人氣:45826 drummania : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
不明飛行記錄
drummania
暱稱: 不明飛行物體
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
photoshop壞hotkey
VR Chat電腦版
確定買cable
VR連電腦
VR Chat

:: 日誌分類 ::
全部 (1457)
藝發局 (32)
鍾情局 (34)
衣管局 (47)
金管局 (18)
怒正處 (108)
音統局 (36)
食環處 (160)
家計會 (55)
旅發局 (11)
娛濃處 (83)
康民處 (28)
教育處 (51)
勞工處 (140)
評機會 (297)
慄正局 (70)
碎務局 (122)
電檢處 (161)
影事處 (11)
未分類 (20)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 1457
留言總數: 3865
今日人氣: 18
累積人氣: 45826

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2014 年 12 月 13 日  星期六   晴天


屋企又破正財啦 分類: 家計會

要黎o既都係要黎,強制驗窗終於殺到黎我地呢邊,
舊居o既鐵窗唔合規格實屬意料中事,
但突然要出一筆錢呢D無妄之災點都肉赤。

原來負責驗窗o既並唔係房屋署直屬人員,
而係外判比D裝修公司,驗埋整埋一條龍服務,
驗完條友報價要兩萬幾,都真係幾金!
好話唔好聽個價任佢開o既,佢係唔係都話唔合格,
就大把生意啦,又話要搭棚,講起就把扯火!
查實對面座大廈做緊外牆翻新工程,
係唔係都搭左棚,所以佢地衣家整窗就慳番筆,
我地呢邊都應該就快翻新,好衰唔衰家下黎驗窗,
頂佢!即係要硬食個搭棚,仲話要一個月內答覆,
等大廈翻新一次過整埋丫嘛,D裝修公司緊係笑晒啦,
佢地恨不得你呢頭拆完棚果頭又搭過收兩次錢呀!

亞媽問過街坊佢地都無咁貴,都係搵第D師傅格格價,
再睇下用邊個整,唔一定要用驗窗果條友。




2014 年 12 月 12 日  星期五   晴天


又一首一聽鐘情o既歌~德瑪西亞 分類: 音統局

睇RO神裝妖術過吉芬魔法大賽o既影片,
BGM一聽鐘情,留言問作者係乜歌,
等左幾日終於答覆,原來係德瑪西亞,
應該係LOL主題曲(無玩開LOL唔清楚)

我一向buy尾浦由己果D歌,夠波蘭壯闊,
呢首風格唔似由己果D,但都夠壯志激情,
旋律已經一流,睇埋歌詞更加熱血,
響腦海中不斷replay。




2014 年 12 月 11 日  星期四   晴天


RO又出問題 分類: 評機會

維修完妖術就轉唔到魔,咒術仲慘,打完怪D怪唔肯死,
仲有劍士快速回復同主教個淨化都short埋,
雖然話只係顯示問題,但都嚴重影響手感!
咁大問題諗住佢緊急熄機搶修啦,點知到衣家都未解決!
唔係諗住等到下星期維護先肯搞呀fa?咩態度呀?
維護完妖術出事都唔係第一次,記得有次維護完,
妖術D自然波去到某D版圖無攻擊判定,哇咁仲洗玩?
果次好快熄機搶修,不過呢次就置之不理。




2014 年 12 月 10 日  星期三   晴天


衣家7-11買點數都無印花 分類: 碎務局

OK便利店一向買點數唔送印花,買親點都會揀些粉,
但衣家連7-11買點數都無印花,要草印花就更難啦。
咁又係o既,買點數都有印花不如8達通增值都送印花?
(雖然唔知7-11收幾多傭,可能100蚊點數7-11收10蚊)
聽講OK便利店連買煙呀酒呀都無印花,咁就苛刻D,
靠買幾包薯片草印花,買到塞爆衣櫃都未換到公仔啦。
不過對我黎講問題唔大,我一向都懶得換公仔,
D印花都係送比朋友多,平時買親都3百幾個印花連住,
數都有排數,過左期o既印花我都係當佢貼紙用,
寄信比人果陣用黎貼住信封口一流~ XD




2014 年 12 月 9 日  星期二   晴天


大6劇藏經閣 分類: 電檢處

大6劇向來無論選角、背景、音樂都極之老土,
又唔知點解十套有九套都係以二戰打日軍為題材,
我明係要人民勿忘家仇國恨,都唔洗套套都抗日假?
唯一比較見得人o既就係古裝片/武俠片,
果D咩野雍正皇朝、甄環傳質素甚至稱得上出色,
最近播套叫藏經閣o既武俠片,咁我呢個武俠廚又睇下啦,
估唔到古裝劇都要滲入打倭寇(日本仔)o既梗,
個故事都係走日系熱血少年動漫果D flow,
即係個主角乜都唔識無端端一步登天習得蓋世武功,
跟住又開埋後宮,呢D flow其實響金庸筆下作品都常見,
本來當係睇下D皇道劇情輕鬆下都無壞丫,
但套野勁多低能情節,越睇越覺得侮辱自己智慧果隻囉,
中間D橋段唔浪費筆墨(?)去講,例牌又講結局,
最後大佬居然因為唔信枝大砲有料到而企定定被射死,
咁死法...係就係估你唔到,係估唔到咁硬膠囉!
寫劇本條友個腦係咪裝屎架?咁都比你諗到?

每次首播完場(係呀,大6電視台同1集1日播幾次架)
都搵套戲D演員著住衣家D衫講解番套戲相關o既補元,
咁做其實一下子將觀眾拉番出現實,好破壞氣氛,
膠劇算啦無乜所謂,其他科幻片就唔好黎呢套啦!