人氣:45927 drummania : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
不明飛行記錄
drummania
暱稱: 不明飛行物體
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
photoshop壞hotkey
VR Chat電腦版
確定買cable
VR連電腦
VR Chat

:: 日誌分類 ::
全部 (1457)
藝發局 (32)
鍾情局 (34)
衣管局 (47)
金管局 (18)
怒正處 (108)
音統局 (36)
食環處 (160)
家計會 (55)
旅發局 (11)
娛濃處 (83)
康民處 (28)
教育處 (51)
勞工處 (140)
評機會 (297)
慄正局 (70)
碎務局 (122)
電檢處 (161)
影事處 (11)
未分類 (20)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 1457
留言總數: 3865
今日人氣: 17
累積人氣: 45927

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2011 年 11 月 27 日  星期日   晴天


克服單車徑 分類: 娛濃處

星期一踩過公園個單車徑,
無辦法一氣呵成環繞一週,
特別係灣位都要停一停車再起動。
經過禮拜四晚再踩熟d,
今日再挑戰單車徑,成功環繞3週目!
不過踩完後架單車擺上樓上,
聽講條車呔每個禮拜都要入一入氣,
踩埋呢次下次再踩都要入氣先踩到,
而我都未買入氣果舊野,
應該會無踩得咁頻密。




2011 年 11 月 26 日  星期六   晴天


Laurence響我屋企見到果d野 分類: 慄正局

呢件事我都諗緊寫唔寫好,某程度上都想淡忘左佢。
話說Laurence又黎我屋企hea,咁我同佢響客廳吹水啦,
講緊佢前公司d操底同事,我就食緊西餅,
傾傾下佢神色有異,問「你屋企係咪有果d野?」
然後打眼色示意我身後邊,我當堂呆滯左。
佢話見到廚房響大約離地唔夠1米高突然有執啡色毛髮,
慢慢攝番入去,當時我坐響張疏化係背向住廚房,
屋企得我同Laurence兩個人,亦無任何小動物...
事後送番Laurence落街答車,討論番件事,
佢話唔係眼花,好實在地形容到果件物體o既型狀,
我都唔敢即刻番番屋企住,到佢上車後都仲同佢傾電話。
最慘唔係響街見到,係自己個單位,都仲要住落去架嘛,
當晚訓教都勁驚,形住形住,杯弓蛇影,
有一下訓著左突然責醒左,望到天花版橫樑位有舊黑影,
就好似Laurence形容果件物件o既形狀咁,
慢慢消失左,我都叫左一聲「喂?」出黎,
果野我唔肯定我係咪眼花,似係太驚而產生幻覺,
亦可能真係果d野,又或者係夢境o既殘像...
不過我20年黎都未見過呢種幻覺,
亦未試過夢o既影像會響睜開眼出現...
而我印像中當時個夢都唔係好野(唔係點會責醒?)
但完全唔記得內容(責醒果一刻已經諗唔番內容係乜)
總之就係好驚,打呢篇blog時都仲好驚。




2011 年 11 月 23 日  星期三   晴天


盲跟潮流 分類: 衣管局

香港人有種盲目跟潮流o既習性,
唔經過自己o既審美眼光去買野。
好似最近興o既係衫袖手爭位貼塊布o既款,
老實講我覺得好畫蛇添足囉,
更令我諗起以前老夫子畫乞衣o既技巧,
就係響件衫度縫塊布上去。
心諗邊個會買?又真係有身邊o既人話買左。
之前女裝hit過d毛毛鞋,又係勁奇怪囉。
緊貼潮流唔係壞,但都要識分靚同肉酸,
唔係只會輪為商人o既獵物。




2011 年 11 月 22 日  星期二   晴天


環狀頸巾 分類: 衣管局

呢種秋涼天氣又未洗著到厚及及,著開d長袖T-shirt,
但圓領位略嫌單調,所以加多條頸巾就fit啦,
近排見到d環狀頸巾好似幾方便,只係8字形咁撓兩個圈,
直接笠落頭就得,唔會有條巾頭或巾尾hea出黎條條fing,
又唔怕行行下跌左條頸巾或比風吹甩。
之前響izzue見到有隻民族patten款幾靚,賣6百幾蚊,
呢個價錢都唔係問題,可惜摸落手幾吉下,
咁o既價錢o既布質都咁?失敗。
響其他衫鋪都睇唔arm心水,一係就靚patten但唔係環狀。
今日響BSX見到有條patten OK o既環狀頸巾,盛惠230,
最重要摸落好舒服,呢d先係頸巾架嘛!成交。
講開頸巾,我一直都覺得頸巾最唔值錢,根本就係買塊布,
衫褲都要裁要逢要造工,頸巾基乎乜都無賣幾百幾搵笨下。




2011 年 11 月 21 日  星期一   晴天


doppelganger215單車 分類: 娛濃處

對上果次踩單車都差唔多兩年前(2010年頭)
要等約齊人去大尾督就蚊訓,自己一個去咁遠又唔慣,
一直都想買架單車,咁就可以keep住隔一排踩,
終於忍唔住手買左架doppelganger215玩下,
(詳情: http://www.doppelganger.jp/product/215/ )
呢架$3120可摺有防震,同牌子同size可摺仲有$2570,
就係爭個防震,同埋渣手位比較窄。
對上有隻$7770,爭兩倍價錢就係因為夠輕身。
仲有$2540,係可摺系列size最大,同普通單車一樣。
本來想買呢架,但考盧到阻訂同難以上公車而打消。
買左番去就即刻去附近d公園o既單車徑試車,
哇,條路好窄!絕對唔適合初哥,踩得勁辛苦,
又阻住其他踩者,咁去單車徑以外o既地方踩啦,
發覺好多都有牌列出唔比踩單車,過份!
咁大o既公園都唔踩得可以係邊度踩?踩馬路?
我仲係新手邊敢踩馬路,咁即係唔洗踩啦?
港島區洗唔洗咁拙拙迫人呀?踩個單車都唔比?
所以話係港島區長大o既人多數唔識踩單車係正確o既。
衣家真係有d後悔買,後悔在驚有可能得物無所用。
呢幾日再物識一下附近有咩好地方可以踩啦,
真係無o既話可能都要將架單車賣出去...