人氣:45886 drummania : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
不明飛行記錄
drummania
暱稱: 不明飛行物體
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
photoshop壞hotkey
VR Chat電腦版
確定買cable
VR連電腦
VR Chat

:: 日誌分類 ::
全部 (1457)
藝發局 (32)
鍾情局 (34)
衣管局 (47)
金管局 (18)
怒正處 (108)
音統局 (36)
食環處 (160)
家計會 (55)
旅發局 (11)
娛濃處 (83)
康民處 (28)
教育處 (51)
勞工處 (140)
評機會 (297)
慄正局 (70)
碎務局 (122)
電檢處 (161)
影事處 (11)
未分類 (20)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 1457
留言總數: 3865
今日人氣: 13
累積人氣: 45886

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 1 月 11 日  星期日   晴天


亞媽發甩牙夢 分類: 慄正局

亞媽話今朝發左個甩牙夢,係甩右邊門牙,
D解夢經常話甩牙係代表父母有事,
如果根據男左女右定論,右邊應該代表佢媽,
不過我媽D父母(公公、婆婆)早就過晒身,
我媽就話可能佢亞姨(都年過80)有事啦。

anyway得知此事之後都極之不安,
上網查一下,原來都好多相關資料,
有人話發甩牙夢代表佢壓力大,
有高登巴打話發過好多次都無咩事發生,
又有科學解釋點解呢個夢有代表親人有事,
通常親人有病(住院)自己緊張佢產生壓力,
有壓力就會發甩牙夢,然後親人出事,
就好似應驗左個夢咁,咦,又合理喎。

特此寫低睇下呢一兩禮拜內有無親人有事,
希望就乜事都無啦,唔希望任何人有事,
如果過左好長時間親人先有事當然唔算啦,
記得周星馳o既審死官定白面包青天有一段:
「我今日衾左你一巴80年之後你死左,
可唔可以告我謀殺?」如果今日發呢個夢,
80年之後應驗左可唔可以話個夢好靈?XD




2015 年 1 月 10 日  星期六   晴天


過到吉芬大賽 分類: 評機會

幾乎日日都打一次吉芬大賽,打唔贏13關個BOSS,
5分鐘內要打2000萬血,平均每秒唔少過6.6萬輸出喎,
洗唔洗咁難呀?連我神裝妖打左咁多次都過唔到,
D平民裝妖仲洗玩?不過又係o既過唔到又唔係乜都無,
可以每日剩係過12關10日都可以換到盾裝備丫。

我硬係唔信邪係要過到佢,終於比我過到啦!!
雖然唔係非過不可,但過到果份滿足感令我爽大半日XD
我話晒都神裝一次都過唔到真係好對唔住套裝架。

要過呢關真係唔可以犯大錯,做漏一樣野都打定輸數,
但打左咁多次好少無出錯,要準備o既野同次序實在太多,
開場前換盾食護貝果凍HP水、開場後食天賜雞尾酒等,
完左次地領仲要搵位舖過第二次地領都好考技術,
有次順利舖好第二個地領點知手滑o禁錯地領衾左個地領,
仲要靠小小運氣,就算無出錯動貓發動唔夠密都可能唔夠力,
仲有OP聖誕帽服裝(MATK+10%)幫忙,先搞得掂,
之後趁聖誕帽未到期再打多次都係過唔番...

不過識得個高手妖用比平民裝好小小o既裝,
靠暴走魔法都穩定咁過吉芬大賽。




2015 年 1 月 8 日  星期四   晴天


keyboard mouse齊換電 分類: 評機會

舊居新電腦keyboard應該買番黎到衣家未換過電(好似係...
部所謂新電腦其實都唔新,睇番blog係2012年5月入手,
咦喂?即係keyboard舊電足足用左兩年半都無換過?
眾所周知無線keyboard d電好come用,可以come成咁?
近排打打下字間中會短暫性失靈,所以先換電,
有舊電仲漏晒野出黎,用燈泡check番1舊無電1舊微弱,
mouse都試過用用下停左陣,唔爭在啦一次過換埋,
開篇blog記一下,睇下下次換電又隔幾耐~




2015 年 1 月 7 日  星期三   晴天


初試充油式暖爐 分類: 評機會

蔥油餅就食得多,充油式暖爐就未試過,
一直都想有部暖爐可以好似冷氣咁,
開著全間屋都暖粒粒,幾年前買部暖風機,
就做唔到呢個效果,不過叫做用住先啦,
今日買左呢部就係正宗o既排骨型暖爐,
正式叫法係充油式暖爐,裡面裝住D油(?)
所以好重,拎番屋企果陣都拖住地黎行,
頂多咪拖爛個盒姐,開著左係無聲無色,
唔係著燈開左幾分鐘你都唔知佢有無開到,
哇真係好慢熱喎,15分鐘都未feel到暖,
開左兩個鐘先叫做暖DD,不過我無開窗,
個sales話要開窗有空氣比佢對流先暖,
下次再詳細測試下,熄佢果陣部機好熱,
熄左5分鐘都辣手,唔止發熱慢仲散熱慢。
sales話呢隻已經係新款式比傳統快40%,
唔係掛快左40%都仲咁慢?

用開果種發熱線暖風機(原理似風筒),
係就係好快熱,開著唔洗1分鐘就暖啦,
但有效範圍細,長期吹住會好乾旱,
而且局部熱得滯亦都唔多舒服。
市面上仲有一種叫對衡式暖爐,
聽講對衡式都做到大範圍暖,
拎上手仲輕過鴻運扇,兩隻手指都的得起,
不過sales話功效絕對比唔上充油式,
老實講試左晚部充油式都好似無乜料到咁,
對衡式仲弱過充油式真係難以想像...




2015 年 1 月 5 日  星期一   晴天


尋找他他醬的故事 分類: 食環處

半年前都有響blog寫過他他醬o既好味之處,
唔再多講啦,可以睇番題目:Tartar Sauce

問題係一般超級市場(百佳惠康)已經無再賣,
果陣唔知點解亞媽買到,我行咁多次都未見過有,
要買就只好尋求比較專業o既超級市場。

上次響希慎廣場o既超市買過丘比牌o既沙律醬,
要五十幾蚊,醬汁偏黃色,食落有D蛋黃味,
而且唔酸,好食過亞媽買果隻卡夫牌多多聲。

呢幾日又再響city super買左兩隻唔同品牌,
一隻係Colman's牌上面仲貼住咩野1814,
唔通係係始創於1814年?哇200年前就有?
咁巴閉?就試呢隻先,食落好酸,唔好味。

再試另一隻Beneticta牌,呢隻就似丘比果隻味,
只係少左D蛋味,都好好食。

比較過4隻唔同o既他他醬,好食度排名分別係:
1.丘比 2.Beneticta 3.卡夫 4.Colman's