新居遲早都要買個mon,所以衣家買定無壞o既,
暫時用黎駁macbook air,長期睇11寸畫面堅辛苦架。
係咁耳打探d mon o既行程,都諗過買番viewsonic架,
所謂做生不如做熟丫嘛,舊居用開呢隻都兩年好地地,
只係略嫌內置喇叭唔夠力,你知啦夏天長開風扇、冷氣,
好嘈架嘛,viewsonic開到最大聲都聽唔清楚。
想要o既心水規格要有1個VGA、2個HDMI、內置喇叭,
係就係可以買外置喇叭、HDMI都可以買分插,
唔好忘記電腦已經好多線,仲多幾條線睇到都痴線。
見有隻飛利蒲符合我規格,而且仲強調內置5v喇叭,
viewsonic只係3v,咁有過之而無不及何解唔試下?
不過無DVI頭都係輸蝕,驚第時買到部野插DVI...
個職員解釋番DVI頭可以用轉換頭插落HDMI,
咁都好d,一於就拍版啦。 |