本來係d名人玩,不過短短呢個禮拜,
呢股風氣已經完全蔓延至身邊o既朋友,
公司同事、舊同事、舊同學、舊網友等,
有d人更變本加勵林完再林做找數王。
老實講,開頭玩果批人真係幾in幾型,
不過衣家先黎玩只係跟風同無個性,
呢種舉動已經變左質,亦發生唔少意外,
例如有人向自己d狗隻林冰水搞出狗命,
亦有家長向自己d小朋友林,咁會病架,
玩還玩唔好妄顧動物或他人健康安危。
甚至有種好似連鎖咀咒信咁樣,
比人tag左唔做正衰仔,陶傑講得好o岩,
好多人o既心態都係想睇人出醜姐,
不過今日我響plurk同facebook發表聲明,
本人唔會亦唔希望參與呢項活動,
如果有人tag我即刪好友。
我覺得咁樣仲型,做善事原意係好,
但要人威迫利誘先識捐錢咩?咁只係找數,
都唔發自內心,真心做善事又洗乜IBC?
世上仲有好多須要幫助o既人,
幫ALS之餘亦唔好忽略其他慈善團體。
|