呢件事我都諗緊寫唔寫好,某程度上都想淡忘左佢。
話說Laurence又黎我屋企hea,咁我同佢響客廳吹水啦,
講緊佢前公司d操底同事,我就食緊西餅,
傾傾下佢神色有異,問「你屋企係咪有果d野?」
然後打眼色示意我身後邊,我當堂呆滯左。
佢話見到廚房響大約離地唔夠1米高突然有執啡色毛髮,
慢慢攝番入去,當時我坐響張疏化係背向住廚房,
屋企得我同Laurence兩個人,亦無任何小動物...
事後送番Laurence落街答車,討論番件事,
佢話唔係眼花,好實在地形容到果件物體o既型狀,
我都唔敢即刻番番屋企住,到佢上車後都仲同佢傾電話。
最慘唔係響街見到,係自己個單位,都仲要住落去架嘛,
當晚訓教都勁驚,形住形住,杯弓蛇影,
有一下訓著左突然責醒左,望到天花版橫樑位有舊黑影,
就好似Laurence形容果件物件o既形狀咁,
慢慢消失左,我都叫左一聲「喂?」出黎,
果野我唔肯定我係咪眼花,似係太驚而產生幻覺,
亦可能真係果d野,又或者係夢境o既殘像...
不過我20年黎都未見過呢種幻覺,
亦未試過夢o既影像會響睜開眼出現...
而我印像中當時個夢都唔係好野(唔係點會責醒?)
但完全唔記得內容(責醒果一刻已經諗唔番內容係乜)
總之就係好驚,打呢篇blog時都仲好驚。 |