唔講唔知市面上買到o既外置HD預設行NTSC,
一買番黎用mac機係抄唔到野上去,只係讀到,
要先做個步驟,一係就將佢format做FAT格式,
去磁碟工具程式揀清除然後揀FAT格式,
雖然PC同mac都用到但單一檔案唔可以過4.7Gb,
一係將佢format做mac機制式(只有mac機先讀到)
再唔係就將佢format做exFAT,兩邊都用得,
而且無4.7Gb限制,仲有個方法就係裝Tuxera,
咁就唔洗format即刻抄野落個NTSC HD度。
暫時試過響macbook抄8Gb野落去唔洗3分鐘,
呢個速度幾滿意,幣在backup公司server d file,
個server頻寬慢,8Gb野要over 40分鐘呢...
就算將server d野抄左落部機之後再抄落HD,
抄落機都係要40分鐘,無慳到時間。
|