| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 17 日 星期五 
| 請假去澳門 |
由於下個星期六和日, 成家人到澳門玩, 但是為獨我一個人要返半日工,
媽媽計劃一早到澳門, 而她就叫我放工後才到澳門找她們,
oh ~ 竟然拋下我一個人, 於是我就想請年假去,
因為覺得佢地入去先, 而我放工後入去, 好麻煩, 到時都唔知去邊到搵返佢地,
媽媽叫我到時係酒店等佢, 但是始終覺得唔太好,
(可能經過上次的失散慘痛經歷, 我唔想再發生了 ~ 我唔要
,
如果再發生多一次咁的經歷, 我以後都唔會再踏入澳門了)
於是我問老闆 “如果我請星期六, 扣有薪大假, 會扣半日還是一日?”
聽到佢的答案後 ~ 傻眼, 佢話 “照正常來講就扣一日, 但是有時我就會扣半日”
聽到後, 咁即是要睇你個日心情啦,
如果你心情好就扣半日, 如果心情唔好就扣一日,
無一個明確的規定, 我好難請假, 呢個答案簡直是無 “寧” 兩可,
咁即係叫我點呀!請又唔係, 唔請又唔係, 咁即係要睇下自己好唔好彩,
撞唔撞得正你個心情, 我覺得自己有d似買緊大細, 賭一舖
其實我唔介意扣糧的, 但是今個月扣糧真是好唔抵,
今個月只有28天, 而我公司的計糧法, 係將薪金 ÷ 28天 X total返左幾多日工,
即是 8000元÷ 28天 X 27天 (仲要扣 mpf), 即是我請一天假期, 要扣286元,
如果其他月份請假會著數好多, 因為有30天 OR 31天,
咁樣除返開, 一天都唔會扣很多錢,
我有想過請病假, 但是一個月病了兩次, 有好似請得太多病假, 有點兒過份,
因為請病假, 我只需要付上170元, 而請病假是最化算, 最後還是打銷這個念,
唔理咁多啦, 還是扣年假了便是, 費時咁麻煩嘛
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-17 07:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2006 年 2 月 16 日 星期四 
| 康復中 . . . |
今日己經無咳得咁厲害了, 感覺好多了,
我諗我個病應該差唔多好返, 真的太好了,
yeah ∼ 到時去台灣, 我就可以食盡
台灣的美食了
晚上繼續我的明星志願 3, 哈哈 . . . 個fd send左d攻略俾我,
所以我成功簽了四個藝人, 並組團了,
呢隻game真是好好玩, 希望能夠打羸呢隻game 啦,
由於時間的關係, 寫住咁多先, 我要去打機了 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-16 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2006 年 2 月 15 日 星期三 
| 136食素 |
下午媽媽打電話問我, 我們book個間澳門酒店送唔送埋早餐,
跟住我阿頭就聽到我同我媽媽的對話內容,
因為我阿頭坐在我的後面, 所以佢一定聽到,
真是超唔想俾佢知道我去旅行的事, 因為佢一知道又會變臉和俾說話我聽,
跟住佢問我 "咩你去旅行咩?幾時去?" (當時佢係變了臉問我這個問題),
跟住我話我星期六下午過澳門, 絶對唔會影響我的工作, 佢聽到後才放心,
之後就俾說話我聽
, 去旅行當然復活節假期去嘛, 有咁多日假期,
我仲未同佢講我去完澳門隔兩天會到台灣旅行的事,
因為我估到佢的臉色一定會超難看, 說話就一定難聽, 所以我暫時都唔想俾佢知道我去旅行的事, 我現在只好等個團firm實左, 我同老闆請假的時候, 才告訴佢
晚上約了136食飯, 因為三妹要俾返馬來西亞的手信給我們,
我們就到太子食素, 我們食完飯後, 坐在餐廳聊了很久才買單閃人,
之後去左花園街逛了一會兒, 就各自回家了
p.s. 很多謝三妹送我們的一朵
玫瑰花 (>"< 嘻嘻 . . . 咁大個女, 第一次收花呀!我會好好保存這枝花的>"<) 和手信 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-16 07:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2006 年 2 月 14 日 星期二 
| 情人節快樂 |
今日是情人節耶 ~ 祝大家情人節快樂
距離去旅行的日子, 仲有14天, 時間過得很快,
唔知成唔成團呢?好想旅行社快D通知我們交尾數,
交得尾數就一定成團的, 咁我就可以向公司請假了,
每一天都不想上班, 我想可能是我厭惡這份工作的關係吧!
今日我問老闆係唔係開 BACK TO BACK LC給南京的工廠,
點知佢很兇的對我說 “我一早同你講開LC給南京”,
但是LC都有幾種, 我點知你想開邊種俾supplier呀?
我唔知我當然問多你一聲, 以免出錯,
問多你一聲也不願回答, 這樣我好難繼續我的工作,
到最後, 佢回應我一句 “開普通的LC出去就可以”,
聽到後, 我有些擔心
, 因為我從來都未開過普通的LC,
我只開過 Transfer LC 和 BACK TO BACK LC,
我擔心我開錯了, 又不知被佢 K 幾多頓 ~ 傻眼
這個連我阿頭都未開過, 心想這次我死定了, 没有人幫我,
我只好硬著頭皮開出來吧 ~ 真的不想上班
. . . 無奈 >”< |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-14 07:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2006 年 2 月 13 日 星期一 
| 與阿三看中醫 |
早上打去辦台證的機構問 “拿台證需要帶備什麼文件?”,
哪個人說 “要帶護照正本, 身份證及條碼,
如果唔能夠親身黎拿台証, 就需要帶護照正本, 身份證 (copy)及條碼”
今日還是咳得很厲害, 而且還有痰, 食西藥還是不管效,
媽媽話食西藥無效, 就要轉看中醫了, 所以打算今日放工去看中醫,
下午阿三問我個病好了未?於是我告訴她還未好, 打算今日放工去看中醫,
因為阿三個病都未好, 於是佢放工同埋我一齊去看中醫,
原本睇開個位女中醫未返香港, 所有只有男中醫,
我們原本打算睇男中醫, 等了一會兒, 女中醫從大陸趕回來,
所以我們轉看女中醫, 女中醫話我面色很差 (塊面很青和黃),
希望食完d中藥會好d啦 . . .
回到家我就立即dl 惡作劇之吻第20集, 今集大結局了,
哇 . . . 我用了15分鐘就dl完, 真是好快就dl完了,
唔講住啦, 我要去看台劇了, 元暢你等我 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-13 08:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2006 年 2 月 12 日 星期日 
| 買喇叭 |
由於屋企部電腦喇叭壞了, 下午等埋弟弟放工就出黃金買喇叭,
買完喇叭, 同弟弟食完下午茶就回家了,
今日頭很痛, 所以回到家就小睡一會兒,
晚上, 就上網辦台證, 哇塞 ~ 超快批核, 我填完send出去後,
就即時通知己批核, 還告訴我一個條碼, 到時拿證就拿這個條碼去便可以,
原本無諗過咁快辦台證, 因為距離去旅行尚有一段日子,
但是媽媽叫我早點申請, 因為她說遲早也要申請, 不要預咁遲才去申請,
怕到時申請唔到, 就麻煩了, 所以我就今晚上網申請台證了
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-13 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2006 年 2 月 11 日 星期六 
| 買旅遊保 |
早上返工撞到陳杏儀, 我同佢講今日約左覺欣小敏和bovia食lunch,
陳同學知道bovia黎, 所以佢就唔join我地一齊食lunch,
中午人齊後, 我們就去左apm的和民居食飯,
我地今次食飯的目的是主要買旅遊保, 食到3點幾, 曾媽媽也一齊join我地,
我地坐到和民居五點幾就閃人了,
之後同佢地行左一陣, 就各自回家食飯了
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-13 08:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2006 年 2 月 10 日 星期五 
| 生病中 . . . 下午告病假 |
我的病嚴重了 (咳得很厲害, 而且鼻涕和咳都有痰), 我唔想再拖個病,
因為我想在旅行前養好身子, 所以決定今日去看醫生
今日早上8點起床, 梳洗完後, 就立即搭車到樂富看醫生,
原本我真的不想上班, 因頭很痛, 經過一輪上不上班的掙扎後, 我最後決定還是上班吧!
因為我去澳門可能要請假, 加上又要請假去旅行, 驚請咁多假唔是咁好,
還是頂硬上吧 . . . 唔想上班, 亦都有另一個原因,
因為我怕回到公司受寒流侵襲, 我個病仲病得更嚴重, 食完藥都没有用, 我是怕這一點
回到公司大堂, 我咳得很厲害, 周圍的人都望著我,
早上十點幾的時候, 我覺得很凍, 同事繼續開著冷氣 + 風扇,
我哪時己經穿了四件衣服 (2件衫 + 1件褸 + 1件羽絨背心), 我覺得我很誇張,
我真是頂唔順了, 加上食完藥很累, 我真的很想很想訓返一覺, 於是我決定中午食飯閃人,
1點的時候, 我就走入老闆房, 告訴佢我想請半日病假, 老闆也知道我唔舒服,
於是佢叫我將急的文件交給fanny幫我完成, 但是我根本無急的文件和嘢做,
我走的時候, 告訴fanny我請了半天病假, 而手頭上没有急的文件和嘢留底給她,
佢回應我一句 "無就最好啦", 我聽到了這句, 簡直令我傻眼,
你個時病了去旅行也留下你的工作給我幫你完成, 我也没有半點怨言,
我宜家只是請半日病假, 而且也没有任何事需要你幫我完成,
竟然講出這句話, 我也無嘢講 . . . 算了, 算了, 還是好好養好我個病吧!
反正她們是冷血的, 有時她們對我講的話有點過份, 真是令我很生氣,
我覺得大家都是同事, 講話有時唔需要太過份,
1. fanny知道我腳底還有一粒血管瘤, 她叫我在新年的時候, 到醫院做埋手術,
因為新年有咁多日假, 做完手術, 仲可以在家裡好好休息, 而且唔會影響公司的工作進度,
平時咁忙, 無時間給你請假到醫院做手術, 佢當然唔想我係平時請假去做手術, 因為佢就要做埋
我的工作, 如果係新年做手術的話, 咁樣佢就唔駛幫我
2. 佢亦唔鐘意我請假去旅行, 佢會俾一d好難聽的說話給我聽, 佢話請假最好等公司淡季先好去
總之看淡一點, 咁樣就唔會唔開心了 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-10 08:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

2006 年 2 月 9 日 星期四 
| 生病中 . . . |
早上上班的時候, 阿大致電給我, 告訢我曾媽媽也跟我們一起去旅行,
阿大想我幫佢致電旅行社報名, 於是我就立即致電旅行社,
團行社的職員表示我們哪個團還有位, 所以曾媽媽也可以加進去,
於是我中午食完lunch, 就立即到觀塘廣場新華旅行社交訂金,
報名個時, 我覺得佢職員d服務態度唔多好,
千祈唔好俾我去旅行撞著佢呀, 如果哪個人做我地個團的領隊,
領隊費我一定唔會俾多佢呀, 咁的服務態度你別妄想了,
咁的服務態度邊會吸引顧客光顧呢?呢間分行認真唔掂, 服務態度有待改進,
嚴重感冒, 成身軟賴賴, 致電給南京 Samantha 的時候, 被她發現我生病了,
她說我的聲音己經變晒, 覺得我應該患上嚴重的感冒, 還叫我多喝水和休息,
我都好想休息, 但是諗諗下都係唔好 . . . 還是頂硬上去返工吧!
下午的時候, 有點發燒, 成身發冷, 今日我己經穿了兩件衣服 + 背心羽絨,
我覺得自己著咁多件衫都有點變態, 但是無辦法, 公司真的太凍了,
我的同事繼續開大個冷氣 + 風扇, 而我就繼續包我的雲吞,
我昨天開了一卷新的廁紙, 今日己經用剩 1/4,
今日包了一大籮雲吞, 仲可以拿得出去買添 . . . 無奈中渡過,
只好慨嘆我身子弱, 成日生病
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-09 08:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2006 年 2 月 7 日 星期二 
| 與陳杏儀食lunch |
今日早上返工又手撞到陳杏儀同學, 佢原來個頭係 high light, 而唔是全頭染,
因為上次見佢個頭係全頭金髮, 所以,以為佢全個頭染,
今日佢同我講染呢個頭好貴, 不過佢無講價錢, 我亦無問,
之後, 佢話我宜家成個人唔同左 (也是和以前一樣呀!没有變呀!)
我都唔知有邊度唔同左, 我話可能佢太耐有見過我, 所以覺得我唔同左
我告訴她, 我們三月去旅行的事, 她即時的反應是記得買手信俾佢,
跟住佢話我地報哪個團很平宜, 之後佢就約我下次出黎食lunch,
我話你得閒先啦 . . . 因為我約了她幾次, 她都說很忙, 然後推掉約會,
中午食lunch的時候, 我諗住走去觀塘廣場食腸粉和魚蛋,
我行到地鐵站的時候, 陳杏儀打俾我, 於是佢今日得閒,
於是我就上返寫字樓大堂等佢, 然後我們就到紅螞蟻食lunch,
我們今日食飯勁多話題, 因為太耐無見, 原來佢之前電過髮,
覺得唔多好睇, 所以最近整負離子 + 染底色 + high light + 焗油,
整左900幾元, 真的很貴呀 ~ 而且佢還一次做咁多嘢, 頭髮好傷,
我很想見下佢電髮後的樣貌, 哈哈 . . . 好奇嘛,
之後佢同我講佢公司係海逸食團年飯的時候, 撞到陳太 & sammy sir,
而陳太& sammy sir問完陳杏儀的近況後, 就問及五妹的近況,
哈哈 . . . 睇黎sammy & 陳太都好掛住五妹,
五妹睇黎你要搵下miss & 阿sir食飯啦 . . . 俾佢知道你的近況,
哈哈 . . . 我們還聊一些浸温泉的事, 因為我地去旅行浸哪個温泉是不可以穿泳衣,
所以陳同學話我地好勇敢, 嘻嘻 . . . 因為會俾人見到晒,
我話唔緊要啦, 你有的嘢, 我都有, 只是我多左一個
大肚腩 & 肥膏,
我們傾左好多嘢, 之後因為差唔多夠鐘上班,
於是我們就買單走人,
宜家每日在倒數旅行的日子, 只要等多
21天, 就出發了 ~ yeah
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-07 09:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2006 年 2 月 6 日 星期一 
| 返工日 |
今日第一天上班, 感覺不算太忙, 有d嘢做, d時間好快過,
一返到公司, 我桌面己經放了開工利事 (100元), 老闆俾的利事 (20元),
我公司只有三個同事結婚了, 但有一個結左婚的同事, 今年則没有俾利事我們,
真可惜
~ 咁又少左20元的收入,
不過今日有個上海supplier專程坐飛機來派大利事給我們,
我無諗過佢今年會俾咁多給我們, 600元人民幣, 往年佢只俾200元港幣,
哈哈 . . .
心諗這600元可以留來下次返大陸買碟用, 呵呵 ~
今年公司没有開年飯, 所以今日中午好多同事都没有帶飯,
唔講咁多啦 . . . 我要打機了
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-06 07:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2006 年 2 月 5 日 星期日 
| 陪李嘉敏買套裝 |
中午同屋企人飲完茶後, 就同李嘉敏出旺角, 因為佢想買寫字樓套裝,
佢話宜家特價, 想襯宜家入貨, 但是佢仲有兩年才畢業,
我就唔建議佢買套裝, 因為覺得太早買定, 而且著套裝去見工有d跨張,
不過佢好想買, 咁咪陪佢出去睇下,
首先去新世紀廣場, 第二站花園, 第三站旺中, 尾站朗豪坊,
今日行左好多路, 超累, 點知最後佢都無買到, 只買了一件恤衫,
總算有d收穫, 而我就没有買嘢,
最後我就同佢一齊搭車回家了
回到家, 休息一會兒, 繼續我的明星志願 3, 超好玩,
我不停係咁打, 爸爸叫我早點洗澡, 但是我没有理會, 繼續我的大戰,
10點幾我才肯關機, 去洗澡,
呢排我同我弟弟都狂打明星志願, 因為真是好好玩,
我弟弟佢己經簽了兩個歌手, 但是我玩黎玩去都簽唔到歌手,
game入面d人都唔理我
, 我只好積極培訓旗下歌手啦 . . . . |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-06 06:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2006 年 2 月 4 日 星期六 
| 報團 |
早上到舅父家坐了一會, 我們就去沙田麗都酒家飲茶,
因為舅母識人, 所以一去到就有位,
飲到1點幾, 因為媽媽要上班, 所以買單走人,
媽媽上班, 而舅父就回家了, 因為今日約左阿大和阿六3點去沙田報團,
所以我係西田行左一陣, 等她們來找我,
人齊後, 我們再逛多一遍咁多間旅行社才報團, 最後我們還是選擇新華,
今次團費加晒離境稅和雜費都只是2448元, 好抵呀!
而航班日期和時間己經出埋, 咁就真是太好了,
早上8:10分的飛機, 晚上10:45分到港,
諗起都己經令人奇待, 報完團, 我們幾個也特別開心
,
報完團, 我們三個係沙田行了一陣, 阿大就回家, 而我同阿六就去大家樂醫肚,
8點幾, 我就同阿六一起搭車回家了 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-06 06:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2006 年 2 月 3 日 星期五 
| 與弟弟逛黃金 |
因為呢幾日掛住打機, 所以好幾日都没有寫日記了,
襯今日得閒補寫返日記先 . . .
今日弟弟放假, 下午與他到黃金買game,
我同佢一齊買左3隻正版p.c. game, 買完game之後, 我們食完下午茶就回家了,
回到家, 我己經急不及待裝
明星志願 3, 裝完後, 就俾弟弟玩,
今晚我都無玩過隻game, 不過聽弟弟話明星志願 3 好好玩, 令我超想玩 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-06 06:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2006 年 2 月 1 日 星期三 
| 看醫生 |
昨天痾了4次, 很辛苦, 於是食了一點成藥, 昨天訓了一整日,
從來都未試過這樣的, 整個人很累和軟賴賴的,
今天早上起來的時候, 己經覺得好了一點, 媽媽叫我起床去看醫生,
於是我們吃完早餐, 就去看醫生了, 今日大部份的醫生也開始營業,
今日很多人來看醫生, 醫生話我是腸胃炎 + 感冒 + 胃液倒流,
叫我不要食油膩的食物, 我在診所食完藥, 就同媽媽行了一陣吉之島就回家了 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-01 12:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 50 | »
|