♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2009 年 8 月 27 日  星期四 晴天
2009-08-27

星期三同我最愛的zoey dycan去左旺角shopping

同zoey搭bus出去,架白色巴士真係熱到我流汗= = 所以某程度上我唔鍾意搭巴士!

行左陣之後3點幾去搵dycan , 兩位小姐都resign左 , 所以可以好輕鬆地行街

撞到好多人 肥ho, eric ,自修室ge人etc...!

afternoon tea撞到呀純! 之後made 左個 brave decision !!! 就係....

去左釘ear喇 !!! 開頭我堅驚 , 太耐冇接觸呢樣野...但係原來都ok喎!

本來我都係釘返右邊耳仔就算ga喇 , 但dycan想釘一個 , 咁我又釘多個 !!!!

so 我地一人有3個lu !! cool 今日仲買左信物tim呀 so happy!!!  

釘耳果間shop 兩個staffs都是好人  而且有一個仲好搞笑tim 

之後同zoey行多陣 , 佢買左好多好多earrings呀crazy!!

       

刊登時間︰2009-08-27 10:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2009 年 7 月 20 日  星期一 晴天
2009-07-20

7月19 嵐兄生日快樂

夜晚一行7人去左yuen long greenbox唱ktv

個k buffet冇野食既= = 好彩唱ktv都唱得好開心

"夢醒時份"呢首歌太難找了,感謝嵐兄同子浩幫我搵左好耐!

唱唱下轉左去間大少少既房,因為原本果間實在是狹小了

haha 好開心同gloria兩個人合唱左 "傷心情歌"

跟住唔記得幾點就切cake,這個cake呀,我構思了很久也花了很多時間來弄,

還好出來的效果還蠻不錯; 這個cake是有名堂的,叫做"嵐哥生日蛋糕"

haha, 其實是 'coffee with caramel cheesecake'  '咖啡伴焦糖醬又焗又雪芝士蛋糕'

它的中文名很怪耶 不過真的是把兩種不同的cheesecake merge埋一齊, 是我的新嘗試呀

不過呢,cheesecake呀,也真的不需要弄得太大個,我挑了件大的來吃,吃得很滯耶

之後11點幾away和她朋友先走,我地餘下的人唱到兩時多也走...

發現側田所有的歌的tone都很相似,以後可不可以別整版都唱側田的,

直的會睡著耶 跟住就搭車返屋企lu , 快樂的一天:) , 最後再次祝嵐哥生日快樂!

 

       

刊登時間︰2009-07-20 07:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2022 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言