星之菓子
○∼♁星之樂園 ♁∼○
因為碰到這麼多事,我才會改變
不!應該是說:
我,不得不
其實,有時,
改變也可能是件好事件!!!
chuenwingma
暱稱: Wing
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
免費的北海道旅行
完來一個人返大陸係咁...
註定我和你無緣了 . ....
旅行前後一直生病
不要耶 ~
文章分類
全部 (738)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
chris 的日記
最近訪客
最近沒有訪客
生日倒數
日誌統計
文章總數: 738
留言總數: 711
今日人氣: 3
累積人氣: 28705
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 17 日  星期五   晴天
 
請假去澳門

由於下個星期六和日, 成家人到澳門玩, 但是為獨我一個人要返半日工,
媽媽計劃一早到澳門, 而她就叫我放工後才到澳門找她們
,
oh ~ 竟然拋下我一個人, 於是我就想請年假去
,
因為覺得佢地入去先, 而我放工後入去, 好麻煩, 到時都唔知去邊到搵返佢地
,
媽媽叫我到時係酒店等佢, 但是始終覺得唔太好
,
(
可能經過上次的失散慘痛經歷, 我唔想再發生了 ~ 我唔要 ,
如果再發生多一次咁的經歷, 我以後都唔會再踏入澳門了
)
於是我問老闆 如果我請星期六, 扣有薪大假, 會扣半日還是一日?

聽到佢的答案後 ~ 傻眼, 佢話 照正常來講就扣一日, 但是有時我就會扣半日
聽到後, 咁即是要睇你個日心情啦,
如果你心情好就扣半日, 如果心情唔好就扣一日
,
無一個明確的規定, 我好難請假, 呢個答案簡直是無  兩可
,
咁即係叫我點呀!請又唔係, 唔請又唔係, 咁即係要睇下自己好唔好彩
,
撞唔撞得正你個心情, 我覺得自己有d似買緊大細, 賭一舖


其實我唔介意扣糧的, 但是今個月扣糧真是好唔抵,
今個月只有28, 而我公司的計糧法, 係將薪金 
÷ 28 X total返左幾多日工
,
即是 8000
÷ 28 X 27天 (仲要扣 mpf), 即是我請一天假期, 要扣286
,
如果其他月份請假會著數好多, 因為有30 OR 31
,
咁樣除返開, 一天都唔會扣很多錢
,

我有想過請病假, 但是一個月病了兩次, 有好似請得太多病假, 有點兒過份
,
因為請病假, 我只需要付上170, 而請病假是最化算, 最後還是打銷這個念
,
唔理咁多啦, 還是扣年假了便是, 費時咁麻煩嘛
 

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-17 07:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 16 日  星期四   晴天
 
康復中 . . .

今日己經無咳得咁厲害了, 感覺好多了,
我諗我個病應該差唔多好返, 真的太好了
,
yeah ∼ 到時去台灣, 我就可以食盡 台灣的美食了

晚上繼續我的明星志願 3, 哈哈 . . . fd sendd攻略俾我
,
所以我成功簽了四個藝人, 並組團了
,
呢隻game真是好好玩, 希望能夠打羸呢隻game
啦,
由於時間的關係, 寫住咁多先, 我要去打機了

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-16 08:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 15 日  星期三   晴天
 
136食素

下午媽媽打電話問我, 我們book個間澳門酒店送唔送埋早餐,
跟住我阿頭就聽到我同我媽媽的對話內容
,
因為我阿頭坐在我的後面, 所以佢一定聽到
,
真是超唔想俾佢知道我去旅行的事, 因為佢一知道又會變臉和俾說話我聽
,
跟住佢問我 "咩你去旅行咩?幾時去
?" (當時佢係變了臉問我這個問題),
跟住我話我星期六下午過澳門, 絶對唔會影響我的工作, 佢聽到後才放心
,
之後就俾說話我聽 , 去旅行當然復活節假期去嘛, 有咁多日假期
,
我仲未同佢講我去完澳門隔兩天會到台灣旅行的事
,
因為我估到佢的臉色一定會超難看, 說話就一定難聽, 所以我暫時都唔想俾佢知道我去旅行的事, 我現在只好等個團firm實左, 我同老闆請假的時候, 才告訴佢


晚上約了136食飯, 因為三妹要俾返馬來西亞的手信給我們,
我們就到太子食素, 我們食完飯後, 坐在餐廳聊了很久才買單閃人
,
之後去左花園街逛了一會兒, 就各自回家了


p.s.
很多謝三妹送我們的一朵 玫瑰花 (>"< 嘻嘻 . . . 咁大個女, 第一次收花呀!我會好好保存這枝花的>"<) 和手信

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-16 07:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 14 日  星期二   晴天
 
情人節快樂

今日是情人節耶 ~ 祝大家情人節快樂

距離去旅行的日子, 仲有14, 時間過得很快,
唔知成唔成團呢?好想旅行社快D通知我們交尾數
,
交得尾數就一定成團的,  咁我就可以向公司請假了
,
每一天都不想上班, 我想可能是我厭惡這份工作的關係吧!

今日我問老闆係唔係開 BACK TO BACK LC給南京的工廠,
點知佢很兇的對我說 我一早同你講開LC給南京
,
但是LC都有幾種, 我點知你想開邊種俾supplier呀?

我唔知我當然問多你一聲, 以免出錯,
問多你一聲也不願回答, 這樣我好難繼續我的工作
,
到最後, 佢回應我一句 開普通的LC出去就可以
,
聽到後, 我有些擔心 , 因為我從來都未開過普通的LC
,
我只開過 Transfer LC  
BACK TO BACK LC,
我擔心我開錯了, 又不知被佢 K 幾多頓 ~ 傻眼

這個連我阿頭都未開過, 心想這次我死定了, 没有人幫我,
我只好硬著頭皮開出來吧 ~ 真的不想上班 . . . 無奈 >”<

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-14 07:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 13 日  星期一   晴天
 
與阿三看中醫

早上打去辦台證的機構問 拿台證需要帶備什麼文件?”,
哪個人說 要帶護照正本, 身份證及條碼
,
如果唔能夠親身黎拿台証, 就需要帶護照正本, 身份證 (copy)及條碼


今日還是咳得很厲害, 而且還有痰, 食西藥還是不管效
,
媽媽話食西藥無效, 就要轉看中醫了, 所以打算今日放工去看中醫
,
下午阿三問我個病好了未?於是我告訴她還未好, 打算今日放工去看中醫
,
因為阿三個病都未好, 於是佢放工同埋我一齊去看中醫
,
原本睇開個位女中醫未返香港, 所有只有男中醫
,
我們原本打算睇男中醫, 等了一會兒, 女中醫從大陸趕回來
,
所以我們轉看女中醫, 女中醫話我面色很差 (塊面很青和黃
),
希望食完d中藥會好d
. . .

回到家我就立即dl 惡作劇之吻第20, 今集大結局了
,
. . . 我用了15分鐘就dl, 真是好快就dl完了
,
唔講住啦, 我要去看台劇了, 元暢你等我

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-13 08:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 12 日  星期日   晴天
 
買喇叭

由於屋企部電腦喇叭壞了, 下午等埋弟弟放工就出黃金買喇叭,
買完喇叭, 同弟弟食完下午茶就回家了
,
今日頭很痛, 所以回到家就小睡一會兒
,
晚上, 就上網辦台證, 哇塞 ~ 超快批核, 我填完send出去後
,
就即時通知己批核, 還告訴我一個條碼, 到時拿證就拿這個條碼去便可以
,
原本無諗過咁快辦台證, 因為距離去旅行尚有一段日子
,
但是媽媽叫我早點申請, 因為她說遲早也要申請, 不要預咁遲才去申請
,
怕到時申請唔到, 就麻煩了, 所以我就今晚上網申請台證了


想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-13 08:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 11 日  星期六   晴天
 
買旅遊保

早上返工撞到陳杏儀, 我同佢講今日約左覺欣小敏和bovialunch,
陳同學知道bovia, 所以佢就唔join我地一齊食
lunch,
中午人齊後, 我們就去左apm的和民居食飯
,
我地今次食飯的目的是主要買旅遊保, 食到3點幾, 曾媽媽也一齊join我地
,
我地坐到和民居五點幾就閃人了
,
之後同佢地行左一陣, 就各自回家食飯了


想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-13 08:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 10 日  星期五   晴天
 
生病中 . . . 下午告病假

我的病嚴重了 (咳得很厲害, 而且鼻涕和咳都有痰), 我唔想再拖個病,
因為我想在旅行前養好身子, 所以決定今日去看醫生

今日早上8點起床, 梳洗完後, 就立即搭車到樂富看醫生,
原本我真的不想上班, 因頭很痛, 經過一輪上不上班的掙扎後, 我最後決定還是上班吧!
因為我去澳門可能要請假, 加上又要請假去旅行, 驚請咁多假唔是咁好,
還是頂硬上吧 . . . 唔想上班, 亦都有另一個原因,
因為我怕回到公司受寒流侵襲, 我個病仲病得更嚴重, 食完藥都没有用, 我是怕這一點

回到公司大堂, 我咳得很厲害, 周圍的人都望著我,
早上十點幾的時候, 我覺得很凍, 同事繼續開著冷氣 + 風扇,
我哪時己經穿了四件衣服 (2件衫 + 1件褸 + 1件羽絨背心), 我覺得我很誇張,
我真是頂唔順了, 加上食完藥很累, 我真的很想很想訓返一覺, 於是我決定中午食飯閃人,
1點的時候, 我就走入老闆房, 告訴佢我想請半日病假, 老闆也知道我唔舒服,
於是佢叫我將急的文件交給fanny幫我完成, 但是我根本無急的文件和嘢做,
我走的時候, 告訴fanny我請了半天病假, 而手頭上没有急的文件和嘢留底給她,
佢回應我一句 "無就最好啦", 我聽到了這句, 簡直令我傻眼,
你個時病了去旅行也留下你的工作給我幫你完成, 我也没有半點怨言,
我宜家只是請半日病假, 而且也没有任何事需要你幫我完成,
竟然講出這句話, 我也無嘢講 . . . 算了, 算了, 還是好好養好我個病吧!
反正她們是冷血的, 有時她們對我講的話有點過份, 真是令我很生氣,
我覺得大家都是同事, 講話有時唔需要太過份,

1. fanny知道我腳底還有一粒血管瘤, 她叫我在新年的時候, 到醫院做埋手術, 
   因為新年有咁多日假, 做完手術, 仲可以在家裡好好休息, 而且唔會影響公司的工作進度, 
   平時咁忙, 無時間給你請假到醫院做手術, 佢當然唔想我係平時請假去做手術, 因為佢就要做埋
   我的工作, 如果係新年做手術的話, 咁樣佢就唔駛幫我

2. 佢亦唔鐘意我請假去旅行, 佢會俾一d好難聽的說話給我聽, 佢話請假最好等公司淡季先好去

總之看淡一點, 咁樣就唔會唔開心了
 

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-10 08:44 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天
 
生病中 . . .

早上上班的時候, 阿大致電給我, 告訢我曾媽媽也跟我們一起去旅行,
阿大想我幫佢致電旅行社報名, 於是我就立即致電旅行社
,
團行社的職員表示我們哪個團還有位, 所以曾媽媽也可以加進去
,
於是我中午食完lunch, 就立即到觀塘廣場新華旅行社交訂金
,
報名個時, 我覺得佢職員d服務態度唔多好
,
千祈唔好俾我去旅行撞著佢呀, 如果哪個人做我地個團的領隊
,
領隊費我一定唔會俾多佢呀, 咁的服務態度你別妄想了
,
咁的服務態度邊會吸引顧客光顧呢?呢間分行認真唔掂, 服務態度有待改進
,

嚴重感冒, 成身軟賴賴, 致電給南京 Samantha 的時候, 被她發現我生病了,
她說我的聲音己經變晒, 覺得我應該患上嚴重的感冒, 還叫我多喝水和休息
,
我都好想休息, 但是諗諗下都係唔好 . . . 還是頂硬上去返工吧!


下午的時候, 有點發燒, 成身發冷, 今日我己經穿了兩件衣服 + 背心羽絨,
我覺得自己著咁多件衫都有點變態, 但是無辦法, 公司真的太凍了
,
我的同事繼續開大個冷氣 + 風扇, 而我就繼續包我的雲吞
,
我昨天開了一卷新的廁紙, 今日己經用剩
1/4,
今日包了一大籮雲吞, 仲可以拿得出去買添 . . . 無奈中渡過
,
只好慨嘆我身子弱, 成日生病

 

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-09 08:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 7 日  星期二   晴天
 
與陳杏儀食lunch

今日早上返工又手撞到陳杏儀同學, 佢原來個頭係 high light, 而唔是全頭染,
因為上次見佢個頭係全頭金髮, 所以,以為佢全個頭染
,
今日佢同我講染呢個頭好貴, 不過佢無講價錢, 我亦無問
,
之後, 佢話我宜家成個人唔同左 (也是和以前一樣呀!没有變呀!
)
我都唔知有邊度唔同左, 我話可能佢太耐有見過我, 所以覺得我唔同左

我告訴她, 我們三月去旅行的事, 她即時的反應是記得買手信俾佢,
跟住佢話我地報哪個團很平宜, 之後佢就約我下次出黎食
lunch,
我話你得閒先啦 . . . 因為我約了她幾次, 她都說很忙, 然後推掉約會
,

中午食lunch的時候, 我諗住走去觀塘廣場食腸粉和魚蛋
,
我行到地鐵站的時候, 陳杏儀打俾我, 於是佢今日得閒
,
於是我就上返寫字樓大堂等佢, 然後我們就到紅螞蟻食
lunch,
我們今日食飯勁多話題, 因為太耐無見, 原來佢之前電過髮
,
覺得唔多好睇, 所以最近整負離子 + 染底色 + high light + 焗油
,
整左900幾元, 真的很貴呀 ~ 而且佢還一次做咁多嘢, 頭髮好傷
,
我很想見下佢電髮後的樣貌, 哈哈 . . . 好奇嘛
,

之後佢同我講佢公司係海逸食團年飯的時候, 撞到陳太
& sammy sir,
而陳太& sammy sir問完陳杏儀的近況後, 就問及五妹的近況
,
哈哈 . . . 睇黎sammy & 陳太都好掛住五妹
,
五妹睇黎你要搵下miss & sir食飯啦 . . . 俾佢知道你的近況
,

哈哈 . . . 我們還聊一些浸温泉的事, 因為我地去旅行浸哪個温泉是不可以穿泳衣
,
所以陳同學話我地好勇敢, 嘻嘻 . . . 因為會俾人見到晒
,
我話唔緊要啦, 你有的嘢, 我都有, 只是我多左一個 大肚腩 & 肥膏
,
我們傾左好多嘢, 之後因為差唔多夠鐘上班
,
於是我們就買單走人
,
宜家每日在倒數旅行的日子, 只要等多 21, 就出發了 ~ yeah

 

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-07 09:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 6 日  星期一   晴天
 
返工日

今日第一天上班, 感覺不算太忙, d嘢做, d時間好快過,
一返到公司, 我桌面己經放了開工利事 (100), 老闆俾的利事 (20
),
我公司只有三個同事結婚了, 但有一個結左婚的同事, 今年則没有俾利事我們
,
真可惜 ~ 咁又少左20元的收入
,
不過今日有個上海supplier專程坐飛機來派大利事給我們
,
我無諗過佢今年會俾咁多給我們, 600元人民幣, 往年佢只俾200元港幣
,
哈哈 . . . 心諗這600元可以留來下次返大陸買碟用, 呵呵
 ~
今年公司没有開年飯, 所以今日中午好多同事都没有帶飯,
唔講咁多啦 . . . 我要打機了

 

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-06 07:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 5 日  星期日   晴天
 
陪李嘉敏買套裝

中午同屋企人飲完茶後, 就同李嘉敏出旺角, 因為佢想買寫字樓套裝,
佢話宜家特價, 想襯宜家入貨, 但是佢仲有兩年才畢業
,
我就唔建議佢買套裝, 因為覺得太早買定, 而且著套裝去見工有d跨張
,
不過佢好想買, 咁咪陪佢出去睇下
,
首先去新世紀廣場, 第二站花園, 第三站旺中, 尾站朗豪坊
,
今日行左好多路, 超累, 點知最後佢都無買到, 只買了一件恤衫
,
總算有d收穫, 而我就没有買嘢
,
最後我就同佢一齊搭車回家了


回到家, 休息一會兒, 繼續我的明星志願 3, 超好玩,
我不停係咁打, 爸爸叫我早點洗澡, 但是我没有理會, 繼續我的大戰
,
10
點幾我才肯關機, 去洗澡
,
呢排我同我弟弟都狂打明星志願, 因為真是好好玩
,
我弟弟佢己經簽了兩個歌手, 但是我玩黎玩去都簽唔到歌手
,
game
入面d人都唔理我 , 我只好積極培訓旗下歌手啦 . . . .

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-06 06:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 4 日  星期六   晴天
 
報團

早上到舅父家坐了一會, 我們就去沙田麗都酒家飲茶,
因為舅母識人, 所以一去到就有位
,
飲到1點幾, 因為媽媽要上班, 所以買單走人
,
媽媽上班, 而舅父就回家了, 因為今日約左阿大和阿六3點去沙田報團
,
所以我係西田行左一陣, 等她們來找我
,
人齊後, 我們再逛多一遍咁多間旅行社才報團, 最後我們還是選擇新華
,
今次團費加晒離境稅和雜費都只是2448, 好抵呀!

而航班日期和時間己經出埋, 咁就真是太好了,
早上8:10分的飛機, 晚上10:45分到港
,
諗起都己經令人奇待, 報完團, 我們幾個也特別開心
,
報完團, 我們三個係沙田行了一陣, 阿大就回家, 而我同阿六就去大家樂醫肚
,
8
點幾, 我就同阿六一起搭車回家了

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-06 06:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 3 日  星期五   晴天
 
與弟弟逛黃金

因為呢幾日掛住打機, 所以好幾日都没有寫日記了,
襯今日得閒補寫返日記先
. . . 

今日弟弟放假, 下午與他到黃金買
game,
我同佢一齊買左3隻正版p.c. game, 買完game之後, 我們食完下午茶就回家了
,
回到家, 我己經急不及待裝 明星志願 3, 裝完後, 就俾弟弟玩
,
今晚我都無玩過隻game, 不過聽弟弟話明星志願 3 好好玩, 令我超想玩

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-06 06:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天
 
看醫生

昨天痾了4次, 很辛苦, 於是食了一點成藥, 昨天訓了一整日,
從來都未試過這樣的, 整個人很累和軟賴賴的,
今天早上起來的時候, 己經覺得好了一點, 媽媽叫我起床去看醫生,
於是我們吃完早餐, 就去看醫生了, 今日大部份的醫生也開始營業,
今日很多人來看醫生, 醫生話我是腸胃炎 + 感冒 + 胃液倒流,
叫我不要食油膩的食物, 我在診所食完藥, 就同媽媽行了一陣吉之島就回家了

想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2006-02-01 12:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]