亞媽話今朝發左個甩牙夢,係甩右邊門牙,
D解夢經常話甩牙係代表父母有事,
如果根據男左女右定論,右邊應該代表佢媽,
不過我媽D父母(公公、婆婆)早就過晒身,
我媽就話可能佢亞姨(都年過80)有事啦。
anyway得知此事之後都極之不安,
上網查一下,原來都好多相關資料,
有人話發甩牙夢代表佢壓力大,
有高登巴打話發過好多次都無咩事發生,
又有科學解釋點解呢個夢有代表親人有事,
通常親人有病(住院)自己緊張佢產生壓力,
有壓力就會發甩牙夢,然後親人出事,
就好似應驗左個夢咁,咦,又合理喎。
特此寫低睇下呢一兩禮拜內有無親人有事,
希望就乜事都無啦,唔希望任何人有事,
如果過左好長時間親人先有事當然唔算啦,
記得周星馳o既審死官定白面包青天有一段:
「我今日衾左你一巴80年之後你死左,
可唔可以告我謀殺?」如果今日發呢個夢,
80年之後應驗左可唔可以話個夢好靈?XD
|