市, 逛完超市, 和媽媽食完宵夜才回家。
回到家己經12點幾, 我就看完<初雪之戀>才去沖涼, 沖完涼, hea 左陣先上床訓覺。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-12-28 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

2007 年 12 月 24 日 星期一 
| 平安夜 ~ Merry Christmas |
今日是平安夜 ~ Merry Christmas
lunch 我們一班同事繼續 christmas party 2, 我們很早之前己訂了元氣sushi 和 KFC, 中午12:35分, 我, Sandy 和 Peggy出去apm 拿外賣, 之後kiki再join 埋我地一齊回公司。
差不多1:30先回到公司, 開始我們的christmas party 2, 由很多嘢食, 叫了兩個元氣sushi 拼盤, 一碟大拼盤剌身, 沙津, 還有很多散叫的sushi, 而 kfc 買了一個火雞桶套餐和一個108的9件雞套餐, 仲有薯片添, 真是一個大食會, 好似回到學校一樣咁, 食得 好開心耶。
食完, 我們才記得我們未影相, 於是我們就係咁影相, 影影下相, mandy 發現 太子爺褲錬未到站, 笑死我地, 因為當時太子爺拿住相機幫我們拍照, 最後他幫我們影完相才去整理, 超 爆笑的。他整理好後, 我們就話要一齊擺同一個post 來影相。

大食會期間, lion 問太子爺有無得早放工, 太子爺開頭話要諗下, 之後他俾我們4:30做完手頭上的工作就可以下班了, 實在 太開心, 有得 早放工。 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-12-28 10:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2007 年 12 月 22 日 星期六 
| party 過後的精神不足 |
由於昨天和同事唱k, 唱到零晨3點, 回到家沖埋涼己經3:30, 就立刻上床訓覺了。
今朝早唔知醒, 9點才俾婆婆叫起床, 於是立刻梳洗完就趕回公司, 9:50分才回到公司, 今日個人暈暈地, 好累呀 ~ 點知回到公司, 發現 send 唔到和收唔到 email, 根本做不到什麼, 更加無咩心機做嘢。但是今朝我竟然很忙, 不停接電話, 又俾forwarder 追文件的, 時間好快就過去了。
收工前, sandy 個仔仔上來公司, 於是和她的仔仔影左張相, 就一齊走人囉~
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2007-12-28 11:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 50 | »
|